Cum s-a lucrat pe Autostrada Lugoj – Deva. Stadiul proiectului de infrastructură în iulie

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a publicat raportul pentru luna iulie, privind stadiul proiectelor de infrastructură. În cazul viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, execuţia lucărilor pentru cele trei tronsoane a avansat cu mai puţin de cinci procente faţă de situaţia prezentată pentru luna iunie.

Pe Lotul II al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 42.64 la sută.Proiectul tronsonului de 28,6 kilometri a avut are o valoare de 563 de milioane de lei, fără TVA, iar contractul a fost atribuit constructorilor de la Asocierea Salini impregilo S.P.A. şi SECOL (Societa Edile Construzioni e Lavori) SA.

Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor este de 55.54 la sută, în luna iulie. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA.
Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor este de 47.28 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Trebuiau finalizate în mai

În 27 noiembrie 2013 au demarat cele trei proiecte, iar în primăvara şi vara anului următor au fost începute lucrările. Termenul de finalizare al celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. O serie de probleme au împiedicat finalizarea la timp a Autostrăzii Lugoj – Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizaţiei de Construcţie pentru mai multe secţiuni, necesitatea unor lucrări suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizaţiei de construcţie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branişca; lipsa Acordului de Mediu revizuit, pentru secţiuni din Lotul al II-lea.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 − trei =

ACTUALITATE
Concedieri colective la minele din Valea Jiului         Bărbat lovit de trenul marfar         Tineri acuzați că au tâlhărit mai mulți elevi din Hunedoara au fost condamnați         Cum a fost recuperat tezaurul de podoabe dacice din argint, traficat pe piața neagră         Ziua Pământului, celebrată în Parcul Cetate         Credit de 80.000.000 de lei pentru reabilitarea rețelei stradale din Hunedoara         Chioșcuri de suveniruri date în chirie în curtea Castelului Corvinilor         Tu ce faci în Noaptea Lungă a Industriei?         Semnarea contractului de finanţare pentru proiectul “CONSTRUIRE ȘI DOTARE VILĂ TURISTICĂ, PENTRU EXTINDEREA ACTIVITĂȚII RAHEMA TUR SRL”         Cum a fost recuperată cea de-a 13-a brățară dacică         PULS ELECTORAL. Mircea Moloţ are cea mai mare priză la electoratul hunedorean, în sondajul făcut de PNL         Vechea platformă industrială trece prin mari transformări         Drumul dintre Lacul Gura Apelor și Poiana Pelegii va fi închis         Telecabina de la Cetatea Deva intră, miercuri, în revizie tehnică         Cum se fac de râs autoritățile județului: soluție „ingenioasă” pe șoseaua spre Mănăstirea Prislop         Medicii de la clinica Opticline Deva, la Congresul de Cataractă și Chirurgie Refractivă din SUA         Ambasadorul Republicii Kazahstan în România s-a aflat în vizită oficială la Deva         SLUJBĂ DE POMENIRE. Comemorare la 16 ani de la moartea rapsodului Drăgan Muntean         Soarta șoselei spre Parcul Național Retezat – cel mai periculos drum al Hunedoarei         SOARTA MOCĂNIȚEI. Drumul feeric care a luat locul celei mai vechi căi ferate a Hunedoarei