Defileul Jiului se închide. Vezi rutele alternative!

Şoferii care vor să ajungă în sudul ţării trebuie să aleagă rute ocolitpare. De luni DN 66, pe porţiunea de pe Defileul Jiului, va fi din nou închis pentru lucrările de modernizare. Restricţiile sunt programate pentru perioada 16.03 – 15.06.2015, de luni până sâmbătă.

defileu.lucrariPoliţiştii hunedoreni anunţă că, începând cu data de 16.03.2015, circulaţia rutieră va fi închisă în fiecare zi, de luni până sâmbăta, în intervalul orar 07:00 – 12:00 si 14:00 – 19:00. In intervalul 12:00 – 14:00, circulaţia rutieră este permisă autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată <7,5 tone, precum şi a autovehiculelor de transport persoane. În ziua de duminică, circulaţia este deschisă tuturor categoriilor de vehicule.

În perioada de închidere menţionată, traficul rutier se desfăşoară deviat pe următoarele variante ocolitoare :

Pentru relaţia Târgu Jiu – Petroşani şi retur :

  1. DN 67 km 83+100 (Tg. Jiu – Rm. Valcea) – DN 7 km 170+750 (Rm. Valcea – Sibiu – Sebes – Simeria) – DN 66 km 210+555 (Simeria – Hateg – Petrosani)
    2. DN 67 km 83+100 (Tg. Jiu – Dr. Tr. Severin) – DN 6 km 337+825 (Dr. Tr. Severin – Orsova – Caransebes) – DN 68 km 5+300 (Caransebes – Hateg) – DN 66 km 70+336 (Hateg – Petrosani);
  2. DN 66 km 83+100 (Tg. Jiu – Filiasi) – DN 6 km 264+995 (Filiasi – Strehaia – Dr. Tr. Severin – Orsova – Caransebes) – DN 68 km 0+000 (Caransebes – Hateg) – DN 66 km 70+336 (Hateg – Petrosani).

 

Lucrări întârziate

 

Proiectul de modernizare a Defileului Jiului a demarat în anul 2012. Lucrările au fost contractate de asocierea de firme Copisa Constructora Pirenaica (Spania) – Chiruli Andrea Impresa Individuale (Italia) – Coremi Inter (România), care s-au angajat să reabiliteze această porţiune din DN66. Proiectul finanţat de statul roman prin Ministerul Transporturilor are o valoare de 150 de milioane de lei. De precizat că derularea proiectului a fost mult întârziată, iar CNADNR şi companiile care reabilitează şoseaua au decis impunerea unor restricţii mult mai stricte de circulaţie pentru ca drumarii să îşi poată derula activitatea. „Platforma drumului este foarte îngustă, pe unele porţiuni, astfel că lucrările nu pot fi executate sub trafic, fiind necesar un spaţiu minim pentru utilaje şi lucrători. Nu pot fi realizate variante de ocolire provizorii deoarece drumul este încadrat între taluze verticale de rocă şi râul Jiu. Transportul materialelor utilizate în lucrare şi cel al materialelor excavate este foarte intens. O atenţie deosebită trebuie acordată transportului de betoane, care realizat în condiţii de trafic deschis ar implica întârzieri mari, ce pot genera riscuri considerabile legate de calitatea lucrărilor de betonare continuă”, a informat CNADNR.

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

10 + 2 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Transport ilegal de lemne         322 de metri cubi de lemne expediate ilegal         Încă două cazuri de coronavirus în România         Patriarhia Română: Măsuri sanitare şi spirituale în timp de epidemie         PLAN PENTRU O SITUAŢIE DE URGENŢĂ. Autoritățile au luat măsuri pentru prevenirea infecțiilor cu coronavirus în județ         TIMP LIBER. Recomandările ZIARUL HUNEDOREANULUI pentru acest week-end         La OpticLine. Cataracta, cea mai frecventă afecțiune a ochilor, are rezolvare         Ce s-a ales de planurile de modernizare a celor 10 șosele turistice din Hunedoara         S-a lansat proiectul de amenajare a trecerilor la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată         Măsuri de urgență pentru prevenirea infecțiilor cu Coronavirus în municipiul Deva         Femeie tâlhărită pe o stradă din Petroșani         Lemne confiscate de polițiști, în urma unui control în trafic         Accident pe un bulevard din Deva         Deputatul Marius Surgent a revenit în PNL: “Alianța ALDE – PSD s-a dovedit a fi una toxică pentru noi”         Berbeceanu, mesaj controversat pentru șefii Bisericii Ortodoxe Române, pe tema coronavirusului         Accident mortal la ieșirea din Hațeg. Coliziune între un camion și un autoturism         Primul caz de coronavirus în România         Reparaţii la SJU Deva de peste 1.000 miliarde lei vechi. „Banii ar fi trebuit să ajungă pentru finalizarea lucrărilor”         Interviu. Miron Țic: „Sunt mulţumit că am putut să realizez cele aproape 40 de cărţi pe care le-am scris până acum”         Finanțări nerambursabile pentru proiectele societății civile