REŞEDINŢA DE JUDEŢ, FĂRĂ ACCES LA AUTOSTRADĂ. Ministerul condus de Dan Şova îşi bate joc de deveni

Firmele angajate de Ministerul Transporturilor au venit cu planşe aiuritoare care lasă Deva fără „bretele” la autostradă şi cartierul de peste linie izolat de restul oraşului

autostrada deva orastie (45)

„Nu voi permite niciunui ministru, indiferent de culoare lui politică, să îşi bată joc de municipiul Deva atât timp cât voi ocupa funcţia de primar”, a spus Petru Mărginean, ieri, când a prezentat două adrese primite de la Bucureşti în legătură cu autostrada şi cu proiectul de reabilitare a căilor ferate. Firma care lucrează la proiectul pentru autostradă a transmis primăriei nişte planşe din 1968, care fac referire la un pod vechi de o sută de ani, pod care nici măcar nu mai există. În ciuda repetatelor dezbateri, proiectantul a lăsat municipiul fără „bretele” spre autostradă. „A fost revoltător să constatăm că, după nenumărate discuţii, suntem din nou daţi la o parte. Un municipiu de rangul Devei trebuie să aibă minim două ieşiri la autostradă. (Sebeşul are trei, n.r.) La Şoimuş şi Sântuhalm trebuie să existe descărcare pentru autostradă şi chiar dacă proiectul este deja încheiat, nu este imposibil de revenit şi de făcut”, spune Angela Kalauz, arhitectul şef al Primăriei Deva. Autorităţile locale şi judeţene au trimis un memoriu la Ministerul Transporturilor prin care avertizează aberaţiilor comise de proiectant.

Alt proiect, altă belea

Şi la proiectul de modernizare a căilor ferate în zona municipiului Deva lucrurile au rămas ca-n tren. Proiectantul promisese să prindă în planşe două pasarele pietonale (în zona străzilor Bălata şi Hărău) şi un pasaj pietonal şi carosabil în strada Depozitelor, după mai multe negocieri între conducerea municipalităţii şi reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor. Zilele trecute, atunci când Primăriei Deva i s-a solicitat certificat de urbanism, din documentaţie au fost scoase angajamentele făcut în luna noiembrie a anului trecut, ceea ce înseamnă că un cartier al oraşului va rămâne captiv între Mureş şi linia ferată de mare viteză. De această dată proiectantul e la mâna primarului, care a promis să nu elibereze nici un fel de avize, chiar dacă se vor pierde peste şapte sute de milioane de euro din finanţarea europeană.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

16 − 14 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Accident rutier grav pe DN 7: șapte oameni au fost răniți         Ce acte a solicitat Corpul de Control din Energie de la CEH         Muncitorii de pe autostradă intră în concediu         Doi magistrați de la Tribunalul Hunedoara au ieșit la pensie         Un cor din Coreea de Sud a concertat la Castelul Corvinilor         Castelul baronului Nopcea, lăsat în ruină         Târgul de fete de pe Muntele Găina         Momente cumplite pentru tânăra care se prostitua în garsoniera pe care o împărţea cu iubitul ei         Mall-ul de servicii al Primăriei Deva a fost inaugurat         Carmen Hărău (PNL): Nu batjocoriți speranța a 5 milioane de pensionari!         Zonă cu restricții pe autostrada A1!         Răsturnare de situaţie. Procesul stimulentelor de la Petroşani o ia de la capăt         Corpul de Control al Ministerului Energiei, trimis la CEH         Clădirile Colegiului Matei Corvin vor fi reabilitate pe fonduri UE         Copil de opt ani rănit într-un accident rutier         Femeie înșelată în Hunedoara         Crimă înfiorătoare în Orăştie: un tânăr de 20 de ani a murit, înjunghiat în inimă, de un vecin         Mort în surparea din subteranul Minei Lupeni         Trubaduri în Cetatea Devei         Surpare la Mina Lupeni!