“Audienţele” de la ApaServ s-au mutat pe Facebook

70

Tot mai mulţi clienţi ai furnizorului de apă şi canalizare, SC ApaServ Valea Jiului SA, folosesc Facebook-ul pentru a –şi rezolva problemele pe care le au. E mai rapid şi la fel de eficient ca şi în cazul audienţelor „faţă în faţă”.

2013-09-11 09.32.04Pagina de Facebook a directorului SC ApaServ Valea Jiului SA, Costel Avram, s-a transformat în spaţiu pentru audienţe virtuale. Nu puţini sunt cei care îi scriu lui Avram pentru problemele pe care le au, fie că vorbim despre facturi restante, probleme legate de reţele sau apometre, posibile cazuri de sustrageri de apă sau orice altceva ce ţine de ApaServ. Şi dacă la început oamenii erau mai sceptici şi nu credeau că se poate rezolva ceva, acum au prins curaj. „Oamenii încep să aibă curaj. Discut cu ei foarte multe probleme. Mă contactează foarte mulţi oameni şi orice sesizare o iau în considerare”, explică directorul societăţii, Costel Avram. Acesta spune că reticenţa celor care nu credeau cu adevărat că problemele lor se pot rezolva şi dacă sunt semnalate în mediul virtual se risipeşte atunci când sunt contactaţi de reprezentanţii ApaServ Valea Jiului SA şi când primesc răspuns scris la problema semnalată, evident, tot pe Facebook. Iar până acum au fost rezolvate peste 20 de probleme semnalate de consumatori.

În acelaşi timp, însă, se ţin şi audienţele clasice, la sediul ApaServ, unde vin în continuare o mulţime de abonaţi. Fostul vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara, Costel Avram, a fost numit la finele lunii iunie 2012 în funcţia de director general al operatorului de apă din Valea Jiului, SC ApaServ Valea Jiului SA.

 

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.