Anunţ public privind intenţia de elaborare a Planului Urbanistic Zonal pentru CONSTRUIRE SPAȚII COMERCIALE în mun. Brad

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAD
Data anunțului în ziar: 05.10.2021

INTENŢIE DE ELABORARE
Plan Urbanistic Zonal
pentru

CONSTRUIRE SPAȚII COMERCIALE

Argumentare: Iniţiatorul propune analizarea posibilităţii construirii unei clădiri care să adăpostească mai multe spații comerciale, cu un regim de înălțime de S+P+1E+2E retras, cu o suprafață construită de aproximativ 464 mp și o suprafață desfășurată de 1162 mp.
Solicitarea beneficiarului de a construi o clădire în care se pot organiza funcțional mai multe spații
comerciale, pe amplasamentul din strada Avram Iancu, se înscrie firesc în strategia de dezvoltare a municipiului Brad pentru perioada 2017-2020, unde au fost identificate ca prioritare proiectele privind îmbunătățirea aspectului și confortului urban prin operațiuni de restructurare urbană și regenerare urbană, oferind o soluție viabilă de rezolvare a problemelor legate de fondul construit, circulația și parcarea din această zonă. Modul de organizare al constructiei permite rezolvarea acceselor, circulațiilor și amenajarea parcărilor necesare la subsol, în timp ce la nivelul etajelor se vor putea organiza mai multe spații comerciale, conturând un volum exterior mai bine raportat la vecinătăți.
Iniţiator : S.C. RELCOM S.R.L.
PUBLICUL ESTE INVITAT SĂ TRANSMITĂ OBSERVAŢII ŞI PROPUNERI privind intenţia de elaborare a Planul Urbanistic Zonal pentru CONSTRUIRE SPAȚII COMERCIALE, în perioada 5 octombrie – 20 octombrie.

Persoanele responsabile cu informarea şi consultarea publicului: Clej Monica şi Fodor Cristian
Primăria municipiului Brad, str. Independentei nr. 2 telefon 0254612665, e-mail: bradprim@yahoo.com
Observaţiile sunt necesare în vederea stabilirii cerinţelor de amplasare a obiectivului şi de eliberare a Avizului de oportunitate
Etapele preconizate pentru consultarea publicului până la aprobarea planului:
– Etapa pregătitoare – înregistrarea observaţiilor sau propunerilor/scadentă la 15 zile de la primirea notificării
 în 5 zile de la data scadentă, primăria notifică iniţiatorului despre eventualele obiecţii şi îi acordă acestuia un termen de maximum 10 zile pentru transmiterea răspunsului
 în termen de 10 zile de la răspunsul argumentat al iniţiatorului primăria răspunde în scris
proprietarilor care au trimis opinii.

– Etapa elaborării propunerilor – prima versiune a planului ce va fi supusă avizării, înregistrarea
observaţiilor sau propunerilor/scadentă la 15 zile de la primirea notificării
– Etapa propunerilor finale – etapa aprobării (varianta finală a planului)

Comentarii FB

comentarii




Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ziarul Hunedoreanului