Un designer devean, implicat într-un proiect unic în România

O hunedoreancă de 25 de ani, care a pus pe picioare un business de succes, concurează cu Andreea Raicu şi Malvina Cervenschi într-un proiect organizat, în premieră, de cel mai cunoscut mall din Capitală

CHEIA SUCCESULUI. „Autenticitatea este cheia succesului meu. Am încercat să rămân cu picioarele pe pământ şi să mă feresc de mirajul imaginilor ambalate frumos, care se vând pe termen scurt”, spune designerul Cristina Negru / FOTO: „LA MODE TOUJOURS”

CHEIA SUCCESULUI. „Autenticitatea este cheia succesului meu. Am încercat să rămân cu picioarele pe pământ şi să mă feresc de mirajul imaginilor ambalate frumos, care se vând pe termen scurt”, spune designerul Cristina Negru / FOTO: „LA MODE TOUJOURS”

Peste 50 de designeri din diferite domenii, de la fashion, la obiecte de design şi bijuterii, participă la un proiect unic în România, care susţine antreprenorii creativi în a-şi creşte afacerea.

Organizată de cel mai cunoscut mall din Bucureşti, competiţia „MOOZA Pop Up Store” oferă ocazia antreprenorilor şi designerilor români de a-şi deschide propriul magazin. Printre cele 52 de branduri înscrise în concurs se află şi conceptul creat de designerul devean Cristina Negru – „La Mode Toujours”. Hunedoreanca participă la ineditul proiect alături de Andreea Raicu şi Malvina Cervenschi.

În premieră, câştigătorul competiţiei va fi decis de vizitatorii centrului comercial şi de fanii reţelelor de socializare.

Mecanismul e simplu: iubitorii de modă şi design sunt invitaţi să voteze, până pe 10 august, brandul preferat din lista celor peste 50 de participanţi înscrişi pe platforma MOOZA Pop Up Store. Brandul care va aduna cele mai multe voturi va avea propriul magazin, timp de o lună, în cel mai cunoscut mall din Bucureşti.

Business de succes

cristinaCristina Negru (foto) a reuşit să ajungă în faza finală a MOOZA Pop Up Store. Cu peste 8.500 de voturi, creatoarea brandului “La Mode Toujours” se află pe locul 3 în preferinţele iubitorilor de modă şi design.

Plecând de la visele copilăriei, hunedoreanca şi-a construit afacerea de la zero, cu ambiţie şi foarte multă muncă. Acum 6 ani, a plecat din Deva la Bucureşti – la facultate. A absolvit Facultatea de Administrare a Afacerilor şi un master în Marketing strategic.

Cu 1.000 de euro, şi-a pus pe picioare propria afacere. Primii bani investiţi în business au fost din salariul ei de angajat la o companie de telecomunicaţii. Astăzi, Cristina Negru are două ateliere de creaţie şi un showroom în centrul Capitalei. A înţeles clientul şi piaţa şi a dovedit că, în România, moda se cere şi se cumpără.

La Mode Tourjours” este un brand de haine în serie limitată. Creaţiile devencei sunt prezentate la cele mai importante târguri de modă şi reuşesc să convingă. Cea mai recentă colecţie, intitulată „Belle Toujours”, este inspirată de unul dintre filmele de referinţă ale cinematografiei franceze, „Belle de jour”, şi a fost scoasă în lume la gala Festivalului „Feeric Fashion Days” de la Sibiu.

Belle Toujoursduce mai departe povestea filmului, reinterpretând în acelaşi timp scenariul acestuia: femeia La Mode Toujours‘ este într-o căutare continuă. Apelează la haine pentru a-şi exprima sentimentele şi pentru a explora diferitele laturi ale personalităţii sale. Misterioasă, provocatoare, ingenuă sau dominatoare, ea reuşeşte să se redescopere şi să-şi asume rolul în societate. Printre piesele incluse în colecţie se regăsesc atât rochii elegante, devenite reprezentative pentru brand, cât şi creaţii care pot fi combinate – fuste, bluze sau paltoane”, spune Cristina Negru, ale cărei creaţii au reuşit s-o situeze în topul noului val de designeri intraţi pe piaţa modei.

………………………………………..

Citeşte AICI cum a început povestea conceptului „La Mode Toujours”!

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

zece + 11 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Trei ierarhi ai Bisericii Ortodoxe Române au slujit la hramul Mănăstirii Prislop         Despre plecarea pe drumul fără întoarcere a Mariei Toma Damşa         Tragedie la intrarea în Petroșani. Două autoturisme s-au ciocnit violent         Aniversarea Zilei Pompierilor din România la Deva         Carmen Hărău (PNL) – „Modificarea de către PSD a Programului de guvernare nu are nici legitimitate politică și nici electorală!”         Campanie educativă derulată de polițiști         Canalizarea ajunge în zona turistică de pe malul Lacului Cinciș         Blocul ANL construit în Hunedoara așteaptă o nouă investiție         Răfuială între interlopii din Valea Jiului         SE ÎNTÂMPLĂ ÎN HUNEDOARA. Prima locuinţă protejată pentru victimele violenţei domestice         Ştrandul Municipal din Deva îşi închide porţile         Consiliul Județean cumpără un autocar la un preț uriaș         Angajații de la Castelul Corvinilor acuzați de discriminare         Primăria Deva cumpără teren pentru relocarea romilor din Grigorescu         Primăria Deva cumpără 12 autobuze la mâna a doua         Deva a început încă o campanie de dezinsecţie şi deratizare         SĂNĂTATE. Consiliul Judeţean a alocat Spitalului de Urgenţă peste 300.000 lei         Asistenta tv în ipostaze provocatoare, în curtea mănăstirii Prislop         Cum arată, de fapt, zona în care CNAIR a reclamat fisuri uriașe în Autostrada Lugoj – Deva         Autostrada Lugoj – Deva nu se deschide în septembrie. Probleme grave pe Lotul 3