Cum s-a lucrat pe Lotul IV al Autostrăzii Lugoj – Deva

În cursul lunii august, potrivit Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, pe șantierul Lotului 4 #A1 Lugoj-Deva s-au executat lucrări de terasamente (umpluturi, săpătură în debleu/profil mixt), lucrări la structura rutieră (fundație inferioară din zgură, fundație superioară din material granular stabilizat cu lianți hidraulici, așternere de mixturi asfaltice: AB2/ BAD 25m), lucrări de scurgere a apelor pluviale (șanțuri autostradă, șanțuri de gardă, canalizație rigolă mediană), lucrări la infrastructură pasaje (radier pasaj, elevații, rigle, dispozitive antiseismice, cuzineți), execuție podețe (montare elemente din tablă ondulată), execuție lucrări de consolidare (zid sprijin picior de taluz), precum și lucrări diverse (relocare rețele electrice, rețele distribuție gaz și rețele CEH, montare tubulatură/portaluri ITS).
De asemenea, în a doua jumătate a lunii august, au început lucrările de montare a grinzilor pe pasajele din zona localităților Brănișca și Șoimuș.

În cursul lunii august, pe șantierul Lotului 4 #A1 Lugoj-Deva s-au executat lucrări de terasamente (umpluturi, săpătură în debleu/profil mixt), lucrări la structura rutieră (fundație inferioară din zgură, fundație superioară din material granular stabilizat cu lianți hidraulici, așternere de mixturi asfaltice: AB2/ BAD 25m), lucrări de scurgere a apelor pluviale (șanțuri autostradă, șanțuri de gardă, canalizație rigolă mediană), lucrări la infrastructură pasaje (radier pasaj, elevații, rigle, dispozitive antiseismice, cuzineți), execuție podețe (montare elemente din tablă ondulată), execuție lucrări de consolidare (zid sprijin picior de taluz), precum și lucrări diverse (relocare rețele electrice, rețele distribuție gaz și rețele CEH, montare tubulatură/portaluri ITS). De asemenea, în a doua jumătate a lunii august, au început lucrările de montare a grinzilor pe pasajele din zona localităților Brănișca și Șoimuș.

Posted by DRDP Timişoara on 25 August 2017

Comentarii FB

comentarii




Răspuns la “Cum s-a lucrat pe Lotul IV al Autostrăzii Lugoj – Deva

  1. FLORIN

    pun pariu cu oricine doreste ca in ritmul in care se lucreaza acuma, portiunea de autostrada Ilia Deva nici la anul viitor nu va fi terminata

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

douăzeci − 17 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Transporturi ilegale de lemne         Direcția Impozite și Taxe Locale Deva se mută în noul sediu         Peste 15000 de lei încasări în doar două zile la Ștrandul Municipal din Deva         Proiectul pentru reabilitarea incintei I a Cetății Devei a fost depus la ADR Vest         Încă o victimă în accidentul mortal de pe șoseaua Hunedoara – Deva         Sala de sport a fostului Liceu industrial 1 din Hunedoara a ajuns în ruină         Festivalul medieval Ioan de Hunedoara         Șoseaua spre Lacul Cinciș a intrat în reparații         Accident extrem de grav pe șoseaua Hunedoara – Deva         Accident produs la beție         Accident pe DN 66, produs de un tânăr         Accident pe DN 7 produs de un camionagu turc         De la Petroşani, la Deva/ Fost director al CEH în litigiu cu compania energetică         Rute ocolitoare pentru a evita aglomerația de pe șoseaua Deva – Lugoj         Red Bull Romaniacs se implică în două proiecte sociale în Valea Jiului         Construcția artezienelor din centrul Hunedoarei poate începe         PORTRET. Xenia, prinţesa războinică din ringul de box         Accident cu motocicleta, pe Transalpina         Accident pe autostrada A1, la Orăștie         Natura îşi face dreptate pe Defileul Jiului. Apele îşi recuceresc vechile albii