Cum s-a lucrat pe Autostrada Lugoj – Deva. Stadiul proiectului de infrastructură în iulie

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a publicat raportul pentru luna iulie, privind stadiul proiectelor de infrastructură. În cazul viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, execuţia lucărilor pentru cele trei tronsoane a avansat cu mai puţin de cinci procente faţă de situaţia prezentată pentru luna iunie.

Pe Lotul II al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 42.64 la sută.Proiectul tronsonului de 28,6 kilometri a avut are o valoare de 563 de milioane de lei, fără TVA, iar contractul a fost atribuit constructorilor de la Asocierea Salini impregilo S.P.A. şi SECOL (Societa Edile Construzioni e Lavori) SA.

Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor este de 55.54 la sută, în luna iulie. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA.
Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor este de 47.28 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Trebuiau finalizate în mai

În 27 noiembrie 2013 au demarat cele trei proiecte, iar în primăvara şi vara anului următor au fost începute lucrările. Termenul de finalizare al celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. O serie de probleme au împiedicat finalizarea la timp a Autostrăzii Lugoj – Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizaţiei de Construcţie pentru mai multe secţiuni, necesitatea unor lucrări suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizaţiei de construcţie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Branişca; lipsa Acordului de Mediu revizuit, pentru secţiuni din Lotul al II-lea.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nouă + 10 =

ACTUALITATE
Sarmizegetusa Regia se va închide pentru 30 de zile         Doi adolescenți sunt dați dispăruți         Soarta celor doi viceprimari ai Devei va fi decisă         Doliu în breasla magistraților din Hunedoara         Accident rutier pe DN 66, cu doi răniți         Consiliul județean a returnat 2.000.000 lei pentru drumul din munții Orăștiei         Atleta Maria Cioncan va fi comemorată în Hunedoara         Incident grav în gara Devei. Agenții de pază au deschis focul         Autoutilitară mistuită de flăcări pe autostradă         Familii amenințate cu evacuarea din cantoanele gării Devei. Cum se va transforma zona         Un medic specialist va reprezenta interesele cetățenilor din Archia în Consiliul Local Deva         Cod galben de polei în Hunedoara         Camionetă cu butelii implicată într-un accident rutier         MODELUL ORADEA. Poliţie locală fără ifose, turism fără vedetism politic         Eminesciana 2018         DOSARELE SECRETE ALE HUNEDOAREI. Cum a fost şters regele Mihai din tradiţia păstrată de femeile din Ținutul Pădurenilor         Trafic rutier oprit pentru un an pe DN 66 A         Cum a trenat ancheta șefului de Poliție Dănuț Mocanu         Dosar penal pentru tentativă de înşelăciune prin metoda „accidentul”         Accident pe DN 76 provocat de un șofer care a adormit la volan