Cum s-a lucrat pe Autostrada Lugoj – Deva. Stadiul proiectului de infrastructură în iulie

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a publicat raportul pentru luna iulie, privind stadiul proiectelor de infrastructură. În cazul viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, execuţia lucărilor pentru cele trei tronsoane a avansat cu mai puţin de cinci procente faţă de situaţia prezentată pentru luna iunie.

Pe Lotul II al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 42.64 la sută.Proiectul tronsonului de 28,6 kilometri a avut are o valoare de 563 de milioane de lei, fără TVA, iar contractul a fost atribuit constructorilor de la Asocierea Salini impregilo S.P.A. şi SECOL (Societa Edile Construzioni e Lavori) SA.

Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor este de 55.54 la sută, în luna iulie. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA.
Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor este de 47.28 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Trebuiau finalizate în mai

În 27 noiembrie 2013 au demarat cele trei proiecte, iar în primăvara şi vara anului următor au fost începute lucrările. Termenul de finalizare al celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. O serie de probleme au împiedicat finalizarea la timp a Autostrăzii Lugoj – Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizaţiei de Construcţie pentru mai multe secţiuni, necesitatea unor lucrări suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizaţiei de construcţie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branişca; lipsa Acordului de Mediu revizuit, pentru secţiuni din Lotul al II-lea.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

20 − 1 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Fortificația Sarmizegetusei Regia va fi restaurată integral         Începe distribuirea unor produse alimentare destinate anumitor categorii de persoane din Deva         Muncă la negru pe șantierul căii ferate Simeria – Gurasada         Din bugetul județului Hunedoara se va amenaja un compartiment destinat tratării pacienților cardiaci critici         CJ Hunedoara: Încă 3 milioane de lei pentru drumurile județene         CJ Hunedoara va finanța închiderea deponeului neconform de la Vulcan         Ioan Emanuel Clej (ALDE) candidează la funcția de primar al Devei         Mircea Moloț (ALDE) candidează la funcția de președinte al Consiliului Județean Hunedoara         Petrecere în plină stradă, într-un cartier din Hunedoara         Cum arată noul drum spre Vadu Dobrii         Rechizitoriul „revoltei din cartierul Micro 6 – Hunedoara”         Mircea Moloț: „Valea Jiului s-a oprit pe drumul către dezvoltare”         Turistă accidentată în zona Bucura, din Masivul Retezat         Ani grei de închisoare pentru un recidivist din Petrila         Cum arată șantierul drumului județean Hunedoara – Călan         Bazinele cu apă minerală de pe Valea Mureșului         Ce trebuie să știe turiștii care vor să urce în Retezat cu mașinile, spre Poiana Pelegii         Tânără tâlhărită de fostul prieten, cu 20 de ani mai mare decât ea         Muzeul mineritului a fost restaurat cu fonduri UE         ADR VEST. Școală din Uricani modernizată cu fonduri UE