Trei muncitori au murit în urma surpării malului de pământ

Trei muncitori care efectuau lucrări în preajma unui pod de cale ferată, în zona Peşterii Bolii şi a Cetăţii dacice Băniţa, au fost surprinşi sâmbătă, 4 noiembrie, de prăbuşirea unui mal de pământ.

„Astăzi, 4 noiembrie 2017 la ora 11:49, un apel la numărul unic pentru apeluri de urgenţă 112 anunţa o situaţie de urgenţă, în zona Peştera Bolii, în urma căreia 3 persoane care executau lucrări de consolidare la un pod de cale ferată în zona Peştera Bolii au fost surprinse de un mal de pământ. Încă de la momentul apelului, la fața locului au fost trimise 2 ambulanțe SMURD, 1 ambulanță din cadrul Serviciului Judeţean de Ambulanţă, 1 container multirisc, 2 autospeciale de lucru cu apă și spumă cu module de descarcerare.

Din informaţiile primite de la faţa locului s-a constatat faptul că 2 dintre victime sunt acoperite în totalitate de pământ şi bucăţi de rocă, iar cea de a treia victimă a fost surpinsă parţial, având un picior prins sub o bucată de rocă, aceasta din urmă fiind declarată decedată. Intervenţia este una dificilă ce presupune o atenţie sporită din partea salvatorilor, în prezent se acţionează cu utilaje şi echipamentele specifice din dotare în vederea îndepărtării pământului, bucăţilor de rocă şi extragerea celor trei victime”, a informat Inspectoratul pentru Situații de Urgență Hunedoara.

CFR Infrastructură a transmis o informare cu privire la poducerea tragediei. „În jurul orei 12.30, pe şantierul feroviar unde se defăşurau lucrări de modernizare a unui pod de cale ferată, situat între staţiile Petroşani-Băniţa, a avut loc un accident de muncă. Din primele informaţii primite de la faţa locului, 2 muncitori au fost prinşi sub pământ, iar altul este prins pe jumătate de malul de pământ care s-a surpat. Muncitorii care execută această lucrare nu sunt ceferişti, sunt angajaţii firmei SC CONFER GRUP- SC RADARIA. Lucrările la podul respectiv sunt incluse in programul de reabilitare poduri-podeţe, lot RCF Timişoara, derulat din fonduri europene. Firma care execută lucrările este Sc Confer Grup – Sc Radaria, iar termenul de finalizare a lucrărilor este noiembrie 2017.
Facem precizarea că lucrările se executau pe firul II, traficul feroviar fiind operaţional doar pe firul I. În acest moment nu este oprită circulaţia feroviara, trenurile care tranzitează zona Petroşani – Băniţa circulă pe firul I”, a informat CFR Infrastructură.

 

Comentarii FB

comentarii




Răspuns la “Trei muncitori au murit în urma surpării malului de pământ

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

unu × 5 =

ACTUALITATE
Procesul fostului primar Cornel Resmeriță a fost suspendat până când acesta se va putea prezenta în instanță         Drumul spre Mănăstirea Prislop va fi „inaugurat”         Eveniment special dedicat Zilei Naţionale a României, la bibliotecă         Monica Iacob Ridzi a fost eliberată         Monica Iacob Ridzi află dacă va fi eliberată         Perversiuni între copii, în curtea fostei mine Aninoasa         Accident grav în Vețel: un autocar și un camion au fost implicate         A murit jurnalistul Andrei Dumitru Vlad         GOSPODĂREŞTE. Firma care se ocupă de deszăpeziri la Deva este pregătită să intervină         Apel umanitar. Ioan Vălean are nevoie urgentă de o transfuzie de sânge         Colecționar de antichități lăsat fără artefactele antice provenite din Munții Orăștiei         Microbuz implicat într-un accident rutier pe DN 66         Se strică vremea. Vin ninsori abundente         Premianții Concursului Internațional de Interpretare Vocală         S-a redeschis traficul rutier pe Podul peste Mureș         Hoți de lemne prinși în pădurea Petroșaniului         Când va începe restaurarea vechii biserici din Boz         Doru Vișan – fost director al Termocentralei Paroșeni, lăsat de hoți fără electrocasnice         Cât va costa intrarea la patinoar în Deva         Cetatea Devei la Târgul de Turism