GĂRILE DIN BRAD ŞI PETROŞANI INTRĂ ÎN REPARAŢII CAPITALE. CFR le-a alocat peste 13 milioane de lei

Staţiile CFR Brad şi Petroşani vor intra în reparaţii capitale, dar vor fi efectuate şi lucrări de modernizare. Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a alocat 13,4 milioane de lei din surse proprii şi de la bugetul de stat pentru demararea unor lucrări de la componentele infrastructurii feroviare de pe raza Regionalei CF Timişoara, informează compania într-un comunicat.

 

În perioada 14-26 septembrie 2016 se desfăşoară licitaţiile publice pentru lucrări de reparaţii capitale la clădirea staţiei CF Brad, realizarea unui pod feroviar oblic, cu suprastructură nouă şi deschidere de 16,50 m pe linia CF Orşova – Jimbolia şi lucrări de modernizare a 3 treceri la nivel cu calea ferată.

1-gara-brad-si-imprejurimi-9Pentru staţia CF Brad, programul prevede lucrări de reparaţii şi consolidare la exteriorul şi interiorul clădirii (acoperiş, faţade, uşi de acces, lambriuri, sală de aşteptare, birou de mişcare etc.), lucrări la instalaţiile sanitare, prin înlocuirea conductelor şi refacerea reţelei de canalizare, precum şi lucrări la instalaţiile electrice pentru refacerea circuitelor de iluminat general şi de siguranţă.

De asemenea, spun oficialii CFR, sunt în analiză ofertele depuse pentru proiectele lansate la începutul lunii septembrie, în valoare totală de 4,12 milioane lei, pentru lucrări de reparaţii capitale la clădirea staţiei Petroşani, clădirea fostului laborator psihologic, corpul E din staţia Timişoara Nord şi lucrări de refacţie parţială de traverse pe linia Ilia – Lugoj, în vederea ridicării restricţiilor de viteză şi a restabilirii tonajelor de transport pe calea ferată.

„Lucrările de reparaţii capitale se vor executa în paralel cu asigurarea traficului în condiţii optime şi au drept scop îmbunătăţirea serviciilor oferite călătorilor, personalului feroviar şi reducerea duratei de călătorie, prin ridicarea restricţiilor de viteză”, au precizat oficialii CFR.

Lucrările de reparaţii la aceste obiective au drept scop general îmbunătăţirea serviciilor publice oferite călătorilor, ridicarea restricţiilor de viteză în traficul feroviar şi creşterea gradului de siguranţă pentru traficul rutier şi cel feroviar la trecerile la nivel cu calea ferată.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × 2 =

ACTUALITATE
Concedieri colective la minele din Valea Jiului         Bărbat lovit de trenul marfar         Tineri acuzați că au tâlhărit mai mulți elevi din Hunedoara au fost condamnați         Cum a fost recuperat tezaurul de podoabe dacice din argint, traficat pe piața neagră         Ziua Pământului, celebrată în Parcul Cetate         Credit de 80.000.000 de lei pentru reabilitarea rețelei stradale din Hunedoara         Chioșcuri de suveniruri date în chirie în curtea Castelului Corvinilor         Tu ce faci în Noaptea Lungă a Industriei?         Semnarea contractului de finanţare pentru proiectul “CONSTRUIRE ȘI DOTARE VILĂ TURISTICĂ, PENTRU EXTINDEREA ACTIVITĂȚII RAHEMA TUR SRL”         Cum a fost recuperată cea de-a 13-a brățară dacică         PULS ELECTORAL. Mircea Moloţ are cea mai mare priză la electoratul hunedorean, în sondajul făcut de PNL         Vechea platformă industrială trece prin mari transformări         Drumul dintre Lacul Gura Apelor și Poiana Pelegii va fi închis         Telecabina de la Cetatea Deva intră, miercuri, în revizie tehnică         Cum se fac de râs autoritățile județului: soluție „ingenioasă” pe șoseaua spre Mănăstirea Prislop         Medicii de la clinica Opticline Deva, la Congresul de Cataractă și Chirurgie Refractivă din SUA         Ambasadorul Republicii Kazahstan în România s-a aflat în vizită oficială la Deva         SLUJBĂ DE POMENIRE. Comemorare la 16 ani de la moartea rapsodului Drăgan Muntean         Soarta șoselei spre Parcul Național Retezat – cel mai periculos drum al Hunedoarei         SOARTA MOCĂNIȚEI. Drumul feeric care a luat locul celei mai vechi căi ferate a Hunedoarei