Ovidiu Ioan Popa: „Circulație civilizată și parcări moderne pentru un municipiu mai curat, mai aerisit, dar și mai sigur”

Promisiuni electorale sunt multe, dar interesant este de descoperit, la candidații pentru functia de primar al municipiului Deva, proiecte cu adevărat realiste și care sunt folositoare cetățenilor, orașului. Despre astfel de proiecte am încercat să aflăm de la Ovidiu Ioan Popa, candidatul ALDE la postul de primar al Devei. Și am dorit să știm cum vede rezolvarea unora dintre cele mai complicate și mai aspre probleme cu care se confruntă cetățenii Devei, mai ales cei care sunt și șoferi- amatori sau profesioniști. Iată ce ne-a spus Ovidiu Ioan Popa despre soluțiile sale, în cazul în care va deveni primar al Devei după alegerile din data de 5 noiembrie 2017.

 

 

„Este foarte clar că, printre cele mai arzătoare probleme ale Devei”, spune Ovidiu Ioan Popa, „sunt și cele legate de circulația pe străzile municipiului și, mai ales, locurile de parcare mult prea puține pentru numărul de mașini existent. Din cinci cetățeni cu care m-am întâlnit și am vorbit, patru au adus aminte de faptul că în Deva se circulă foarte greu, mai ales în unele zone, iar lipsa locurilor de parcare transformă și centrul orașului, dar și cartierele în aglomerări haotice de mașini. Mai grav este faptul că în cartiere, acolo unde sunt multe familii cu copii, mașinile înghesuite pe alei ocupă întreg spațiul de circulație și joacă al celor mici, existând și pericolul permanent al producerii unor accidente.

Tocmai de aceea, între proiectele pe care le-am pregătit pentru Deva, împreună cu echipa mea, sunt câteva care țintesc aceste două probleme dificile: fluidizarea traficului și locurile de parcare.

Legat de problema parcărilor, știu foarte bine că aceasta nu se poate rezolva peste noapte, cât ai bate din palme, dar trebuie început de undeva și identificat soluțiile cele mai bune. Am considerat folositor, într-o primă etapă, pentru decongestionarea unor zone centrale ale Devei, construirea unor parcări supraterane în cel puțin trei zone: zona Pompieri, strada Liliacului și strada Mareșal Averescu. Apariția unui număr considerabil de locuri de parcare suplimentare în aceste zone ar da spațiu de respirație unei importante părți din oraș.

De asemenea, în paralel cu aceste investiții, în colaborare cu cetățenii, prin consultare publică, dorim să identificăm toate posibilele spații care se pretează la amenajarea de spații de parcare, în așa fel încât să aerisim puțin municipiul, să mai evităm din aglomerările de autovehicule mai ales dintre blocurile de locuit.

În legătură cu fluidizarea traficului, este știut faptul că, în Deva, sunt deja străzi pe care circulația în ambele sensuri este aproape imposibilă, solicitând conducătorilor auto nervi tari, pentru a ieși din blocaje. Promisiuni au mai fost și în anii trecuți, dar nu s-a făcut nimic concret. Cred că este timpul să rezolvăm această problemă a circulației auto în Deva serios, cum scrie la carte. În acest sens, din poziția de primar al Devei, voi solicita o analiză detaliată, realizată de specialiști în drumuri asistați de specialiști ai Poliției Rutiere, analiză din care să rezulte cum poate fi conceput un sistem de circulație cu o serie de sensuri unice, în așa fel încât circulația autovehiculelor prin Deva să fie fluidă, fără blocaje și zone inutile de așteptare. Am văzut soluții de acest fel aplicate cu succes și în alte orașe din România: vom merge și acolo și vom afla cum s-a rezolvat această problemă, pentru că nu este nicio rușine să înveți de la cei care au reușit și să aplici soluțiile bune la tine acasă”.

Comentarii FB

comentarii




Răspuns la “Ovidiu Ioan Popa: „Circulație civilizată și parcări moderne pentru un municipiu mai curat, mai aerisit, dar și mai sigur”

  1. Hap Ciu

    Ceea ce ar trebui aerisit si curatat, este creierul lui Ioan Popa. În tarile civilizate se iau masuri împotriva rablelor parcate sau în circulatie prin orase iar într-un sat ca Deva se face contrariul.

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

șapte − cinci =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Grădina Castelului Corvinilor, locul de poveste ocolit de turiști         CU ALCOOL LA BORD. O tânără din Călan a anunţat o răpire falsă         Giardini di Zoe, colţul de Rai creat într-un sat din Hunedoara         Momente dramatice pentru o familie de polonezi care a vizitat Cetatea Devei         De ce să aplici pentru un program de calificare în Industria Automotive?         Accident rutier cu motocicleta: doi oameni au fost răniți         „Să trimitem copiii la școală!”- campanie liberală aflată la a șaptea ediție         Tentativă de omor la Orăștie         Ce măsuri sunt luate după tragedia din Sarmizegetusa Regia         Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva deschis circulației         Drumul spre Poiana Pelegii se deschide parțial         ANI: Răzvan Mareș, în conflict de interese         Veste uriașă pentru șoferi: Se deschide Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva         PREZIDENŢIALE 2019. Liberalii hunedoreni strâng semnături pentru Klaus Iohannis – Preşedinte         Fizioterapie și kinetoterapie sau relaxare și întreținere. Toate într-un singur loc: la cabinetul C.A.R.P. Solidaritatea Simeria         Este Deva o destinație turistică?         43 de kilometri ai Autostrăzii Lugoj – Deva deschiși până la sfârșitul lunii august         CNAIR: Lotul 4 Lugoj – Deva a fost recepționat dar nu poate fi deschis circulației         Festivalul Plăcintelor pădureneşti la Poiana Răchițelii         Blocaj pe Autostrada Lugoj – Deva, înaintea inaugurării Loturilor 3 și 4. Probleme grave semnalate de CNAIR