Cum au lucrat constructorii pe şoseaua Deva – Oradea

Cei 30 de kilometri ai şoselei Deva – Brad (DN 76) se află în şantier din primăvara anului 2014. Proiectul de modernizare a șoselei, executat de Selina, a suferit întârzieri, iar ultimele verificări efectuate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România arată că stadiul fizic al execuţiei proiectului este de doar 56 la sută. Tr

„Acest lot 1 al Drumului Naţional 76 a înregistrat o uşoară evoluţie. În cazul în care proiectantul nu va transmite detaliile de execuţie pentru podeţe şi proiectul de parapete într-un termen rezonabil, care să nu afecteze desfăşurarea lucrărilor, se vor face toate demersurile în vederea executării asigurării profesionale a acestuia şi realizarea acestor proiecte cu un alt operator economic. Termenul limită pentru realizarea acestora este 15 mai 2016, având un stadiul fizic de 56 la sută”, a informat Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.

CNADNR a prezentat situaţie şi pe celelalte cinci loturi ale şoselei Deva – Oradea, în lungime totală de 184 de kilometri.

Blocaje şi întârzieri
Pe Lotul 2 al DN 76, porţiunea de 25 de kilometri dintre Brad şi Ioneşti, circa 90 la sută din lucrări au fost executate.

Pe lotul al treilea, de 15 kilometri, între Ioneşti şi Vârfurile, proiectul stagnează, contracul dintre CNADNR şi constructori fiind reziliat în luna septembrie a anului trecut. Au fost începute demersurile necesare privind relicitarea acestui tronson, informează reprezentanţii CNADNR. Mai puţin de jumătate din lucrări sunt efectuate pe Lotul 4 al şoselei Deva – Oradea, respectiv cei 33 de kilometri dintre Vârfurile şi Ştei.

Stadiul fizic al proiectului pe Lotul 5 Ştei – Beiuş, de 31 de kilometri, este de 51 la sută, iar antreprenorul se află într-un blocaj financiar, a informat CNADNR. Lucrările pe Lotul 6, între Beiuş şi Oradea, contractate în 2012, se află în blocaj. Pentru finalizarea lucrărilor aferente tronsonului Beiuş – Oradea, de 50 de kilometri, CNADNR a început demersurile necesare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice , au precizat reprezentanţii instituţiei.

Toate contractele de reabilitare ale drumului naţional DN 76, Deva – Oradea, au ca termen de finalizare luna noiembrie 2016, a informat conducerea CNADNR. „Reabilitarea pe DN 76 ca şi pe alte drumuri naţionale a fost un proces greoi, cu multe întârzieri şi chiar blocaje. Pe bună dreptate oamenii sunt nemulţumiţi de starea drumurilor şi ritmul lent de lucru. La o scurtă radiografie, am identificat cauzele întârzierilor şi am încercat să găsim soluţii. În acest moment, solicit antreprenorilor şi tuturor factorilor implicaţi să depăşească animozităţile existente şi să conclucreze pentru finalizarea proiectului. N-aş vrea să ajungem la măsuri extreme precum rezilierea contractelor, relicitarea lor şi din nou amânarea finalizării, dar dacă va fi cazul, fără ezitare, o vom face”, a declarat Cătălin Homor, directorul general CNADNR SA, în comunicatul publicat de companie.

Proiectul de reabilitare a drumului naţional DN 76, Deva – Oradea, km 0+000 – km 184+390 a fost fazat şi sursa de finanţare a acestor lucrări este asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020.

Comentarii FB

comentarii


TAG


2 Răspunsuri la “Cum au lucrat constructorii pe şoseaua Deva – Oradea

  1. Sicoi

    Zona Zoster, esti exceptional de prost informat (a). Ai auzit de Selina Grup din jud. Bihor ? O mare bataie de joc a facut firma aceasta cu lucrarile pe ruta Deva-Brad. Dar nu e nicio problema, daca merge si asa, de ce nu ?

    Răspuns
  2. Zona Zoster

    Domnule Guta.Nu stiu ce scoala ai.Un jurnalist care se respecta nu lasa cititorul sa ghiceasca,il informeaza.Am tot cautat in articol numele constructorului si nimic.In judetul nostru au aparut tot felul de firme penale care au distrus mai mult decat au dres.Eram curios sa vad ce penali sunt ascunsi pe acel tronson.O fi DRUPPO,o fi STRACO,ZONAD ori alta firma adusa de harnicii tampai care conduc Romania spre luminoasa prapastie?Este in Valea Jiului un ziar,Scateia paleste in fata lui,jurnalistii lui scriu dupa dictare.Poate ai facut ucenicia la ei.

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

șaptesprezece − 12 =

ACTUALITATE
PRINDE CONTUR ŞI CLANUL BOBORA. Fiul preşedintelui CJ Hunedoara s-a branşat la cea mai bănoasă firmă de stat         La alegerile parțiale din iunie. Deputatul Marius Surgent îi vede câștigători pe candidații ALDE Hunedoara         DREPT LA REPLICĂ CU „ŞOPÂRLE”. O diversiune NATURALĂ pentru activiştii de mediu         Tineri hunedoreni în vârful politicii. Marius Muzicaș a devenit membru al Biroului Permanent Național TLDE         S-A DEŞTEPTAT OPOZIŢIA LA JUDEŢ. PUŢIN DUPĂ… Lucian Heiuş (PNL): „Transparenţa şi legalitatea – necunoscute pentru PSD”         Accident grav pe Calea Zarandului         Vineri se deschide ştrandul         Spărgătorii unui bar au fost prinși         Amenzi de 5.800 de lei date de jandarmi         Bărbat reținut pentru distrugerea unei mașini         Moda ciudată inspirată de istorie. Hunedorenii care și-au transformat casele în refugii dacice         Protest spontan pe șantierul austrăzii         Transalpina a fost redeschisă circulației rutiere         Liliecii continuă să pună probleme pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva         Tânărul care a jefuit Castelul Corvinilor a fost trimis în arest la domiciliu         Deva Auto Show 2017. Un spectacol de suflet pentru iubitorii automobilelor         Trofeul Micului Cititor, la a XXXVII-a ediție         LA UN AN DE LA MARELE TUN. Hoţia de la Apa Prod rămâne în scriptele firmei         MERGE ULCIORUL LA APĂ ÎN ŞOIMUŞ. Primarul Mihai Irimie are trei luni să-şi aranjeze „ploile”         Cum arată Gara Brad după cinci luni de renovare