Fabrica de cablaje din Hunedoara își va dubla suprafața în 2017

Producătorul de cablaje auto Draexlmaier din Hunedoara nu este amenințată de concedierilor masive anunțate zilele trecute, la unitatea din Pitești, de subsidiara din România a producătorului de componente auto german Dräxlmaier.

Compania Draexlmaier a anunțat că își va consolida afacerea în ţara noastră, investind 150 de milioane de euro în extinderea fabricilor din Hunedoara și Brașov, însă își va restrânge activitatea unității din Piteşti, fapt ce ar putea duce la concedierea a 800 de angajaţi. Procesul de extindere va cuprinde în special fabricile din Hunedoara şi Braşov, au anunțat reprezentanții companiei germane. În Hunedoara, suprafaţa fabricii actuale unde muncesc peste 2.000 de angajați se va dubla practic, lucrările urmând să fie gata în 2017.

O dată cu darea în folosinţă a noii secţii de componente electronice a companiei, se vor crea aproximativ 500 de noi locuri de muncă, informau, recent, reprezentanții Agenţiei Judeţene de Ocupare a Forţei de Muncă Hunedoara.

Vești proaste au primit însă angajații Draexlmaier din Pitești. Cea mai veche fabrică a Draexlmaier din România, cea de la Piteşti, deschisă în 1993, va fi închisă din cauza scăderii comenzilor, fapt ce va duce la disponibilizarea a 800 de oameni. Angajaţii disponibilizaţi din Pitești vor primi între 10 şi 12 salarii compensatorii, în funcţie de vechimea în cadrul companiei şi vor fi susţinuţi să se reintegreze cât mai repede pe piaţa muncii. În Piteşti va fi continuată activitatea în Centrul de Dezvoltare Inginerie şi IT, producţia în cadrul unei noi companii. Draexlmaier va mai avea la Piteşti 4.700 de angajaţi. În ţara noastră, compania are 15.000 de angajaţi la Piteşti, Satu Mare, Timişoara, Hunedoara şi Braşov, cei mai mulţi la nivel global din cadrul Draexlmaier.

Grupul Draexlmaier are la ora actuală 60.000 de angajaţi în peste 20 de ţări, iar printre clienţii săi se numără Audi, BMW, Maserati, Mercedes-Benz, MINI, Porsche şi VW.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

trei × 3 =

ACTUALITATE
Soarta șoselei spre Parcul Național Retezat – cel mai periculos drum al Hunedoarei         SOARTA MOCĂNIȚEI. Drumul feeric care a luat locul celei mai vechi căi ferate a Hunedoarei         Petru Androne Eli a câștigat procesul cu primăria         Sinucidere în spital         Bulevardul Mihai Viteazul va fi modernizat         Parcarea jefuită de pe DN 76         Polițiștii au descins la locuințele unor tineri, suspectați de trafic de cannabis și cocaină         Comori dacice impresionante traficate de un german         Despre soarta cărților…         INIŢIATIVĂ. Aleşii ALDE prezintă surse de finanţare pentru Deva         Noaptea Lungă a Industriei – În 10 mai, Cugir și Sebes         Întâlnire inedită în Cetatea Deva         INVENTARUL ȚINUT LA SECRET DE CONSILIUL JUDEȚEAN. Cât de proaste sunt drumurile Hunedoarei         S-a reluat furnizarea gazului metan la Termocentrala Mintia         Percheziții la persoane bănuite de înșelăciune. Prejudiciul depășește 200.000 de lei         DEVA. Mesaj emoţionant transmis de primarul Florin Oancea veteranilor de război         ULTIMUL EPISOD. Sarmizegetusa Regia, o istorie a furtunilor care au devastat monumentul UNESCO (IV)         Restaurarea Cetăţii Orăştiei va costa cinci milioane de euro         Nori de praf peste Hunedoara, de la combinatul siderurgic         Peste 85.000 de puieţi vor fi plantaţi în această primăvară în munţii Orăştiei