Cum s-a lucrat pe Autostrada Lugoj – Deva. Stadiul proiectului de infrastructură în iulie

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a publicat raportul pentru luna iulie, privind stadiul proiectelor de infrastructură. În cazul viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, execuţia lucărilor pentru cele trei tronsoane a avansat cu mai puţin de cinci procente faţă de situaţia prezentată pentru luna iunie.

Pe Lotul II al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 42.64 la sută.Proiectul tronsonului de 28,6 kilometri a avut are o valoare de 563 de milioane de lei, fără TVA, iar contractul a fost atribuit constructorilor de la Asocierea Salini impregilo S.P.A. şi SECOL (Societa Edile Construzioni e Lavori) SA.

Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor este de 55.54 la sută, în luna iulie. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA.
Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor este de 47.28 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Trebuiau finalizate în mai

În 27 noiembrie 2013 au demarat cele trei proiecte, iar în primăvara şi vara anului următor au fost începute lucrările. Termenul de finalizare al celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. O serie de probleme au împiedicat finalizarea la timp a Autostrăzii Lugoj – Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizaţiei de Construcţie pentru mai multe secţiuni, necesitatea unor lucrări suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizaţiei de construcţie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branişca; lipsa Acordului de Mediu revizuit, pentru secţiuni din Lotul al II-lea.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × trei =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Noua șosea de poveste din Ținutul Pădurenilor         Tragedie în Hunedoara         Operațiune DIICOT în Deva: „Arestare în direct”         Ecologizare cu liceenii voluntari în Parcul Dendrologic din Simeria         Un hunedorean, pe podium la Campionatele europene de Karate         Cum arată autostrada Lugoj – Deva, cu o lună înainte de deschidere         Sărbătoare la Mănăstirea Prislop         Accident rutier grav. Șoseaua devastată a Lacului Cinciș face victime         Cele mai recente imagini de pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva         Vestea mult așteptată de hunedoreni. A intrat în șantier drumul județean Hunedoara – Călan         Carmen Hărău, senator PNL: “Va cădea guvernul Dăncilă?”         WINKLER DESPRE PRIORITĂȚILE PPE. Finanțarea corespunzătoare a Politicii Agricole și celei de Coeziune         SĂNĂTATE “Donăm sânge pentru oamenii orașului”         Ștrandul Municipal din Deva își deschide porțile         Ministrul Răzvan Cuc pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva. Când vor fi gata Loturile 3 și 4         Mai puțini turiști în Retezat, după închiderea drumului spre Poiana Pelegii         O viperă uriașă găsită în Sarmizegetusa Regia, pe Soarele de Andezit         Tânăr de 17 ani înecat într-o baltă din Orăștie         TALIBANII ECO DATOREAZĂ SCUZE. APM Hunedoara a scos Râul Alb din aşa-zisul „pericol de moarte”         Exponatul lunii iunie 2019 la muzeul din Deva