Un nod rutier cu pasaj subteran va fi construit la intrarea în Deva

Lucrările la Lotul IV al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva vor fi realizate până la sfârșitul anului 2017, potrivit celor mai recente informări ale Companiei Naionale de Infrastructură Rutieră (CNAIR), iar șoferii vor putea intra pe autostradă prin nodul rutier de la Șoimuș, localitate învecinată municipiului Deva. Un alt nod rutier, menit să reducă riscul accidentelor în zona intersecției dintre DN 7 și DN 76, din imediata vecinătate a autostrăzii, va fi realizat la intrarea în municipiul Deva. „Nodul rutier va cuprinde pasaje supraterane și subterane și va fi amplasat în zona fostei exploatări miniere din Deva”, a declarat viceprimarul Devei, Răzvan Mareș, care susține că a primit asigurări de la reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara că investiția va fi realizată.

Studiul de fezabilitate al proiectului este realizat de SC Transproiect SA, în urma unui contract de 138.500 de lei, fără TVA, semnat cu CNAIR.

„DN7 are trei benzi de circulație care prezintă între ele diferențe de nivel semnificative și anume: în zona intersecției DN7 cu DN76, diferența de nivel dintre banda de circulație care asigură relația Deva – Șoimuș și banda de circulație care asigură relația Șoimuș – Arad este de circa 5,27 m, iar intre DN7 și DN76 în zona virajului la stânga, diferența de nivel este de 1,00 m. Totodată, pe DN76, la km 0+100 există un pod peste râul Mureș având o pantă de profil longitudinal de aproximativ 3,68 la sută, iar pe DN7 panta de profil longitudinal este de aproximativ 6 la sută. DRDP Timișoara a realizat o simulare a traficului greu pentru virajul la stânga de pe DN7, soluția de amenajare a unei intersecții pe traseul existent nefiind viabilă din punct de vedere al circulației rutiere”, informa Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, în caietul de sarcini al proiectului.

Din 2014, în zona de la intrarea în municipiul Deva, pe Drumul Național 7 au fost amenajate două girații aflate la o distanță de circa un kilometru una față de cealaltă. Pe acest tronson, sensurile de mers sunt despărțite de parapeți din beton. Soluția provizorie este folosită de trei ani pentru a înlătura riscurile de producere a accidentelor rutiere și ambuteiajele, la intrarea și ieșirea autostrăzii Deva – Sibiu.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

19 + 5 =

ACTUALITATE
Dosarul fostei case a președintelui Klaus Iohannis a ajuns pe rolul Tribunalului Hunedoara         Istoria bogatei familii Kendeffy care a stăpânit Retezatul         S-au înmulțit cazurile de înșelăciune în județul Hunedoara         Pericolele din iarbă: cum ne păzim de vipere și căpușe         Un business profitabil, gestionat din fața computerului         Moțiunea de cenzură a fost adoptată oficial. Guvernul este demis         Escrocii au făcut noi victime în Hunedoara         Castelul Corvinilor, magnet pentru afaceriști         Tinere accidentate pe serpentinele de la Cinciș         A alertat Poliția degeaba         NECONVENŢIONAL, DAR EFICIENT.„Bona albaneză” a liberalilor hunedoreni a spart târguiala PSD – UDMR         Strada Lipscani revine la viață: peste 1.000 de umbrele o vor colora         Avram Iancu a început aventura pe Dunăre         SenseLimitedEdition: tinute rafinate pentru evenimentele verii         Peste 2.700 de elevi de clasa a VIII-a au participat la prima probă a Capacității         Povestea neștiută a ultimului mare dezastru din Mina Lupeni         Mihael Melczer, membru în Consiliu de Administraţie al Complexului Energetic Hunedoara         Ce pedeapsă a primit escrocul de pensionari prin „metoda Accidentul”         O tânără băută la volan a intrat cu mașina într-un stâlp         Tânără lovită de mașina condusă de un șofer băut