Defileul Jiului se închide. Vezi rutele alternative!

Şoferii care vor să ajungă în sudul ţării trebuie să aleagă rute ocolitpare. De luni DN 66, pe porţiunea de pe Defileul Jiului, va fi din nou închis pentru lucrările de modernizare. Restricţiile sunt programate pentru perioada 16.03 – 15.06.2015, de luni până sâmbătă.

defileu.lucrariPoliţiştii hunedoreni anunţă că, începând cu data de 16.03.2015, circulaţia rutieră va fi închisă în fiecare zi, de luni până sâmbăta, în intervalul orar 07:00 – 12:00 si 14:00 – 19:00. In intervalul 12:00 – 14:00, circulaţia rutieră este permisă autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată <7,5 tone, precum şi a autovehiculelor de transport persoane. În ziua de duminică, circulaţia este deschisă tuturor categoriilor de vehicule.

În perioada de închidere menţionată, traficul rutier se desfăşoară deviat pe următoarele variante ocolitoare :

Pentru relaţia Târgu Jiu – Petroşani şi retur :

  1. DN 67 km 83+100 (Tg. Jiu – Rm. Valcea) – DN 7 km 170+750 (Rm. Valcea – Sibiu – Sebes – Simeria) – DN 66 km 210+555 (Simeria – Hateg – Petrosani)
    2. DN 67 km 83+100 (Tg. Jiu – Dr. Tr. Severin) – DN 6 km 337+825 (Dr. Tr. Severin – Orsova – Caransebes) – DN 68 km 5+300 (Caransebes – Hateg) – DN 66 km 70+336 (Hateg – Petrosani);
  2. DN 66 km 83+100 (Tg. Jiu – Filiasi) – DN 6 km 264+995 (Filiasi – Strehaia – Dr. Tr. Severin – Orsova – Caransebes) – DN 68 km 0+000 (Caransebes – Hateg) – DN 66 km 70+336 (Hateg – Petrosani).

 

Lucrări întârziate

 

Proiectul de modernizare a Defileului Jiului a demarat în anul 2012. Lucrările au fost contractate de asocierea de firme Copisa Constructora Pirenaica (Spania) – Chiruli Andrea Impresa Individuale (Italia) – Coremi Inter (România), care s-au angajat să reabiliteze această porţiune din DN66. Proiectul finanţat de statul roman prin Ministerul Transporturilor are o valoare de 150 de milioane de lei. De precizat că derularea proiectului a fost mult întârziată, iar CNADNR şi companiile care reabilitează şoseaua au decis impunerea unor restricţii mult mai stricte de circulaţie pentru ca drumarii să îşi poată derula activitatea. „Platforma drumului este foarte îngustă, pe unele porţiuni, astfel că lucrările nu pot fi executate sub trafic, fiind necesar un spaţiu minim pentru utilaje şi lucrători. Nu pot fi realizate variante de ocolire provizorii deoarece drumul este încadrat între taluze verticale de rocă şi râul Jiu. Transportul materialelor utilizate în lucrare şi cel al materialelor excavate este foarte intens. O atenţie deosebită trebuie acordată transportului de betoane, care realizat în condiţii de trafic deschis ar implica întârzieri mari, ce pot genera riscuri considerabile legate de calitatea lucrărilor de betonare continuă”, a informat CNADNR.

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

unu × patru =

ACTUALITATE
Ziua Pământului, celebrată în Parcul Cetate         Credit de 80.000.000 de lei pentru reabilitarea rețelei stradale din Hunedoara         Chioșcuri de suveniruri date în chirie în curtea Castelului Corvinilor         Tu ce faci în Noaptea Lungă a Industriei?         Semnarea contractului de finanţare pentru proiectul “CONSTRUIRE ȘI DOTARE VILĂ TURISTICĂ, PENTRU EXTINDEREA ACTIVITĂȚII RAHEMA TUR SRL”         Cum a fost recuperată cea de-a 13-a brățară dacică         PULS ELECTORAL. Mircea Moloţ are cea mai mare priză la electoratul hunedorean, în sondajul făcut de PNL         Vechea platformă industrială trece prin mari transformări         Drumul dintre Lacul Gura Apelor și Poiana Pelegii va fi închis         Telecabina de la Cetatea Deva intră, miercuri, în revizie tehnică         Cum se fac de râs autoritățile județului: soluție „ingenioasă” pe șoseaua spre Mănăstirea Prislop         Medicii de la clinica Opticline Deva, la Congresul de Cataractă și Chirurgie Refractivă din SUA         Ambasadorul Republicii Kazahstan în România s-a aflat în vizită oficială la Deva         SLUJBĂ DE POMENIRE. Comemorare la 16 ani de la moartea rapsodului Drăgan Muntean         Soarta șoselei spre Parcul Național Retezat – cel mai periculos drum al Hunedoarei         SOARTA MOCĂNIȚEI. Drumul feeric care a luat locul celei mai vechi căi ferate a Hunedoarei         Petru Androne Eli a câștigat procesul cu primăria         Sinucidere în spital         Bulevardul Mihai Viteazul va fi modernizat         Parcarea jefuită de pe DN 76