Contractul de expertiză tehnică pentru lotul II al autostrăzii Lugoj – Deva a fost semnat

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Românioa a semnat contractul cu firma Geotesting C.I. SRL, pentru expertizarea tehnică pe lotul al doilea al autostrăzii Lugoj – Deva, valoarea acestuia fiind de 133.100 de lei fără TVA, iar durata de două luni. Experiza este necesară pentru a şti exact dacă e nevoie să fie demolată o porţiune din autostrada Lugoj – Deva.

Potrivit directorului general al CNADNR, Cătălin Homor, decizia de a contracta expertiza a venit în urma experienţei cu lotul 3 al autostrăzii Sibiu-Orăştie, unde drumul a fost afectat de alunecări de teren. “După experienţa cu lotul 3 al autostrăzii Sibiu-Orăştie, am hotărât ca pentru lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, km 27+620 – km 56+220, să facem o expertiză tehnică în măsură să ne dea date exacte asupra execuţiei şi calităţii acestui lot. Aşteptăm detaliile expertizei, astfel încât să putem lua deciziile cele mai corecte şi mai bune pentru derularea într-un ritm susţinut a contractului, în vederea finalizării acestui lot”, a informat CNADNR.

Contractul de execuţie al lotului II al autostrăzii Lugoj – Deva a fost semnat în octombrie 2013, iar în prezent proiectul se află în şantier. Mai multe probleme legate de stabilitatea terenului în unele zone au fost identificate pe parcursul derulării proiectului. Recent, un document publicat de Ministerul Fondurilor Europene arăta că execuţia celor trei tronsoane ale viitoarei austostrăzi Deva – Lugoj, se află pe lista proiectelor ce urmează a fi fazate pentru perioada 2014 – 2020. Investiţiile vor continua cu finanţare de la Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, iar valoarea totală a acestora depăşeşte 400 de milioane de euro, potrivit documentului. Sunt şanse însă ca loturile III şi IV din viitoarea autostradă Lugoj – Deva să fie finalizate în acest an, potrivit Ministerului Transporturilor.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 × 1 =

ACTUALITATE
Ziua Porților Deschise la Sarmizegetusa Regia         Concedieri colective la minele din Valea Jiului         Bărbat lovit de trenul marfar         Tineri acuzați că au tâlhărit mai mulți elevi din Hunedoara au fost condamnați         Cum a fost recuperat tezaurul de podoabe dacice din argint, traficat pe piața neagră         Ziua Pământului, celebrată în Parcul Cetate         Credit de 80.000.000 de lei pentru reabilitarea rețelei stradale din Hunedoara         Chioșcuri de suveniruri date în chirie în curtea Castelului Corvinilor         Tu ce faci în Noaptea Lungă a Industriei?         Semnarea contractului de finanţare pentru proiectul “CONSTRUIRE ȘI DOTARE VILĂ TURISTICĂ, PENTRU EXTINDEREA ACTIVITĂȚII RAHEMA TUR SRL”         Cum a fost recuperată cea de-a 13-a brățară dacică         PULS ELECTORAL. Mircea Moloţ are cea mai mare priză la electoratul hunedorean, în sondajul făcut de PNL         Vechea platformă industrială trece prin mari transformări         Drumul dintre Lacul Gura Apelor și Poiana Pelegii va fi închis         Telecabina de la Cetatea Deva intră, miercuri, în revizie tehnică         Cum se fac de râs autoritățile județului: soluție „ingenioasă” pe șoseaua spre Mănăstirea Prislop         Medicii de la clinica Opticline Deva, la Congresul de Cataractă și Chirurgie Refractivă din SUA         Ambasadorul Republicii Kazahstan în România s-a aflat în vizită oficială la Deva         SLUJBĂ DE POMENIRE. Comemorare la 16 ani de la moartea rapsodului Drăgan Muntean         Soarta șoselei spre Parcul Național Retezat – cel mai periculos drum al Hunedoarei