E oficial! Încă două tronsoane de autostradă se deschid în noiembrie

autostradaLucrările pe două dintre cele patru tronsoane ale autostrăzii Orăştie – Sibiu sunt finalizate în proporţie de peste 80 la sută, iar reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România afirmă că în noiembrie traficul rutier va fi deschis pe încă 43 de kilometri ai acestei autostrăzi.

Din luna noiembrie, potrivit conducerii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) se va putea circula pe două dintre cele patru tronsoane ale autostrăzii A1 Orăştie – Sibiu. CNADNR a informat că pe lotul de 24 de kilometri dintre Orăştie şi Vinţu de Jos lucrările sunt finalizate în proporţie de aproape 90 la sută, iar pe lotul de 19 kilometri dintre Vinţu de Jos şi Cunţa este de peste 80 la sută. Lucrările la centura Sebeşului, care face parte din cel de-al doilea lot al autostrăzii sunt pe final.

Proiect întârziat

Drumarii au întârziat aproape trei luni finalizarea lucrărilor la cele două tronsoane ale autostrăzii Orăştie – Sibiu, după ce în luna mai, termenul stabilit pentru finalizarea proiectului a fost sfârşitul lunii august. Primul tronson, de la Orăştie până la intrarea în Sebeş, are 24 de kilometri, iar valoarea proiectului a fost de 550 de milioane de lei, cu TVA, cea mai mare parte fiind contribuţia Uniunii Europene.

Proiectul este executat de Strabag. Cel de-al doilea tronson, de la intrarea în Sebeş până la ieşirea din Sebeş, are 19 kilometri şi include centura ocolitoare a municipiului Sebeş, de circa 10 kilometri. Lucrările contractate în vara anului 2011 de comania Straco au o valoare de proiect de circa 380 de milioane de lei. Tronsonul A1 Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu va avea o lungime de 115 kilometri şi o lăţime de 26 de metri. Autostrada este construită cu ajutorul finanţăriilor de la Uniunea Europeană, acordate prin programul de finanţare ISPA 2004, Autostrada Orăştie – Sebeş face parte din coridorul trans-european IV: Nădlac – Timişoara – Lugoj – Deva – Sibiu – Piteşti – Bucureşti – Constanţa. Construcţia autostrăzii va însemna, în primul rând, degajarea traficului greu de pe cel mai aglomerat drum naţional care tranzitează judeţul Hunedoara, DN7 Arad – Deva – Sibiu.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

cincisprezece − unsprezece =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
PETROȘANI/ Lemnul din toaletarea copacilor, donat bătrânilor         NEMULȚUMIT. Alin Simota a contestat condamnarea pentru fals în declarații         Ilie Balaci a murit         Turiste rătăcite în Masivul Godeanu         Prins la furat de cablu, pe calea ferată         Gara Brad, la doi ani de la începerea lucrărilor de reabilitare         Scrisoarea deschisă a primarului Marcel Goia: „Autoritățile Publice Locale, bătaia de joc a Statului Român”         Traseu turistic refăcut de salvamontiști în Retezat         Rezultatele Bursei locurilor de muncă pentru absolvenţi – 19 octombrie 2018         „Trofeul Cetăţii” – turneu internaţional de şah la Centrul Cultural ”Drăgan Muntean”         Proteste la ArcelorMittal Hunedoara         La Salonul Hunedorean al Cărții, Editura Școala Ardeleană a fost la înălțime         Comunicat de presă (P): Senatoarea PNL, Carmen Hărău: Educația și cercetarea sunt scoase din agenda curentă a PSD         Imagini aeriene de pe Lotul trei al Autostrăzii Lugoj – Deva. Când va fi inaugurat         CE RĂMÂNE DUPĂ RAPORTĂRILE MĂREŢE. Incompetenţa şi angajările „pe pile” falimentează turismul hunedorean         Orchestra Metropolitană București concertează la Castelul COrvinilor         18 octombrie 1409 – ziua istorică a Huniazilor         Deva – un oraș ecologic și durabil         Scandal în jurul unui bal al bobocilor. Un preot s-a revoltat pentru tema aleasă: Demoni vă doriţi, demoni veţi avea în şcoli în loc de elevi”         Cetatea Blidaru, locul de vis din patrimoniul UNESCO, ignorat de autorități