Cum s-a lucrat pe Lotul IV al Autostrăzii Lugoj – Deva

În cursul lunii august, potrivit Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, pe șantierul Lotului 4 #A1 Lugoj-Deva s-au executat lucrări de terasamente (umpluturi, săpătură în debleu/profil mixt), lucrări la structura rutieră (fundație inferioară din zgură, fundație superioară din material granular stabilizat cu lianți hidraulici, așternere de mixturi asfaltice: AB2/ BAD 25m), lucrări de scurgere a apelor pluviale (șanțuri autostradă, șanțuri de gardă, canalizație rigolă mediană), lucrări la infrastructură pasaje (radier pasaj, elevații, rigle, dispozitive antiseismice, cuzineți), execuție podețe (montare elemente din tablă ondulată), execuție lucrări de consolidare (zid sprijin picior de taluz), precum și lucrări diverse (relocare rețele electrice, rețele distribuție gaz și rețele CEH, montare tubulatură/portaluri ITS).
De asemenea, în a doua jumătate a lunii august, au început lucrările de montare a grinzilor pe pasajele din zona localităților Brănișca și Șoimuș.

În cursul lunii august, pe șantierul Lotului 4 #A1 Lugoj-Deva s-au executat lucrări de terasamente (umpluturi, săpătură în debleu/profil mixt), lucrări la structura rutieră (fundație inferioară din zgură, fundație superioară din material granular stabilizat cu lianți hidraulici, așternere de mixturi asfaltice: AB2/ BAD 25m), lucrări de scurgere a apelor pluviale (șanțuri autostradă, șanțuri de gardă, canalizație rigolă mediană), lucrări la infrastructură pasaje (radier pasaj, elevații, rigle, dispozitive antiseismice, cuzineți), execuție podețe (montare elemente din tablă ondulată), execuție lucrări de consolidare (zid sprijin picior de taluz), precum și lucrări diverse (relocare rețele electrice, rețele distribuție gaz și rețele CEH, montare tubulatură/portaluri ITS). De asemenea, în a doua jumătate a lunii august, au început lucrările de montare a grinzilor pe pasajele din zona localităților Brănișca și Șoimuș.

Posted by DRDP Timişoara on 25 August 2017

Comentarii FB

comentarii




Răspuns la “Cum s-a lucrat pe Lotul IV al Autostrăzii Lugoj – Deva

  1. FLORIN

    pun pariu cu oricine doreste ca in ritmul in care se lucreaza acuma, portiunea de autostrada Ilia Deva nici la anul viitor nu va fi terminata

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

opt + 8 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Gara Brad, la doi ani de la începerea lucrărilor de reabilitare         Scrisoarea deschisă a primarului Marcel Goia: „Autoritățile Publice Locale, bătaia de joc a Statului Român”         Traseu turistic refăcut de salvamontiști în Retezat         Rezultatele Bursei locurilor de muncă pentru absolvenţi – 19 octombrie 2018         „Trofeul Cetăţii” – turneu internaţional de şah la Centrul Cultural ”Drăgan Muntean”         Proteste la ArcelorMittal Hunedoara         La Salonul Hunedorean al Cărții, Editura Școala Ardeleană a fost la înălțime         Comunicat de presă (P): Senatoarea PNL, Carmen Hărău: Educația și cercetarea sunt scoase din agenda curentă a PSD         Imagini aeriene de pe Lotul trei al Autostrăzii Lugoj – Deva. Când va fi inaugurat         CE RĂMÂNE DUPĂ RAPORTĂRILE MĂREŢE. Incompetenţa şi angajările „pe pile” falimentează turismul hunedorean         Orchestra Metropolitană București concertează la Castelul COrvinilor         18 octombrie 1409 – ziua istorică a Huniazilor         Deva – un oraș ecologic și durabil         Scandal în jurul unui bal al bobocilor. Un preot s-a revoltat pentru tema aleasă: Demoni vă doriţi, demoni veţi avea în şcoli în loc de elevi”         Cetatea Blidaru, locul de vis din patrimoniul UNESCO, ignorat de autorități         Vârstnic jefuit în scara blocului         Lansare de carte         Zilele icoanei încep la Deva         Transporturi agabaritice pe ruta Nădlac – Hunedoara         Salonul Hunedorean al Cărții în anul Centenarului