Mircea Moloț: „Adevăruri despre promovarea turismului hunedorean”

Pentru că în ultima săptămână am asistat la cum unii susțin că turismul hunedorean nu a fost promovat niciodată și că trebuie să vină ei acum și să înceapă să facă acest lucru, iar alții susțin că ei au inventat promovarea turistică a județului Hunedoara, deși au stat la ADEH (Agenția de Dezvoltare Economică a Județului Hunedoara – care este în subordinea Consiliului Județean Hunedoara) puțin peste un an, vreau să clarific următoarele:
– ADEH a fost înființată în anul 2005 la inițiativa mea prin Hotărâre de Consiliu Județean
– Consiliul Județean a contribuit la înființarea Companiei Județene de Turism în anul 2009, companie care a organizat evenimente de promovare turistică în mai multe zone din județ și a participat la târguri naționale și internaționale de turism, unde obiectivele turistice și unitățile de cazare din județul Hunedoara au fost prezentate prin pliante, broșuri, calendare, CD-uri.
Astfel că această bătălie pe cine este cel mai mare promotor al turismului hunedorean mi se pare o chestiune pur electorală care nici nu aduce mai mulți turiști în județ, nici nu face cinste persoanelor care se “duelează” verbal pe acest subiect.

Mircea Ioan Moloț

Comentarii FB

comentarii




One thought on “Mircea Moloț: „Adevăruri despre promovarea turismului hunedorean”

  1. Gheorghe

    Cand Cheile Banitei poate cele mei frumoase din tara dupa Cheile Bicazului nu au nici un indicator si accesul este barat cu o bariera de lemn ., ce promovare a facut ? ADEH s-a facut pentru a mai da bani “prietenilor” , pentru ca Judetul Hunedoara a avut cea mai mica crestere economica fata de judetele limitrofe pe perioada dansului . Cand e vorba de “miere” rusinea dispare ! 🙁 🙁

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ziarul Hunedoreanului