Inspecție tehnică pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a efectuat, în 1 și 2 februarie, verificări ale lucrărilor executate pe lotul al doilea  al Autostrăzii Lugoj – Deva.

Comisia de Inspecţie Tehnică a lucrărilor a fost constituită în baza Deciziei Directorului General, au anunțat reprezentanții CNAIR. „Odată cu finalizarea inspecţiei comisiei întrunite, vom prezenta concluziile acesteia cu privire la  stadiul lucrărilor pe acest segment de autostradă”, informează CNAIR.

La începutul lunii ianuarie, prim-ministrul Sorin Grindeanu i-a cerut vineri ministrului Transporturilor, Alexandru Cuc, să îi prezinte în cel mai scurt timp măsurile pentru ca cei 16 kilometri de autostradă din lotul doi al Autostrăzii Lugoj-Deva să poată fi daţi în folosinţă. „atâta timp cât sunt gata 16 km de autostradă şi stăm şi ne uităm la ei şi nu putem să-i recepţionăm v-aş ruga în cel mai scurt timp să-mi prezentaţi măsurile astfel încât să folosim aceşti kilometri”, i-a cerut premierul ministrului Transporturilor, Alexandru Cuc.  Lotul nu este încă deschis circulaţiei din cauza neprimirii vizei pentru recepţia terminării lucrărilor

Tronson finalizat pe jumătate

Lotul al doilea al autostrăzii, în lungime de 28 de kilometri, stadiul fizic al execuţiei proiectului a ajuns la jumătate. Tronsonul este construit de asocierea Salini Impregilo SpA si S.E.C.O.L, iar valoarea contractului încheiat în octombrie 2013 este de 562,73 milioane lei, fără TVA, din care 85 la sută reprezintă finanţare de la Uniunea Europeană, prin Fondul de Coeziune.

Alte două tronsoane ale autostrăzii care leagă județele Hunedoara și Timiș se află în șantier. Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la circa 70 la sută. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA. Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor a depăşit 50 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × doi =

ACTUALITATE
Imagini rare din Hunedoara bombardată, în Al Doilea Război Mondial         Probleme nerezolvate: Sarmizegetusa Regia va mai fi păzită încă două luni         Povestea iei revine. La Ski Resort Transalpina         Ajutor financiar pentru închiderea minelor din Valea Jiului         Tineri reținuți pentru spargerea unui magazin din Deva         TAXA SPECIALĂ. Primăria mai adună nişte bănuţi pentru gunoierii Devei         1 Martie. Flori pentru șoferițele oprite în trafic de polițiști         Incendii de vegetație uscată întinse pe mai mult de 150 de hectare         Deputatul hunedorean Marius Surgent (ALDE) – secretar al comisiei de supraveghere a SIE         Mormântul pruncului unui dac expus în premieră la Hunedoara         ALT SCANDAL ÎN PNL DEVA. Liberalii l-au executat pe Francisc Kovacs ca borfaşii, după ce l-au curăţat de bani         Mircea Popițiu și libertățile acvatice         Elevi instruiți de polițiști cu privire la bunurile de patrimoniu         Se modifică programul de vizitare al Sarmizegetusei Regia         Expoziție de pictură Maria Fartușnic         Șofer băut și fără permis, cu mașina furată         PORȚI DESCHISE. Ziua Protecției Civile a fost celebrată la ISU Hunedoara         ARHIVELE HUNEDOAREI. Povestea de iubire dintre un prizonier sovietic și o tânără româncă         Andrei Ari, poliţist la Lupeni: “.: La şedinţa de cafea suntem, pe rând – fiecare cum are „norocul” – umiliţi”         SCANDAL ÎN CONSILIUL JUDEŢEAN. Revocarea lui Marius Mutulescu alunecă de la circ spre abuz de putere