Lucrări pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe magistrala feroviară Simeria – Petroșani

126
Regionala de cale ferată Timișoara derulează lucrări de întreținere și reparații pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație între stațiile Crivadia – Merișor – Bănița, pe linii directe din stațiile Bretea Streiului, Crivadia, Pui, Valea Cernei, Timișoara Nord, Timișoara Est, Curtici și lucrări de reparații capitale la podul CF, de la km 72+866, situat între stațiile Bănița – Petroșani.
Crivadia – Merișor – Bănița (fir 2):  înlocuire traverse de lemn necorespunzătoare cu traverse de beton cu prindere elastică, lucrări de buraj mecanizat, km 60+390-km 60+700 și km 66+310-66+610
Stația Bretea Streiului (fir 1 și 2): înlocuire aparate de cale, traverselor de lemn și beton, Jil-uri, completare cu pietră spartă, km 21+920 – 23+250
Statia Crivadia (fir 1 și 2 ): înlocuire macazuri, traverse de beton, traverse speciale pentru aparatele de cale, traverse lemn normale, material mărunt de cale și piatră spartă, km 56+050-57+185
Stația Pui (fir 1 și 2): înlocuire aparate de cale, piese metalice necorespunzătoare, realizarea stratului de repartiţie din balast pe zona aparatelor de cale și a panourilor de cale adiacente acestora, înlocuire traverse pe toate aparatele de cale, înlocuire traverse de beton necorespunzătoare, refacerea continuității tipului de șină, prin înlocuirea șinei tip 49 cu tip 60 și introducerea cupoanelor de tranziție 60/49, înlocuirea JIL-urilor, km 43+300-43+600, linia 4 abătută și înlocuire dale TN
Bănița – Petroșani: reparații capitale pod km 72+866
Stația Pui (fir 1 și 2), km 44+100 – 44+600: înlocuire bretea, înlocuire TDJ, aparate de cale simple cu aparate de cale montate pe traverse de beton, traverse lemn necorespunzătoare, dale la TN, buraje
Baru Mare – Crivadia (fir 1 și 2), km 51+050-55+000: înlocuire traverse lemn, aparate de cale, șină, buraje.

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *