Doi ani de aşteptare: Şoseaua construită pe fonduri UE în Hunedoara a rămas blocată la intrarea în Caraş-Severin

Şoseaua construită printr-o finanţare de 100 de milioane de lei de la Uniunea Europeană a rămas blocată în pădure, la doi ani de la inaugurare.

În toamna anului 2013, Drumul Judeţean 687D care traversează satele Topliţa, Dăbâca, Hăşdău, Lunca Cernii de Sus şi Gura Bordului, pe o distanţă de 30 de kilometri, a fost inaugurat în prezenţa a doi foşti miniştri: al Muncii, Mariana Câmpeanu, şi al Transporturilor, Ramona Mănescu. „Această cale de acces reprezintă o deschidere pentru comunităţile din Ţinutul Pădurenilor, aflate în izolare. Era nefiresc ca în această perioadă, în care construim minuni ale tehnicii, să nu avem drumuri. Ţine de civilizaţie, de lucruri foarte simple si foarte normale, de care toţi cetăţenii trebuie să beneficieze, indiferent că locuiesc la oras sau la sat”, declara, la data inaugurării, Ramona Mănescu. Proiectul nu a mai fost continuat de autorităţile din Caraş-Severin, care trebuiau să construiască încă 10 kilometri de şosea, până în satul Rusca Montană, prima localitate din judeţul vecin care urma să fie tranzitată de noua şosea. De altfel, nici drumul forestier impracticabil care continuă de la limita judeţelor Hunedoara şi Caraş – Severin nu a mai fost amenajat. Este acoperit de frunze şi mărăcini. În prezent, cei care traversează şoseaua din Ţinutul Pădurenilor sunt nevoiţi să se oprească la finalul tronsonului asfaltat, unde au rămas încă panourile care indică ieşirea din judeţul Hunedoara şi intrarea în Caraş – Severin. Deocamdată, continuarea şoselei a rămas în stadiu de plan al autorităţilor judeţene din Caraş-Severin.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

unsprezece − opt =

ACTUALITATE
Bulevardul Mihai Viteazul va fi modernizat         Parcarea jefuită de pe DN 76         Polițiștii au descins la locuințele unor tineri, suspectați de trafic de cannabis și cocaină         Comori dacice impresionante traficate de un german         Despre soarta cărților…         INIŢIATIVĂ. Aleşii ALDE prezintă surse de finanţare pentru Deva         Noaptea Lungă a Industriei – În 10 mai, Cugir și Sebes         Întâlnire inedită în Cetatea Deva         INVENTARUL ȚINUT LA SECRET DE CONSILIUL JUDEȚEAN. Cât de proaste sunt drumurile Hunedoarei         S-a reluat furnizarea gazului metan la Termocentrala Mintia         Percheziții la persoane bănuite de înșelăciune. Prejudiciul depășește 200.000 de lei         DEVA. Mesaj emoţionant transmis de primarul Florin Oancea veteranilor de război         ULTIMUL EPISOD. Sarmizegetusa Regia, o istorie a furtunilor care au devastat monumentul UNESCO (IV)         Restaurarea Cetăţii Orăştiei va costa cinci milioane de euro         Nori de praf peste Hunedoara, de la combinatul siderurgic         Peste 85.000 de puieţi vor fi plantaţi în această primăvară în munţii Orăştiei         Penalizări date constructorilor Lotului III din Autostrada Lugoj – Deva         Artezienele din centrul Hunedoarei mai au de așteptat         Termocentrala Mintia a fost tăiată de la alimentarea cu gaz metan         Dosar de deputat uitat de doi ani pe procedură de filtru