PODUL DE LA ȘOIMUȘ, PLOMBAT PE ZĂPADĂ

Se clatină de la un capăt la celălalt, însă nimeni nu face nimic concret în acest sens. Este vorba de podul de la Șoimuș, în care s-au format zeci de gropi. Ieri, în timp ce ningea, angajații firmei care se ocupă de reabilitarea drumului au încercat să le „plombeze”. Vă întrebați cu ce? Cu zgură, adică nisip și piatră.

pod 9

„Podul plutitor” de peste Mureș pare a nu mai avea multe zile. Dar dacă este să ne raportăm la faptul că angajații firmei, care se ocupă de lucrările de reabilitare, se străduiesc să astupe gropile, sau mai bine zis craterele, formate în asfalt, putem spune că lucrurile se îndreaptă. Însă, dacă vedem realitatea din teren, este tragic. Ieri, deși ningea, muncitorii au aruncat câteva lopeți de zgură în unele gropi. „Punem nisip cu piatră. Voiam să și asfaltăm astăzi (ieri-n.red.), însă nu mai putem dacă ninge, așa că punem doar zgură”, au spus muncitorii, care dădeau de zor la lopată.

„Ca la noi în România…”

pod 1

Șoferii care tranzitează acest pod fac haz de necaz. Deja s-au săturat de situația care persistă de mai bine de un an. „Ne-am săturat să tot dăm cu mașinile în gropile astea. Era la un moment dat una atât de mare, de se vedea Mureșul prin ea. Uneori, când trec pe aici trepidează podul și mă trec emoțiile până ajung în partea cealaltă. Ca la noi în România, ce să mai zic?! Ei cred că nisipul pe care îl pun acum, rezistă mai mult de două zile?”, a precizat unul dintre șoferi.

pod 3

Podul peste Mureş, de la Şoimuş, a fost construit în anii 1976-1978, fiind proiectat pentru valori de trafic de zeci de ori mai mici decât cele din prezent. Ultima reabilitare a acestui pod a fost realizată în anii 1999-2000. Se pare că podul va intra în reparaţii capitale din luna martie.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
ACTUALITATE
Incendiu puternic pe calea ferată Simeria – Petroșani         Bărbat întors din Scoția, rătăcit în Ținutul Pădurenilor, după ce căutase Moldova cu GPS-ul         Tragedie în satul Totești. Un bărbat a murit strivit de o conductă de gaz         A murit Costel Alic         Centrul cultural, clădirea IPH și bisericile din Deva – iluminate arhitectural         Cetatea Deva și Centrul Cultural ”Drăgan Muntean”, iluminate în culorile Tricolorului, de ziua Unirii!         Bilanțul Inspectoratului de Poliție al Județului Hunedoara pe anul 2019         Hora Unirii la Biblioteca Județeană         Marius Surgent, președinte ALDE Hunedoara: Legea privind preluarea personalului SMURD de către ISU va fi supusă din nou dezbaterii parlamentare         Acţiune cu efective mărite a poliţiştilor rutieri, în vederea reducerii riscului rutier         Atenție pe ce puneți toporul! Poliția a descins la tăietorii de lemne         Magistrați nemulțumiți. Decizie importantă luată de Adunarea Generală a Judecătorilor din Tribunalul Hunedoara         Primarul Devei, ţinta unei manipulări ordinare de tip ONG         Percheziţii în județul Hunedoara, la suspecți de proxenetism         Povestea tezaurului cărbunarilor, comoara din Sarmizegetusa Regia         Cursa „nebună” a unui tânăr pe bulevardele Devei. Șoferul era drogat și nu avea permis         Lăpugiu de Sus – 580 de ani de la prima atestare documentară         Carne de curcan suspectă de gripă aviară, pe galantare din județ         Cei mai buni dintre cei buni în competiție         Dezbatere publică pe bugetul municipiului Hunedoara