4.8 C
Deva
joi, aprilie 18, 2024

Un designer devean, implicat într-un proiect unic în România

O hunedoreancă de 25 de ani, care a pus pe picioare un business de succes, concurează cu Andreea Raicu şi Malvina Cervenschi într-un proiect organizat, în premieră, de cel mai cunoscut mall din Capitală

CHEIA SUCCESULUI. „Autenticitatea este cheia succesului meu. Am încercat să rămân cu picioarele pe pământ şi să mă feresc de mirajul imaginilor ambalate frumos, care se vând pe termen scurt”, spune designerul Cristina Negru / FOTO: „LA MODE TOUJOURS”
CHEIA SUCCESULUI. „Autenticitatea este cheia succesului meu. Am încercat să rămân cu picioarele pe pământ şi să mă feresc de mirajul imaginilor ambalate frumos, care se vând pe termen scurt”, spune designerul Cristina Negru / FOTO: „LA MODE TOUJOURS”

Peste 50 de designeri din diferite domenii, de la fashion, la obiecte de design şi bijuterii, participă la un proiect unic în România, care susţine antreprenorii creativi în a-şi creşte afacerea.

Organizată de cel mai cunoscut mall din Bucureşti, competiţia „MOOZA Pop Up Store” oferă ocazia antreprenorilor şi designerilor români de a-şi deschide propriul magazin. Printre cele 52 de branduri înscrise în concurs se află şi conceptul creat de designerul devean Cristina Negru – „La Mode Toujours”. Hunedoreanca participă la ineditul proiect alături de Andreea Raicu şi Malvina Cervenschi.

În premieră, câştigătorul competiţiei va fi decis de vizitatorii centrului comercial şi de fanii reţelelor de socializare.

Mecanismul e simplu: iubitorii de modă şi design sunt invitaţi să voteze, până pe 10 august, brandul preferat din lista celor peste 50 de participanţi înscrişi pe platforma MOOZA Pop Up Store. Brandul care va aduna cele mai multe voturi va avea propriul magazin, timp de o lună, în cel mai cunoscut mall din Bucureşti.

Business de succes

cristinaCristina Negru (foto) a reuşit să ajungă în faza finală a MOOZA Pop Up Store. Cu peste 8.500 de voturi, creatoarea brandului „La Mode Toujours” se află pe locul 3 în preferinţele iubitorilor de modă şi design.

Plecând de la visele copilăriei, hunedoreanca şi-a construit afacerea de la zero, cu ambiţie şi foarte multă muncă. Acum 6 ani, a plecat din Deva la Bucureşti – la facultate. A absolvit Facultatea de Administrare a Afacerilor şi un master în Marketing strategic.

Cu 1.000 de euro, şi-a pus pe picioare propria afacere. Primii bani investiţi în business au fost din salariul ei de angajat la o companie de telecomunicaţii. Astăzi, Cristina Negru are două ateliere de creaţie şi un showroom în centrul Capitalei. A înţeles clientul şi piaţa şi a dovedit că, în România, moda se cere şi se cumpără.

La Mode Tourjours” este un brand de haine în serie limitată. Creaţiile devencei sunt prezentate la cele mai importante târguri de modă şi reuşesc să convingă. Cea mai recentă colecţie, intitulată „Belle Toujours”, este inspirată de unul dintre filmele de referinţă ale cinematografiei franceze, „Belle de jour”, şi a fost scoasă în lume la gala Festivalului „Feeric Fashion Days” de la Sibiu.

Belle Toujoursduce mai departe povestea filmului, reinterpretând în acelaşi timp scenariul acestuia: femeia La Mode Toujours‘ este într-o căutare continuă. Apelează la haine pentru a-şi exprima sentimentele şi pentru a explora diferitele laturi ale personalităţii sale. Misterioasă, provocatoare, ingenuă sau dominatoare, ea reuşeşte să se redescopere şi să-şi asume rolul în societate. Printre piesele incluse în colecţie se regăsesc atât rochii elegante, devenite reprezentative pentru brand, cât şi creaţii care pot fi combinate – fuste, bluze sau paltoane”, spune Cristina Negru, ale cărei creaţii au reuşit s-o situeze în topul noului val de designeri intraţi pe piaţa modei.

………………………………………..

Citeşte AICI cum a început povestea conceptului „La Mode Toujours”!

 

Știri Similare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Stai conectat

17,116FaniÎmi place
110CititoriConectați-vă
7,410AbonațiAbonați-vă
spot_img

Știri Recente

/*ADNOW*/