VIZITĂ FULGER PE ŞANTIER. La sfârşitul anului viitor vom circula pe autostrada Lugoj – Deva

Directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Cătălin Homor, a efectuat marţi o vizită de lucru pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva. La finalul acesteia, Homor a declarat că, până la sfârşitul anului viitor vom circula pe tronsonul Lugoj – Deva.

„Am vrut să văd loturile 2, 3 și 4 de pe tronsonul de autostradă Lugoj – Deva. În mod special, m-am oprit la “pasajele verzi” (ecoducte) ca să văd cum merg lucrările. Anul acesta am reușit să obținem aurorizaţiile de construire şi, acum, pasajele sunt construite în proporție de aproximativ 70%. Aşa după cum ne-am propus, anul viitor în luna iunie, ar trebui să fie finalizate. Conform ritmului de lucru asumat de către antreprenori, cele trei loturi vor putea fi puse în circulație treptat, astfel încât la sfârşitul anului viitor să se circule pe întreg tronsonul autostrăzii Lugoj – Deva. În ceea ce privește secțiunea cu tunele de pe lotul 2, până la finele acestui an va fi demarată procedura de achiziţie publică”, a declarat Cătălin Homor, directorul general al CNADNR.

 

Până în prezent, în ceea ce priveşte Lotul 2, km 27+620 – km 56+220, în lungime de 28,600 km, stadiul fizic al lucrării este de 49.69%. Pe lotul trei, km 56+220 – km 77+361, în lungime de 21,141 km lucrările sunt mai avansate, stadiul fizic fiind de 63.68%. Cel mai întârziat este Lotul 4, km 77+361 – km 99+500, în lungime de 22,139 km, aici stadiul fizic fiind de 48,13%.

 

În 27 noiembrie 2013 au demarat cele trei proiecte, iar în primăvara şi vara anului următor au fost începute lucrările. Termenul de finalizare a celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. O serie de probleme au împiedicat finalizarea la timp a Autostrăzii Lugoj – Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizaţiei de Construcţie pentru mai multe secţiuni, necesitatea unor lucrări suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizaţiei de construcţie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branişca; lipsa Acordului de Mediu revizuit, pentru secţiuni din Lotul al II-lea.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

șaptesprezece − 17 =

ACTUALITATE
Accident mortal în Simeria         Falşi angajaţi ai unei firme de deratizare au obţinut 128 de lei, în urma unei „lucrări” la domiciliu         Angajata unui magazin non-stop a fost tâlhărită         Profesorul care le-a ținut elevilor săi o lecție despre famlia Ridzi a fost „achitat”         Patru monede antice au fost recuperate de Poliție         O piață din Deva se va numi a Regelui Mihai I al României         Colindători la primărie         Coroane de flori în memoria Majestății Sale Regele Mihai I         Cântecul măturătoarei de fluturi         Nicolae Furdui Iancu va colinda la Deva         Demers ciudat. Brandul Arsenie Boca a fost luat de un maghiar         Directoarea șpăgară din Petroșani a fost condamnată         Braconierul oprit cu focuri de armă de poliţistul Roman Murar         Risc de avalanșă în munți         Vânătoare ilegală         Povestea aeroportului InternaŢional sibiu continuă alături de voi         Lista drumurilor județene din Hunedoara modernizate în 2017         „Crăciunul Vienez” deschide sala mare a Centrului Cultural „Drăgan Muntean”         Polițiștii din Lupeni și-au reclamat șeful, întors la lucru după nouă luni de concediu medical         Bilațul investițiilor în spitalele din județul Hunedoara