ADMINISTRAȚIE LOCALĂ. Staţie mobilă pentru întocmirea actelor de identitate la persoanele netransportabile

Locuitorii Devei care nu se pot deplasa pot apela la stația mobilă pentru întocmirea actelor de identitate, care funcționează în cadrul Diirecției Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă.

Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă informează cetăţenii despre posibilitatea deplasării cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile, în vederea preluării imaginii, folosind echipamentele foto digitale din dotare şi de primire a documentelor necesare eliberării actelor de identitate. Dovada stării de sănătate a persoanelor care se află în imposibilitatea de a se deplasa se va face printr-un document justificativ, respectiv certificatul de încadrare în grad de handicap. La solicitare se mai ataşează şi biletul de externare din spital (de dată recentă) sau adeverinţă (de dată recentă) de la medicul de familie, din care să rezulte că solicitantul nu se poate deplasa. “Solicitările pentru deplasarea cu staţia mobile pot fi făcute de către persoanele menţionate anterior sau de către aparţinătorii acestora, atât în scris, cât şi la următoarele numere de telefon: 0254/234533 sau 0726700767. Accesarea acestor facilităţi nu implică niciun fel de cheltuieli suplimentare”, a informat Primăria Deva.

Comentarii FB

comentarii




Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ziarul Hunedoreanului