Un nod rutier cu pasaj subteran va fi construit la intrarea în Deva

Lucrările la Lotul IV al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva vor fi realizate până la sfârșitul anului 2017, potrivit celor mai recente informări ale Companiei Naionale de Infrastructură Rutieră (CNAIR), iar șoferii vor putea intra pe autostradă prin nodul rutier de la Șoimuș, localitate învecinată municipiului Deva. Un alt nod rutier, menit să reducă riscul accidentelor în zona intersecției dintre DN 7 și DN 76, din imediata vecinătate a autostrăzii, va fi realizat la intrarea în municipiul Deva. „Nodul rutier va cuprinde pasaje supraterane și subterane și va fi amplasat în zona fostei exploatări miniere din Deva”, a declarat viceprimarul Devei, Răzvan Mareș, care susține că a primit asigurări de la reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara că investiția va fi realizată.

Studiul de fezabilitate al proiectului este realizat de SC Transproiect SA, în urma unui contract de 138.500 de lei, fără TVA, semnat cu CNAIR.

„DN7 are trei benzi de circulație care prezintă între ele diferențe de nivel semnificative și anume: în zona intersecției DN7 cu DN76, diferența de nivel dintre banda de circulație care asigură relația Deva – Șoimuș și banda de circulație care asigură relația Șoimuș – Arad este de circa 5,27 m, iar intre DN7 și DN76 în zona virajului la stânga, diferența de nivel este de 1,00 m. Totodată, pe DN76, la km 0+100 există un pod peste râul Mureș având o pantă de profil longitudinal de aproximativ 3,68 la sută, iar pe DN7 panta de profil longitudinal este de aproximativ 6 la sută. DRDP Timișoara a realizat o simulare a traficului greu pentru virajul la stânga de pe DN7, soluția de amenajare a unei intersecții pe traseul existent nefiind viabilă din punct de vedere al circulației rutiere”, informa Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, în caietul de sarcini al proiectului.

Din 2014, în zona de la intrarea în municipiul Deva, pe Drumul Național 7 au fost amenajate două girații aflate la o distanță de circa un kilometru una față de cealaltă. Pe acest tronson, sensurile de mers sunt despărțite de parapeți din beton. Soluția provizorie este folosită de trei ani pentru a înlătura riscurile de producere a accidentelor rutiere și ambuteiajele, la intrarea și ieșirea autostrăzii Deva – Sibiu.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

20 + 19 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Dosarul lui Laurențiu Nistor analizat de judecătorii de la Înalta Curte. Miza – 80.000 de lei         Zilele Petroșaniului, sub semnul Centenarului         Apele Jiului înghit amenajările hidrotehnice stopate         FOTBAL. CS Hunedoara înfrântă în primul meci al barajului de promovare         Comercianții de la Zilele Municipiului Petroșani, taxați de asociatul Primăriei         Fotbalul, eterna poveste         Concursul Internaţional de Interpretare Pianistică „PRO PIANO –ROMÂNIA”         Imagini șocante pe autostradă: patru oameni au murit după ce un șofer a intrat pe contrasens         Comunicat de presă Daimler România         Accident pe bulevard         Trei tineri din Hunedoara reținuți pentru spargeri         Au început Zilele Municipiului Petroșani.         Drumul spre Retezat a rămas închis, iar traseele sunt nesigure         Cavalerii Davelor în Cetatea Devei         Dezvelirea plăcii comemorative colonel (rz.) Petrişor – Toderiţă JILIP la Cazarma Jandarmeriei Române din Lupeni         Analfabetism economic sau jaf ca la drumul mare?         Tarife noi de vizitare la muzeele și siturile istorice din Hunedoara         Drumul spre Retezat s-a prăbușit în mai multe locuri         Hunedorean în stare gravă după ce a încercat să stingă un incendiu         Zeci de martori așteptați la audieri în dosarul „Berbeceanu”