Cum se lucrează pe Autostrada Lugoj – Deva

Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara a prezentat situația celor trei tronsoane ale viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, aflate în șantier. „Antreprenorii de pe cele trei loturi ale A1 Lugoj – Deva continuă lucrările în ritm susținut. La data de 21 iunie 2017, stadiul fizic al lucrărilor era următorul: Lotul 2 – 68,56 %, lotul 3 – 78,58 %, lotul 4 – 53,23%. Câteva categorii de lucrări executate sunt următoarele: pe Lotul II – săpături, spații de servicii, taluzuri, marcaje rutiere, terasamente; pe Lotul III – terasamente, structuri pasaje, taluzări, amenajare zonă spații de servicii și utilități; pe Lotul 4 – infrastructuri pasaje, terasamente, podețe, zid de sprijin în zona barajului de la Mintia, relocări și protejare utilități și DJ706 A, sondaje geotehnice”, au informat reprezentanții DRDP Timișoara. În prezent, peste 600 muncitori și peste 300 utilaje și echipamente sunt mobilizate pe cele trei șantiere.
Când vor fi realizate cele trei tronsoane
Lucrările pe cele trei loturi ale viitoarei autostrăzi din vestul țării au demarat la sfârșitul anului 2013 și la începutul anului 2014 și trebuiau finalizate, potrivit contractelor dintre Compania de Autostrăzi și constructori în luna mai a anului trecut.
Lotul II, între satele Coşevita şi Traian Vuia, va avea o lungime de 28,6 kilometri, valoarea contractului fiind de 562,73 milioane lei. Lucrările sunt realizate de Asocierea Salini Impregilo Spa şi SECOL SA. În martie 2017 au fost deschişi traficului rutier primii 16 kilometri, însă potrivit raportului din luna mai al CNAIR, segmentul de 14 kilometri rămas în construcţie va fi realizat până în martie 2020.
Lotul III este realizat între Coşeviţa şi Ilia şi va avea 21,1 kilometri, valoarea proiectului fiind de 578 de milioane de lei, fără TVA. Lucările sunt efectuate de Asocierea Teloxim Con SRL – Comsa SA – Aldesa Constructiones SA – Arcadis Eurometudes SA, iar CNAIR a estimat că proiectul va fi inaugurat în august 2017.
Lotul IV, între Ilia şi Şoimuş (Deva), va avea 22,1 kilometri, costul său fiind estimat la 419,4 milioane lei fără TVA. Execuţia proiectului este realizată de SC Tehnostrade – SC Spedition UMB SRL, iar CNAIR estimează că tronsonul va fi finalizat în luna decembrie a acestui an.
Autostrada Lugoj – Deva va însuma 100 de kilometri. Lotul I, dintre Traian Vuia – Sanovita, de 27,4 kilometri a costat 681,04 milioane lei şi a fost inaugurat în decembrie 2013.

Comentarii FB

comentarii




Răspuns la “Cum se lucrează pe Autostrada Lugoj – Deva

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

trei × patru =

ACTUALITATE
Imagini de poveste realizate pe un traseu dificil din Retezat         Sărbătoarea Greco-Catolicilor din Orăștie         Fii satului Văleni s-au strâns laolaltă         De jale și dor la Capela din Orăștie         FOTOGALERIE. Autostrada Lugoj – Deva: peste 170 de utilaje și 500 de municitori au fost mobilizați pe Lotul IV         Cine este tânărul condamnat pentru incendierea mașinilor șefilor din penitenicar         Motociclist rănit după ce a evitat un biciclist         Două femei rănite într-un accident rutier         A incendiat gospodăria vecinilor         FOTO. Carla’s Dreams a concertat în Hunedoara         DACFEST. „Sub semnul lupului” pentru a opta oară         DEZVOLTARE URBANĂ. Deva a primit bani europeni la mica înţelegere         JOCURI DE CULISE LA DEVA. Ovidiu Moş (PSD) a „premiat” consilierii PSRo care l-au făcut primar         Persoană rătăcită Pasul Vâlcan         Șeful Poliției Hunedoara despre cazul polițistului ucis în gara suceveană         Traian Berbeceanu, despre cazul șocant al polițistului ucis în gara suceveană         Accident pe Calea Zarandului         Adolescentă înșelată pe stradă         Prins la furat de cărbune         Căutări în noapte. O tânără s-a rătăcit în Masivul Retezat