Cum au lucrat constructorii pe şoseaua Deva – Oradea

Cei 30 de kilometri ai şoselei Deva – Brad (DN 76) se află în şantier din primăvara anului 2014. Proiectul de modernizare a șoselei, executat de Selina, a suferit întârzieri, iar ultimele verificări efectuate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România arată că stadiul fizic al execuţiei proiectului este de doar 56 la sută. Tr

„Acest lot 1 al Drumului Naţional 76 a înregistrat o uşoară evoluţie. În cazul în care proiectantul nu va transmite detaliile de execuţie pentru podeţe şi proiectul de parapete într-un termen rezonabil, care să nu afecteze desfăşurarea lucrărilor, se vor face toate demersurile în vederea executării asigurării profesionale a acestuia şi realizarea acestor proiecte cu un alt operator economic. Termenul limită pentru realizarea acestora este 15 mai 2016, având un stadiul fizic de 56 la sută”, a informat Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.

CNADNR a prezentat situaţie şi pe celelalte cinci loturi ale şoselei Deva – Oradea, în lungime totală de 184 de kilometri.

Blocaje şi întârzieri
Pe Lotul 2 al DN 76, porţiunea de 25 de kilometri dintre Brad şi Ioneşti, circa 90 la sută din lucrări au fost executate.

Pe lotul al treilea, de 15 kilometri, între Ioneşti şi Vârfurile, proiectul stagnează, contracul dintre CNADNR şi constructori fiind reziliat în luna septembrie a anului trecut. Au fost începute demersurile necesare privind relicitarea acestui tronson, informează reprezentanţii CNADNR. Mai puţin de jumătate din lucrări sunt efectuate pe Lotul 4 al şoselei Deva – Oradea, respectiv cei 33 de kilometri dintre Vârfurile şi Ştei.

Stadiul fizic al proiectului pe Lotul 5 Ştei – Beiuş, de 31 de kilometri, este de 51 la sută, iar antreprenorul se află într-un blocaj financiar, a informat CNADNR. Lucrările pe Lotul 6, între Beiuş şi Oradea, contractate în 2012, se află în blocaj. Pentru finalizarea lucrărilor aferente tronsonului Beiuş – Oradea, de 50 de kilometri, CNADNR a început demersurile necesare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice , au precizat reprezentanţii instituţiei.

Toate contractele de reabilitare ale drumului naţional DN 76, Deva – Oradea, au ca termen de finalizare luna noiembrie 2016, a informat conducerea CNADNR. „Reabilitarea pe DN 76 ca şi pe alte drumuri naţionale a fost un proces greoi, cu multe întârzieri şi chiar blocaje. Pe bună dreptate oamenii sunt nemulţumiţi de starea drumurilor şi ritmul lent de lucru. La o scurtă radiografie, am identificat cauzele întârzierilor şi am încercat să găsim soluţii. În acest moment, solicit antreprenorilor şi tuturor factorilor implicaţi să depăşească animozităţile existente şi să conclucreze pentru finalizarea proiectului. N-aş vrea să ajungem la măsuri extreme precum rezilierea contractelor, relicitarea lor şi din nou amânarea finalizării, dar dacă va fi cazul, fără ezitare, o vom face”, a declarat Cătălin Homor, directorul general CNADNR SA, în comunicatul publicat de companie.

Proiectul de reabilitare a drumului naţional DN 76, Deva – Oradea, km 0+000 – km 184+390 a fost fazat şi sursa de finanţare a acestor lucrări este asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020.

Comentarii FB

comentarii


TAG


2 Răspunsuri la “Cum au lucrat constructorii pe şoseaua Deva – Oradea

  1. Sicoi

    Zona Zoster, esti exceptional de prost informat (a). Ai auzit de Selina Grup din jud. Bihor ? O mare bataie de joc a facut firma aceasta cu lucrarile pe ruta Deva-Brad. Dar nu e nicio problema, daca merge si asa, de ce nu ?

    Răspuns
  2. Zona Zoster

    Domnule Guta.Nu stiu ce scoala ai.Un jurnalist care se respecta nu lasa cititorul sa ghiceasca,il informeaza.Am tot cautat in articol numele constructorului si nimic.In judetul nostru au aparut tot felul de firme penale care au distrus mai mult decat au dres.Eram curios sa vad ce penali sunt ascunsi pe acel tronson.O fi DRUPPO,o fi STRACO,ZONAD ori alta firma adusa de harnicii tampai care conduc Romania spre luminoasa prapastie?Este in Valea Jiului un ziar,Scateia paleste in fata lui,jurnalistii lui scriu dupa dictare.Poate ai facut ucenicia la ei.

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 × doi =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
De ce să aplici pentru un program de calificare în Industria Automotive?         Accident rutier cu motocicleta: doi oameni au fost răniți         „Să trimitem copiii la școală!”- campanie liberală aflată la a șaptea ediție         Tentativă de omor la Orăștie         Ce măsuri sunt luate după tragedia din Sarmizegetusa Regia         Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva deschis circulației         Drumul spre Poiana Pelegii se deschide parțial         ANI: Răzvan Mareș, în conflict de interese         Veste uriașă pentru șoferi: Se deschide Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva         PREZIDENŢIALE 2019. Liberalii hunedoreni strâng semnături pentru Klaus Iohannis – Preşedinte         Fizioterapie și kinetoterapie sau relaxare și întreținere. Toate într-un singur loc: la cabinetul C.A.R.P. Solidaritatea Simeria         Este Deva o destinație turistică?         43 de kilometri ai Autostrăzii Lugoj – Deva deschiși până la sfârșitul lunii august         CNAIR: Lotul 4 Lugoj – Deva a fost recepționat dar nu poate fi deschis circulației         Festivalul Plăcintelor pădureneşti la Poiana Răchițelii         Blocaj pe Autostrada Lugoj – Deva, înaintea inaugurării Loturilor 3 și 4. Probleme grave semnalate de CNAIR         Parcare privată înființată ilegal în centrul Devei         Recepția a 43 de kilometri din Autostrada Lugoj – Deva este programată luni         ASEDIU POLITIC LA FABRICA DE ARMAMENT. Un demnitar a dat spargere la actele SRI, e anchetat penal şi promovat de PSD         CU NATURA NU TE POŢI PUNE! Dar de prostia vasileştilor din PSD ne putem lua?