PODUL DE LA ȘOIMUȘ, PLOMBAT PE ZĂPADĂ

Se clatină de la un capăt la celălalt, însă nimeni nu face nimic concret în acest sens. Este vorba de podul de la Șoimuș, în care s-au format zeci de gropi. Ieri, în timp ce ningea, angajații firmei care se ocupă de reabilitarea drumului au încercat să le „plombeze”. Vă întrebați cu ce? Cu zgură, adică nisip și piatră.

pod 9

„Podul plutitor” de peste Mureș pare a nu mai avea multe zile. Dar dacă este să ne raportăm la faptul că angajații firmei, care se ocupă de lucrările de reabilitare, se străduiesc să astupe gropile, sau mai bine zis craterele, formate în asfalt, putem spune că lucrurile se îndreaptă. Însă, dacă vedem realitatea din teren, este tragic. Ieri, deși ningea, muncitorii au aruncat câteva lopeți de zgură în unele gropi. „Punem nisip cu piatră. Voiam să și asfaltăm astăzi (ieri-n.red.), însă nu mai putem dacă ninge, așa că punem doar zgură”, au spus muncitorii, care dădeau de zor la lopată.

„Ca la noi în România…”

pod 1

Șoferii care tranzitează acest pod fac haz de necaz. Deja s-au săturat de situația care persistă de mai bine de un an. „Ne-am săturat să tot dăm cu mașinile în gropile astea. Era la un moment dat una atât de mare, de se vedea Mureșul prin ea. Uneori, când trec pe aici trepidează podul și mă trec emoțiile până ajung în partea cealaltă. Ca la noi în România, ce să mai zic?! Ei cred că nisipul pe care îl pun acum, rezistă mai mult de două zile?”, a precizat unul dintre șoferi.

pod 3

Podul peste Mureş, de la Şoimuş, a fost construit în anii 1976-1978, fiind proiectat pentru valori de trafic de zeci de ori mai mici decât cele din prezent. Ultima reabilitare a acestui pod a fost realizată în anii 1999-2000. Se pare că podul va intra în reparaţii capitale din luna martie.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 + optsprezece =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Muzeul mineritului a fost restaurat cu fonduri UE         ADR VEST. Școală din Uricani modernizată cu fonduri UE         ORĂȘTIE. Podul care nu mai leagă comunitatea, ci o desparte         6 august 2020. Omagiu minerilor din Valea Jiului         Ziua Minerului. Povestea revoltei muncitorilor de la Lupeni – 1929         Furturile din Mina Paroșeni nu au leac         Unde trebuie purtată masca de protecție, în municipiul Hunedoara         Conducerea Consiliului Județean Hunedoara solicită măsuri urgente pentru a pregăti unitățile medicale         Sarmizegetusa Regia, vizitată cu masca de protecție pe față         Tineri reținuți în Călan, după ce au tâlhărit un bărbat aflat sub influența băuturilor alcoolice         Cascada Clocota și Germisara, reperele stațiunii Geoagiu Băi         Copil de 6 ani rănit într-un accident pe DN 66. Familia s-a răzbunat pe șofer și pe echipajul medical         Cum a fost înființat Muzeul Societății de Istorie și Arheologie a comitatului Hunedoara         Scene cumplite în Călan: un bărbat a ajuns în stare gravă la spital, după ce a fost tâlhărit         Cadavrul tânărului dispărut de trei săptămâni în Lacul Cinciș a fost scos la suprafață         Tupeul unui șofer îl va costa scump: a lovit un polițist după ce a fost oprit în trafic         Bărbat condamnat în dosarul morții unui copil de șase ani, din Hunedoara         Polițistă atacată de o tânără într-un bloc din Hunedoara. Agresoarea, mamă a trei copii și însărcinantă, făcea chef în toiul nopții         Adolescentă răpită din Cartierul Muzicanților – Geoagiu         Carte veche din 1863, restaurată la Muzeul Civilizației Dacice și Romane din Deva