VIZITĂ FULGER PE ŞANTIER. La sfârşitul anului viitor vom circula pe autostrada Lugoj – Deva

Directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Cătălin Homor, a efectuat marţi o vizită de lucru pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva. La finalul acesteia, Homor a declarat că, până la sfârşitul anului viitor vom circula pe tronsonul Lugoj – Deva.

„Am vrut să văd loturile 2, 3 și 4 de pe tronsonul de autostradă Lugoj – Deva. În mod special, m-am oprit la “pasajele verzi” (ecoducte) ca să văd cum merg lucrările. Anul acesta am reușit să obținem aurorizaţiile de construire şi, acum, pasajele sunt construite în proporție de aproximativ 70%. Aşa după cum ne-am propus, anul viitor în luna iunie, ar trebui să fie finalizate. Conform ritmului de lucru asumat de către antreprenori, cele trei loturi vor putea fi puse în circulație treptat, astfel încât la sfârşitul anului viitor să se circule pe întreg tronsonul autostrăzii Lugoj – Deva. În ceea ce privește secțiunea cu tunele de pe lotul 2, până la finele acestui an va fi demarată procedura de achiziţie publică”, a declarat Cătălin Homor, directorul general al CNADNR.

 

Până în prezent, în ceea ce priveşte Lotul 2, km 27+620 – km 56+220, în lungime de 28,600 km, stadiul fizic al lucrării este de 49.69%. Pe lotul trei, km 56+220 – km 77+361, în lungime de 21,141 km lucrările sunt mai avansate, stadiul fizic fiind de 63.68%. Cel mai întârziat este Lotul 4, km 77+361 – km 99+500, în lungime de 22,139 km, aici stadiul fizic fiind de 48,13%.

 

În 27 noiembrie 2013 au demarat cele trei proiecte, iar în primăvara şi vara anului următor au fost începute lucrările. Termenul de finalizare a celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. O serie de probleme au împiedicat finalizarea la timp a Autostrăzii Lugoj – Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizaţiei de Construcţie pentru mai multe secţiuni, necesitatea unor lucrări suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizaţiei de construcţie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branişca; lipsa Acordului de Mediu revizuit, pentru secţiuni din Lotul al II-lea.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

cinci − trei =

ACTUALITATE
Cum arată Gara Brad după cinci luni de renovare         Un an de la data la care trebuia finalizată Autostrada Deva – Lugoj         A fost deschis Târgul European al Castelelor, la Hunedoara         Accident rutier cu doi răniți la intrarea în Deva, pe Drumul Național 7         E ŞI ALDE LA GUVERNARE! Mircea Moloţ a reuşit să deblocheze proiectele europene din Ţara Haţegului         Fosta Școală 10 din Hunedoara a ajuns în paragină         DEPOUL DEVASTAT. Ultima „redută” a mocăniței din Hunedoara a fost ruinată         Tribunalul Hunedoara decide soarta spărgătorului de la Castelul Corvinilor         Sfârşit de săptămână cu Târgului European al Castelelor. VEZI Programul evenimentului         Dungi si flori in noua colectie Sense primavara-vara 2017         OMUL CU CEL MAI STUFOS CAZIER RĂMÂNE LIBER. Cu magistraţii la Judecata de Apoi         Ce soartă va avea Pasul Vâlcan, zona turistică pustie dotată cu telegondola de 33 de milioane de lei         Ludovic Orban: „Nu voi tolera coconul acela care se formează în jurul fiecărui lider”         Accident într-o intersecție din Deva         Povestea fostului securist din fruntea minerilor care a condamnat România la CEDO         Percheziții la traficanți internaționali de țigări         Un polițist a salvat un tânăr de la sinucidere         Povestea marii tragedii aviatice din 1940: „Erau peste tot morţi, mutilaţi în modul cel mai îngrozitor”         Șofer căutat de Poliție după un accident         Accident rutier pe Calea Zarandului