Trafic infernal pe lângă şantierele amorţite de pe DN76 Deva – Brad

IMG_0007Lucrările de reabilitare şoselei Deva – Brad – Oradea au început în luna aprilie, iar drumul naţional a fost transformat până în prezent într-un imens şantier. Chiar dacă proiectul de infrastructură este menit să schimbe cu totul faţa unuia dintre cele mai riscante drumuri hunedorene, localnicii şi şoferii au găsit numeroase motive de nemulţumire. Cei mai mulţi reclamă faptul că trebuie să aştepte minute în şir la semafoarele amplasate în locurile unde se lucrează. „Se circulă în condiţii de şantier şi am auzit o mulţime de şoferi nemulţumiţi că trebuie să aştepte la semafor, în timp ce în unele porţiuni marcate nu se lucrează. Practic, de la Deva la Brad ajungi să faci o oră şi jumătate”, spune Ion, un pensionar din Şoimuş, în faţa casei căruia opresc maşinile la semaforul montat de drumari. Alţi localnici se plâng de disconfortul creat de drumari şi spun că ar fi preferat ca proiectul să fie finalizat mai urgent. „Se lucrează încet, cătinel, dar ei ştiu mai bine ce trebuie să facă. Noi doar sperăm că lucrările la drum se vor încheia până anul viitor”, spune Marian D., un localnic din Câinelu de Jos, arătând spre şantierul instalat de constructori pe şoseaua din faţa casei sale.

După finalizarea lucrărilor de reabilitare a şoselei Deva – Brad – Oradea, programată pentru vara anului viitor, situaţia DN76 se va îmbunătăţi considerabil, potrivit reprezentanţilor Companiei Naţionale de Drumuri Naţionale şi Autostrăzi din România.  Platforma drumului va fi lărgită cu aproximativ un metru şi jumătate, pe unele porţiun va fi introdusă banda a treia de circulaţie, traseul va fi corectat în zonele cu curbe periculoase, pentru a spori vizibilitatea pe care o au şoferii, iar suprafaţa de rulaj va fi îmbunătăţită. Valoarea proiectului de modernizare a şoselei depăşeşte 210 milioane de euro.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

opt − 2 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
PETROȘANI/ Lemnul din toaletarea copacilor, donat bătrânilor         NEMULȚUMIT. Alin Simota a contestat condamnarea pentru fals în declarații         Ilie Balaci a murit         Turiste rătăcite în Masivul Godeanu         Prins la furat de cablu, pe calea ferată         Gara Brad, la doi ani de la începerea lucrărilor de reabilitare         Scrisoarea deschisă a primarului Marcel Goia: „Autoritățile Publice Locale, bătaia de joc a Statului Român”         Traseu turistic refăcut de salvamontiști în Retezat         Rezultatele Bursei locurilor de muncă pentru absolvenţi – 19 octombrie 2018         „Trofeul Cetăţii” – turneu internaţional de şah la Centrul Cultural ”Drăgan Muntean”         Proteste la ArcelorMittal Hunedoara         La Salonul Hunedorean al Cărții, Editura Școala Ardeleană a fost la înălțime         Comunicat de presă (P): Senatoarea PNL, Carmen Hărău: Educația și cercetarea sunt scoase din agenda curentă a PSD         Imagini aeriene de pe Lotul trei al Autostrăzii Lugoj – Deva. Când va fi inaugurat         CE RĂMÂNE DUPĂ RAPORTĂRILE MĂREŢE. Incompetenţa şi angajările „pe pile” falimentează turismul hunedorean         Orchestra Metropolitană București concertează la Castelul COrvinilor         18 octombrie 1409 – ziua istorică a Huniazilor         Deva – un oraș ecologic și durabil         Scandal în jurul unui bal al bobocilor. Un preot s-a revoltat pentru tema aleasă: Demoni vă doriţi, demoni veţi avea în şcoli în loc de elevi”         Cetatea Blidaru, locul de vis din patrimoniul UNESCO, ignorat de autorități