Cum arată, de fapt, zona în care CNAIR a reclamat fisuri uriașe în Autostrada Lugoj – Deva

Reprezentanții Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, au făcut tot posibilul să îi convingă pe români că Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva nu poate fi deschis circulației, deși constructorii spanioli au solicitat recepția celor 21 de kilometri încă din 12 august.

Miercuri, Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR, a susținut că fisurile apărute pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva, în apropiere de nodul rutier de la Holdea fac imposibilă deschiderea tronsonului rutier în această lună. „E o crăpătură care porneşte din asfalt, pe terasament şi se duce până jos, în drumul tehnologic. Se poate întâmpla ce s-a întâmplat în 2017, cu prăbuşirea unei bucăţi de terasament. Adică se poate separa, practic, o bucată de autostradă, cu terasament cu tot. Acum nu a căzut atât de repede ca atunci, pentru că are bitum pe ea şi mai are nişte betoane, nişte şanţuri de beton, care încă o ţin. Când vor fi trepidaţii sau va începe să plouă, sau chiar din propria greutate, poate cădea”, a declarat Alin Şerbănescu. Acesta a mai precizat că fisura a apărut la kilometrul 57+100 în apropiere de nodul rutier de la Holdea, fiind afectată banda 1 şi banda de urgenţă, pe o porţiune de aproximativ 15 metri.

Însă… deși fisurile din carosabil reclamate de reprezentanții CNAIR sunt vizibile, aceștia au omis un detaliu esențial. Crăpăturile s-au format pe o porțiune a autostrăzii care nu va fi deschisă traficului rutier pentru cel puțin trei ani, indiferent de data la care va fi inaugurat Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva. Este vorba de un sector de circa un kilometru, aflat în zona nodului rutier de la Holdea, pe sensul de mers Lugoj – Deva. Acesta va putea fi deschis abia după ce Lotul 3 va fi conectat cu Lotul 2 al Autostrăzii A1. Mai exact, se va putea circula aici abia după construcția secțiunii de 9 kilometri, dintre Holdea și Margina, celebră pentru „tunelurile pentru urși” plănuite.
Cei 21 de kilometri ai şoselei de mare viteză construită între localităţile Ilia şi Holdea (judeţul Hunedoara) sunt ţinunţi închişi şi fac obiectul unui scandal prelungit antreprenorii spanioli şi statul român.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 × unu =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Carmen Hărău: “Politica trebuie să fie soluţia, nu problema!”         Mașina Poliției implicată într-un accident în Hunedoara         Scene șocante s-au petrecut într-un supermaket din Deva         Data inaugurării „autostrăzii – muzeu” va fi decisă la sfârșitul lunii septembrie         DE CĂPĂTUIALĂ. Şefii PSD ai judeţului scot la concurs postul lui Sălan Jnior         ÎN ANUMITE CONDIȚII. Restanțierii din Deva pot scăpa de plata penalităților         Drumarii se întorc după trei luni pe șantierul șoselei Hunedoara – Călan         Accident soldat cu doi morți pe Autostrada A1, între Deva și Ilia         Accident cu mașina Poliției         Incendiu puternic la o casă din satul Baldovin         Razii ale Poliției TF în gările din județ         Spărgători de locuințe prinși în urma unor descinderi         Biciclist lovit de mașină, în Hunedoara         Concert de muzică rock în Parcul Cetăţii Deva         Prins la furat pe șantierul căii ferate         Arme confiscate în Lupeni         Prostituată jefuită pe centura Devei         Avram Iancu a renunțat la visul de a deveni președintele României         Lansare de carte. Albumul fotografic „Oameni și locuri. Comuna Luncoiu de Jos”         APA PROD SA, UN SCANDAL FĂRĂ SFÂRŞIT. Preţul apei, cea mai recentă răfuială politică între PNL şi PSD Hunedoara