Inspecție tehnică pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a efectuat, în 1 și 2 februarie, verificări ale lucrărilor executate pe lotul al doilea  al Autostrăzii Lugoj – Deva.

Comisia de Inspecţie Tehnică a lucrărilor a fost constituită în baza Deciziei Directorului General, au anunțat reprezentanții CNAIR. „Odată cu finalizarea inspecţiei comisiei întrunite, vom prezenta concluziile acesteia cu privire la  stadiul lucrărilor pe acest segment de autostradă”, informează CNAIR.

La începutul lunii ianuarie, prim-ministrul Sorin Grindeanu i-a cerut vineri ministrului Transporturilor, Alexandru Cuc, să îi prezinte în cel mai scurt timp măsurile pentru ca cei 16 kilometri de autostradă din lotul doi al Autostrăzii Lugoj-Deva să poată fi daţi în folosinţă. „atâta timp cât sunt gata 16 km de autostradă şi stăm şi ne uităm la ei şi nu putem să-i recepţionăm v-aş ruga în cel mai scurt timp să-mi prezentaţi măsurile astfel încât să folosim aceşti kilometri”, i-a cerut premierul ministrului Transporturilor, Alexandru Cuc.  Lotul nu este încă deschis circulaţiei din cauza neprimirii vizei pentru recepţia terminării lucrărilor

Tronson finalizat pe jumătate

Lotul al doilea al autostrăzii, în lungime de 28 de kilometri, stadiul fizic al execuţiei proiectului a ajuns la jumătate. Tronsonul este construit de asocierea Salini Impregilo SpA si S.E.C.O.L, iar valoarea contractului încheiat în octombrie 2013 este de 562,73 milioane lei, fără TVA, din care 85 la sută reprezintă finanţare de la Uniunea Europeană, prin Fondul de Coeziune.

Alte două tronsoane ale autostrăzii care leagă județele Hunedoara și Timiș se află în șantier. Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la circa 70 la sută. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA. Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor a depăşit 50 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 × 2 =

ACTUALITATE
Campanie preventivă pe teme de educaţie rutieră         Doi ani de întârziere la Autostrada Lugoj – Deva         Accident mortal pe DN 7, cu motocicleta         Marius Surgent, deputat ALDE Hunedoara: „În coaliția PSD-ALDE nu s-a discutat niciodată despre modificări la Pilonul II de pensii”         Premii la Concursul Euroregional „Eugen Cuteanu”-Timişoara         Ștrandul din Hunedoara se deschide în 1 iunie         Cupa Ioan Corvin         Au început lucrările de reabilitare a Străzii Gheorghe Barițiu         Trofeul Micului Cititor         Poliţiştii au confiscat peste 80 de metri cubi de lemne         Zeci de oameni au căutat un bătrân dispărut în munți         Povestea hunedoreanului Ioan Cosmescu, inventatorul devenit faimos în SUA         Peste 80 de absolvenți ai Colegiului Tehnic ”Transilvania” și-au luat rămas bun de la anii de liceu         ,,Sportul devean în acțiune” a ajuns la final         Accident la intrare în Deva         Șoferul unui camion cu rumeguș a blocat traficul pe DN 66         Concurs controversat în administrația locală         Infrastructură/ “Drumul lui Mihai Viteazul” – investiția spre nicăieri         Tragedie la Mina Livezeni: un miner a murit strivit de o piesă de 150 de kilograme         DOCUMENTAR. Calea ferată Deva – Brad, realizată în 50 de ani şi distrusă după un deceniu