De ce a rămas închis nodul de la Dobra, pe Autostrada Lugoj – Deva

Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva a fost deschis traficului rutier în 23 decembrie 2019, însă controversele pe tema celor 21 de kilometri de autostradă continuă să fie o temă de actualitate.

Restricţiile de viteză (viteza maximă de 80 km/h) şi de tonaj (masa până la 7,5 tone) impuse reprezintă motive de nemulţumire pentru şoferi. Lor li se adaugă şi faptul că punctul de întoarcere construit la Grind, aflat la circa 10 kilometri de capătul autostrăzii, de la Holdea, a rămas inutilizabil. Localnicii satelor din zona Dobra sunt cei mai afectaţi şi arată că lucrările complexe derulate în ultimii ani aici nu şi-au dovedit utilitatea.

„În proiect, intersecţia de la Grind (Dobra) este definită ca „punct de întoarcere” nu ca nod rutier şi are rolul de a fi utilizată în caz de avarie/accident/închiderea viitoarelor tuneluri de pe sectorul Lugoj -Deva 2. Punctul de întoarcere nu este deschis circulaţiei din cauza apropierii de trecerea la nivel cu calea ferată de pe DN 68A. Închiderea barierei CF pentru 10-15 minute ar risca blocarea A1. Asemenea intersecţii, nu noduri, mai sunt la Pianu şi la Orţişoara”, a informat Alina Sabou, purtătoarea de cuvânt a Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Lotul 3, de 21 de kilometri, se întinde între Ilia şi Holdea şi a fost deschis traficului în 23 decembrie 2019. A fost construit de Asocierea de firme Teloxim Con SRL, Comsa SA, Aldesa Construcciones SA şi Arcadis Eurometudes SA, care a obţinut în toamna anului 2013 contractul pentru derularea investiţiei, estimată iniţial la 580 de milioane de lei, fără TVA. Lucrările trebuiau finalizate în vara anului 2016.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Casă mistuită într-un incendiu         Centrul Județean pentru Managementul Situațiilor de Urgență împlinește 6 ani de la primul apel. Bilanțul instituției         Focar de pestă porcină africană. Mai mulți mistreți au fost găsiți morți         Greva muncitorilor de la SEWS R Deva a încetat. Oamenii au obținut o victorie uriașă         Medicii și conducerea spitalului din Deva se contrazic pe meniul bolnavilor: „Este o situație extrem de gravă”         Șofer inconștient, manevră criminală pe DN 7. Scena șocantă înregistrată de o cameră de bord         BIROCRAŢIA, ETERNA BOALĂ A SPITALELOR. Prefectul judeţului Hunedoara intervine în criza tomografului de la Deva         DESCOPERIRE. În “patria” Dinozaurilor Pitici. Ciorile erau exagerat de mari         Angajații SEWS-R Deva au intrat în grevă, fabrica e în fierbere. Conducerea companiei încearcă să oprească protestul         Arestări în cazul prostituatei de lux din Deva snopită în bătaie după ce a refuzat un italian         Tânără prostituată snopită în bătaie într-un apartament din Deva, la comanda unui italian         Ce suprafață de pădure va fi regenerată în 2020, în Hunedoara         Activitatea Poliției Locale în ultimul trimestru din 2019         Eminescu cel veșnic         Fraude pentru obținerea de fonduri UE prin APIA Hunedoara         ANI a găsit-o în incompatibilitate pe Delia Bada, fosta șefă a spitalului din Deva         PIAȚA MUNCII. Rata șomajului din județ a crescut         ÎN AJUTORUL OAMENILOR. Şase ani de funcţionare a CJMSU Hunedoara fără nicio secundă e întrerupere         Castelul Corvinilor a adus venituri de 1,6 milioane de euro         Situația regretabilă remarcată de un istoric, despre salariile polițiștilor locali: „Mi-au trebuit 40 de ani de cercetări şi publicaţii ştiinţifice ca să le ating pragul salarial”