REŞEDINŢA DE JUDEŢ, FĂRĂ ACCES LA AUTOSTRADĂ. Ministerul condus de Dan Şova îşi bate joc de deveni

Firmele angajate de Ministerul Transporturilor au venit cu planşe aiuritoare care lasă Deva fără „bretele” la autostradă şi cartierul de peste linie izolat de restul oraşului

autostrada deva orastie (45)

„Nu voi permite niciunui ministru, indiferent de culoare lui politică, să îşi bată joc de municipiul Deva atât timp cât voi ocupa funcţia de primar”, a spus Petru Mărginean, ieri, când a prezentat două adrese primite de la Bucureşti în legătură cu autostrada şi cu proiectul de reabilitare a căilor ferate. Firma care lucrează la proiectul pentru autostradă a transmis primăriei nişte planşe din 1968, care fac referire la un pod vechi de o sută de ani, pod care nici măcar nu mai există. În ciuda repetatelor dezbateri, proiectantul a lăsat municipiul fără „bretele” spre autostradă. „A fost revoltător să constatăm că, după nenumărate discuţii, suntem din nou daţi la o parte. Un municipiu de rangul Devei trebuie să aibă minim două ieşiri la autostradă. (Sebeşul are trei, n.r.) La Şoimuş şi Sântuhalm trebuie să existe descărcare pentru autostradă şi chiar dacă proiectul este deja încheiat, nu este imposibil de revenit şi de făcut”, spune Angela Kalauz, arhitectul şef al Primăriei Deva. Autorităţile locale şi judeţene au trimis un memoriu la Ministerul Transporturilor prin care avertizează aberaţiilor comise de proiectant.

Alt proiect, altă belea

Şi la proiectul de modernizare a căilor ferate în zona municipiului Deva lucrurile au rămas ca-n tren. Proiectantul promisese să prindă în planşe două pasarele pietonale (în zona străzilor Bălata şi Hărău) şi un pasaj pietonal şi carosabil în strada Depozitelor, după mai multe negocieri între conducerea municipalităţii şi reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor. Zilele trecute, atunci când Primăriei Deva i s-a solicitat certificat de urbanism, din documentaţie au fost scoase angajamentele făcut în luna noiembrie a anului trecut, ceea ce înseamnă că un cartier al oraşului va rămâne captiv între Mureş şi linia ferată de mare viteză. De această dată proiectantul e la mâna primarului, care a promis să nu elibereze nici un fel de avize, chiar dacă se vor pierde peste şapte sute de milioane de euro din finanţarea europeană.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

cinci × 1 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Carmen Hărău: “Politica trebuie să fie soluţia, nu problema!”         Mașina Poliției implicată într-un accident în Hunedoara         Scene șocante s-au petrecut într-un supermaket din Deva         Data inaugurării „autostrăzii – muzeu” va fi decisă la sfârșitul lunii septembrie         DE CĂPĂTUIALĂ. Şefii PSD ai judeţului scot la concurs postul lui Sălan Jnior         ÎN ANUMITE CONDIȚII. Restanțierii din Deva pot scăpa de plata penalităților         Drumarii se întorc după trei luni pe șantierul șoselei Hunedoara – Călan         Accident soldat cu doi morți pe Autostrada A1, între Deva și Ilia         Accident cu mașina Poliției         Incendiu puternic la o casă din satul Baldovin         Razii ale Poliției TF în gările din județ         Spărgători de locuințe prinși în urma unor descinderi         Biciclist lovit de mașină, în Hunedoara         Concert de muzică rock în Parcul Cetăţii Deva         Prins la furat pe șantierul căii ferate         Arme confiscate în Lupeni         Prostituată jefuită pe centura Devei         Avram Iancu a renunțat la visul de a deveni președintele României         Lansare de carte. Albumul fotografic „Oameni și locuri. Comuna Luncoiu de Jos”         APA PROD SA, UN SCANDAL FĂRĂ SFÂRŞIT. Preţul apei, cea mai recentă răfuială politică între PNL şi PSD Hunedoara