Un nod rutier cu pasaj subteran va fi construit la intrarea în Deva

Lucrările la Lotul IV al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva vor fi realizate până la sfârșitul anului 2017, potrivit celor mai recente informări ale Companiei Naionale de Infrastructură Rutieră (CNAIR), iar șoferii vor putea intra pe autostradă prin nodul rutier de la Șoimuș, localitate învecinată municipiului Deva. Un alt nod rutier, menit să reducă riscul accidentelor în zona intersecției dintre DN 7 și DN 76, din imediata vecinătate a autostrăzii, va fi realizat la intrarea în municipiul Deva. „Nodul rutier va cuprinde pasaje supraterane și subterane și va fi amplasat în zona fostei exploatări miniere din Deva”, a declarat viceprimarul Devei, Răzvan Mareș, care susține că a primit asigurări de la reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara că investiția va fi realizată.

Studiul de fezabilitate al proiectului este realizat de SC Transproiect SA, în urma unui contract de 138.500 de lei, fără TVA, semnat cu CNAIR.

„DN7 are trei benzi de circulație care prezintă între ele diferențe de nivel semnificative și anume: în zona intersecției DN7 cu DN76, diferența de nivel dintre banda de circulație care asigură relația Deva – Șoimuș și banda de circulație care asigură relația Șoimuș – Arad este de circa 5,27 m, iar intre DN7 și DN76 în zona virajului la stânga, diferența de nivel este de 1,00 m. Totodată, pe DN76, la km 0+100 există un pod peste râul Mureș având o pantă de profil longitudinal de aproximativ 3,68 la sută, iar pe DN7 panta de profil longitudinal este de aproximativ 6 la sută. DRDP Timișoara a realizat o simulare a traficului greu pentru virajul la stânga de pe DN7, soluția de amenajare a unei intersecții pe traseul existent nefiind viabilă din punct de vedere al circulației rutiere”, informa Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, în caietul de sarcini al proiectului.

Din 2014, în zona de la intrarea în municipiul Deva, pe Drumul Național 7 au fost amenajate două girații aflate la o distanță de circa un kilometru una față de cealaltă. Pe acest tronson, sensurile de mers sunt despărțite de parapeți din beton. Soluția provizorie este folosită de trei ani pentru a înlătura riscurile de producere a accidentelor rutiere și ambuteiajele, la intrarea și ieșirea autostrăzii Deva – Sibiu.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

cinci × 2 =

ACTUALITATE
Acoperișurile de bloc și mai mulți copaci s-au prăbușit în timpul unei vijelii         Pulsul Uniunii Europene. Grupul PPE din Parlamentul European: „UE 27 trebuie să fie mai puternică și mai pregătită pentru provocările viitoare”         Vizită în județ. Călin Popescu Tăriceanu la Sarmizegetusa Regia         Razie în căutarea haitelor din Valea Seacă. Hingherii au capturat zeci de câini         Un bărbat a fost înșelat pe stradă cu „daruri din partea primăriei”         Festival medieval la Castelul Corvinilor         Poiana Pelegii, murdărită după invazia turiștilor de picnic         Sărbătoare de suflet. Zilele orașului Geoagiu         Perspective europene. Iuliu Winkler: „Grupul PPE a reconfirmat sprijinul pentru Politica de Coeziune post 2020”         MONUMENT AL DELĂSĂRII. „Litoralul” Hunedoarei, o destinaţie ce a căzut din lac în puţ         Biciclist accidentat grav         Femeie înșelată de două escoace         Un tânăr a fost tâlhărit în Petroșani         Castelul Corvinilor are o nouă atracție: sala de tortură medievală         A murit Ileana-Lucia Floran. Scriitoarea, poeta și editoarea a scris ultima-i filă a vieții         Descoperire șocantă în Hunedoara: trupul unui bărbat sfășiat de câini         Imagini spectaculoase filmate din dronă cu ecoductul de pe Autostrada Lugoj – Deva         Un ranger a murit în Retezat         Avram Iancu a ajuns în țară. Înotătorul din Petroșani a fost întâmpinat de aproape 1.000 de oameni         Momârlanii au petrecut în Parâng, la Nedeia Troiței