Baros strâmb în mâna PSD. Prefectul Hunedoarei scuteşte transportatorii şi pune la plată hunedorenii

Prefectura hunedoreană – cvasi-inexistentă în ultimul mandat -, funcționează ca un baros social-democrat peste tot ce nu convine celor din tabăra de stânga. În mod unic, schimbarea repetată a viceprimarului Devei, prin voința Consiliului Local, este contestată aberant. La fel de aberant, regulamentul care ar fi permis autorităților județene să limiteze dezastrul de pe drumurile județene a fost atacat la limita absurdului

101 drum in lucru dn 7 reparatii drumuri asfaltare

Asta pentru că oamenii din prefectura social-democrată hunedoreană nu sunt convinși că 10 tone de pufuleți cântăresc tot atât cât 10 tone de piatră. Din luna iunie, regulamentul privind traficul greu pe drumurile județene este blocat, nu se poate aplica, pentru că Prefectura a dat în contencios administrativ o hotărâre a CJ Hunedoara. Ce dorea CJ prin regulament? Simplu, să pună la plată transportatorii care umblă pe drumurile județene cu mașini foarte grele, să-i taxeze pe transportatorii nesimțiți de lemn care încarcă peridocurile mult peste sarcina normală și fac praf drumurile, să existe măcar o compensație la dezastrul provocat de mașinile de piatră care alimentează lucrări de autostradă.

Ca exemplu, mergeți în zona Geoagiu-Balșa, să vedeți cum un drum a fost distrus complet de transporturile pentru autostradă, iar constructorii și-au pus palma în fund și au plecat. Cine va plăti refacerea drumurilor? Noi, cetățenii. Dar Prefectura hunedoreană a făcut în așa fel încât, de aproape jumătate de an, transportatorii care distrug drumurile județene să nu plătească nici 10 bani. Care a fost motivația prefecturii? Să fie rost de ceva șpagă dată de drumari? Nu știm. Încă.

 

Care sunt interesele prefectului?

Ieri, vicepreședintele CJ Hunedoara, Tiberiu Balint, a făcut o serie de declarații legate de atitudinea distructivă a Instituție Prefectului.

„În luna mai, Instituția Prefectului a atacat o hotărâre a Consiliului Județean și anume aceea care stabilea un regulament de transporturi pe drumurile județene, care încerca să limiteze accesul autovehiculelor cu încărcătură mare aceste drumuri, pentru a nu le distruge. În ultimele clipe, Instituția Prefectului a atacat acest regulament, deși urma ca, în câteva zile, Consiliul Județean să aibă o ședință în care anumite aspecte sesizate de către domnul prefect să fie remediate, aspecte minore ca să spun așa, și anume: în atacul în contencios făcut de Instituția Prefectului se sesiza că nu există o listă a drumurilor județene pe care se aplică acest regulament, lucru fals deoarece această listă exista într-o altă hotărâre a Consiliului Județean, nr 125 din 2014. Și, la punctul doi, făcea referire la materialele care pot sau nu pot să fie transportate pe drumurile județene, răuvoitor, pentru că în hotărâre se spunea materiale din balastiere și alte proveniențe, Instituția Prefectului solicitând să se specifice care sunt alte proveniențe. (…) Astăzi regulamentul nu se poate aplica, deoarece în instanță nu s-a dat încă o sentință. Și așa se îndeplinește dorința domnului prefect ca, pe perioada când se lucrează la autostradă, regulamentul să nu se aplice și drumurile județene să fie distruse de către acești transportatori care supraîncarcă autovehiculele”, a declarat Tiberiu Balint.

 

EXTRA

Tiberiu Balint: „Întrebați Instituția Prefectului dacă un președinte al PSD-ului din județul Hunedoara nu are cumva mașini care transportă materiale de carieră și de balastieră dar și un director de regie care are astfel de mașini”.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × cinci =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Blocaj prelungit pe șantierul șoselei Hunedoara – Călan         Licitație pentru modernizarea șoselelor turistice din județul Hunedoara         Povestea „tunelurilor pentru urși” de pe cel mai scump sector de autostradă: lotul de 300 de milioane de euro         Tragedie pe DN 7: un bărbat a murit, iar alți trei au fost răniți într-un accident rutier         Sardinia, între foarte scump și foarte ieftin         Tânără atacată în timp ce își plimba copilul în cărucior         Grădina Castelului Corvinilor, locul de poveste ocolit de turiști         CU ALCOOL LA BORD. O tânără din Călan a anunţat o răpire falsă         Giardini di Zoe, colţul de Rai creat într-un sat din Hunedoara         Momente dramatice pentru o familie de polonezi care a vizitat Cetatea Devei         De ce să aplici pentru un program de calificare în Industria Automotive?         Accident rutier cu motocicleta: doi oameni au fost răniți         „Să trimitem copiii la școală!”- campanie liberală aflată la a șaptea ediție         Tentativă de omor la Orăștie         Ce măsuri sunt luate după tragedia din Sarmizegetusa Regia         Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva deschis circulației         Drumul spre Poiana Pelegii se deschide parțial         ANI: Răzvan Mareș, în conflict de interese         Veste uriașă pentru șoferi: Se deschide Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva         PREZIDENŢIALE 2019. Liberalii hunedoreni strâng semnături pentru Klaus Iohannis – Preşedinte