PĂREREA TA CONTEAZĂ! Apa Prod vrea să ştie dacă sunteţi mulţumiţi de serviciile sale

Apa Prod SA derulează, în această perioadă, o campanie pentru evaluarea satisfacţiei clienţilor. În acest sens, pe pagina de internet a societăţii, dar şi pe reţeaua de socializare, a fost publicat un chestionar prin care societatea de apă doreşte să afle părerea clienţilor despre serviciile pe care le furnizează.

 

 

„Părerea clienţilor este foarte importantă pentru noi. Tocmai din acest motiv am creat un chestionar prin intermediul căruia dorim să aflăm ce părere au oamenii despre serviciile pe care le furnizăm, care sunt serviciile ce trebuie îmbunătăţite, dar şi cu ce probleme se confruntă în relaţia cu societatea noastră. Percepţia clienţilor în ceea ce priveşte aceste servicii ne este de un real ajutor deoarece suntem preocupaţi de o îmbunătăţire permanentă a calităţii serviciilor oferite”, a declarat purtătorul de cuvânt al Apa Prod S.A., Andreea Morogan.

Unde poţi să-ţi spui părerea

Prin intermediul chestionarului privind evaluarea satisfacţiei clienţilor, Apa Prod doreşte să afle pentru ce este folosită apa de la robinet, care este calitatea acesteia, cum este apreciat comportamentul angajaţilor societăţii dar şi care sunt serviciile despre care clienţii cred că trebuie îmbunătăţite. Chestionarul poate fi completat, până la sfârşitul lunii octombrie, atât online – pe pagina de internet www.apaprod.ro, cât şi în format tipărit, la casieriile societăţii din Deva, Hunedoara, Simeria, Călan, Brad, Haţeg, Geoagiu, Sălaşu de Sus şi Toteşti.

Pentru a preveni posibile reclamaţii

Tot în această perioadă, Apa Prod a demarat o altă acţiune prin care doreşte să vină în întâmpinarea clienţilor societăţii. Practic, începând din luna octombrie, fiecare utilizator va primi, în momentul citirii contorului, o înştiinţare privind: data şi ora citirii, indexul apometrului şi numele persoanei care a efectuat citirea. Reprezentanţii Apa Prod SA consideră că, astfel, nu vor mai apărea eventuale neconcordanţe între operatorul de apă şi clienţi în ceea ce priveşte citirea contoarelor. „Este o acţiune pe care o desfăşurăm, luna această, doar în municipiile Deva şi Hunedoara, urmând să o extindem, până la finalul anului, la nivelul întregii arii de operare. Este important ca fiecare utilizator să verifice datele înscrise pe înştiinţare, pentru a evita reclamaţiile ulterioare. Utilizatorii care au contoarele în afara proprietăţii şi nu vor fi acasă în momentul efectuării citirii apometrului, vor primi aceste înştiinţări în cutia poştală”, a mai spus Andreea Morogan.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

unu × trei =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
CNAIR reclamă defecte și degradări pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj -Deva         (P) Igienizarea covorului din casa – mentinerea sanatatii intregii familii         (P) Cearta în familie, una dintre cele mai neobișnuite situații pentru care ai putea avea nevoie de-un împrumut         Castelul Corvinilor a intrat în șantier         Accident grav pe șoseaua Hunedoara – Deva         Un tânăr a furat o mașină și a provocat un accident         PĂREREA SPECIALISTULUI NICULESCU. Este sau nu este fierul vechi adevărata miză la Mintia?         Carmen Hărău : „ Dăncilă a plecat, dar PSD a rămas!”         Drumul județean spre cetățile dacice se dezintegrează vizibil         Imagini spectaculoase cu lupul care a dat târcoale unui grup de turişti în Retezat         Spargere la Kaufland Petroșani         Prețuri promoționale la operațiile de cataractă și dioptrii, cu cele mai bune cristaline multifocale, la Opticline Dr. Angelescu         Un bărbat a murit după ce s-a prăbușit de pe schela unui bloc         Strada Constantin Dobrogeanu Gherea din Hunedoara este modernizată         Povestea comorii fabuloase a regelui Decebal         Toate drumurile duc la Salonul Hunedorean al Cărţii         UNA DE “MAGNA CUM LAUDE” LA CJH: Galeriile de Artă „FORMA” devin o bijuterie arhitecturală         Prinși la furat de băutură și țigări         Drumul Național 7A va intra în reparații capitale. Primele lucrări de reabilitare au început         Incendiu puternic în Geoagiu. Un om a murit