Un nod rutier cu pasaj subteran va fi construit la intrarea în Deva

Lucrările la Lotul IV al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva vor fi realizate până la sfârșitul anului 2017, potrivit celor mai recente informări ale Companiei Naionale de Infrastructură Rutieră (CNAIR), iar șoferii vor putea intra pe autostradă prin nodul rutier de la Șoimuș, localitate învecinată municipiului Deva. Un alt nod rutier, menit să reducă riscul accidentelor în zona intersecției dintre DN 7 și DN 76, din imediata vecinătate a autostrăzii, va fi realizat la intrarea în municipiul Deva. „Nodul rutier va cuprinde pasaje supraterane și subterane și va fi amplasat în zona fostei exploatări miniere din Deva”, a declarat viceprimarul Devei, Răzvan Mareș, care susține că a primit asigurări de la reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara că investiția va fi realizată.

Studiul de fezabilitate al proiectului este realizat de SC Transproiect SA, în urma unui contract de 138.500 de lei, fără TVA, semnat cu CNAIR.

„DN7 are trei benzi de circulație care prezintă între ele diferențe de nivel semnificative și anume: în zona intersecției DN7 cu DN76, diferența de nivel dintre banda de circulație care asigură relația Deva – Șoimuș și banda de circulație care asigură relația Șoimuș – Arad este de circa 5,27 m, iar intre DN7 și DN76 în zona virajului la stânga, diferența de nivel este de 1,00 m. Totodată, pe DN76, la km 0+100 există un pod peste râul Mureș având o pantă de profil longitudinal de aproximativ 3,68 la sută, iar pe DN7 panta de profil longitudinal este de aproximativ 6 la sută. DRDP Timișoara a realizat o simulare a traficului greu pentru virajul la stânga de pe DN7, soluția de amenajare a unei intersecții pe traseul existent nefiind viabilă din punct de vedere al circulației rutiere”, informa Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, în caietul de sarcini al proiectului.

Din 2014, în zona de la intrarea în municipiul Deva, pe Drumul Național 7 au fost amenajate două girații aflate la o distanță de circa un kilometru una față de cealaltă. Pe acest tronson, sensurile de mers sunt despărțite de parapeți din beton. Soluția provizorie este folosită de trei ani pentru a înlătura riscurile de producere a accidentelor rutiere și ambuteiajele, la intrarea și ieșirea autostrăzii Deva – Sibiu.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 × 2 =

ACTUALITATE
Microbuz implicat într-un accident rutier pe DN 66         Se strică vremea. Vin ninsori abundente         Premianții Concursului Internațional de Interpretare Vocală         S-a redeschis traficul rutier pe Podul peste Mureș         Hoți de lemne prinși în pădurea Petroșaniului         Când va începe restaurarea vechii biserici din Boz         Doru Vișan – fost director al Termocentralei Paroșeni, lăsat de hoți fără electrocasnice         Cât va costa intrarea la patinoar în Deva         Cetatea Devei la Târgul de Turism         Doi jandarmi au salvat o femeie din mâinile unui jefuitor         Proiectul vânzării terenului de 80.000 de metri pătrați unei companii germane a fost respins         Angajații APIA Hunedoara au continuat protestul         Hunedoara anilor 1960, descrisă de scriitori: orașul uriaşului complex de uzine unde fierbe în clocot oţelul         Brandul Sense anunta mari reduceri de Black Friday         Un vârstnic de 95 de ani a fost jefuit         Imagini de pe șantierul Lotului IV al autostrăzii Lugoj – Deva. Cum s-a lucrat         O companie germană va deschide o fabrică în Hunedoara         CUM DISPAR COMORILE SATELOR. Bisericile de lemn ale Hunedoarei stricate de proiectele de restaurare         Raportul IPJ. Ultima lună din mandatul fostului șef al IPJ Hunedoara, Liviu Dumitru         Cursele de taxi mai scumpe cu un leu pe kilometru în Hunedoara