VIZITĂ FULGER PE ŞANTIER. La sfârşitul anului viitor vom circula pe autostrada Lugoj – Deva

Directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Cătălin Homor, a efectuat marţi o vizită de lucru pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva. La finalul acesteia, Homor a declarat că, până la sfârşitul anului viitor vom circula pe tronsonul Lugoj – Deva.

„Am vrut să văd loturile 2, 3 și 4 de pe tronsonul de autostradă Lugoj – Deva. În mod special, m-am oprit la “pasajele verzi” (ecoducte) ca să văd cum merg lucrările. Anul acesta am reușit să obținem aurorizaţiile de construire şi, acum, pasajele sunt construite în proporție de aproximativ 70%. Aşa după cum ne-am propus, anul viitor în luna iunie, ar trebui să fie finalizate. Conform ritmului de lucru asumat de către antreprenori, cele trei loturi vor putea fi puse în circulație treptat, astfel încât la sfârşitul anului viitor să se circule pe întreg tronsonul autostrăzii Lugoj – Deva. În ceea ce privește secțiunea cu tunele de pe lotul 2, până la finele acestui an va fi demarată procedura de achiziţie publică”, a declarat Cătălin Homor, directorul general al CNADNR.

 

Până în prezent, în ceea ce priveşte Lotul 2, km 27+620 – km 56+220, în lungime de 28,600 km, stadiul fizic al lucrării este de 49.69%. Pe lotul trei, km 56+220 – km 77+361, în lungime de 21,141 km lucrările sunt mai avansate, stadiul fizic fiind de 63.68%. Cel mai întârziat este Lotul 4, km 77+361 – km 99+500, în lungime de 22,139 km, aici stadiul fizic fiind de 48,13%.

 

În 27 noiembrie 2013 au demarat cele trei proiecte, iar în primăvara şi vara anului următor au fost începute lucrările. Termenul de finalizare a celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. O serie de probleme au împiedicat finalizarea la timp a Autostrăzii Lugoj – Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizaţiei de Construcţie pentru mai multe secţiuni, necesitatea unor lucrări suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizaţiei de construcţie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branişca; lipsa Acordului de Mediu revizuit, pentru secţiuni din Lotul al II-lea.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

2 × patru =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Răsturnare de situaţie. Procesul stimulentelor de la Petroşani o ia de la capăt         Corpul de Control al Ministerului Energiei, trimis la CEH         Clădirile Colegiului Matei Corvin vor fi reabilitate pe fonduri UE         Copil de opt ani rănit într-un accident rutier         Femeie înșelată în Hunedoara         Crimă înfiorătoare în Orăştie: un tânăr de 20 de ani a murit, înjunghiat în inimă, de un vecin         Mort în surparea din subteranul Minei Lupeni         Trubaduri în Cetatea Devei         Surpare la Mina Lupeni!         Transporturi ilegale de lemne         Direcția Impozite și Taxe Locale Deva se mută în noul sediu         Peste 15000 de lei încasări în doar două zile la Ștrandul Municipal din Deva         Proiectul pentru reabilitarea incintei I a Cetății Devei a fost depus la ADR Vest         Încă o victimă în accidentul mortal de pe șoseaua Hunedoara – Deva         Sala de sport a fostului Liceu industrial 1 din Hunedoara a ajuns în ruină         Festivalul medieval Ioan de Hunedoara         Șoseaua spre Lacul Cinciș a intrat în reparații         Accident extrem de grav pe șoseaua Hunedoara – Deva         Accident produs la beție         Accident pe DN 66, produs de un tânăr