ADVERTORIAL. Educația financiară este vitală pentru un antreprenor

În contextul actual, al permanentei preocupări pentru gestionarea cât mai eficientă a timpului, comerțul online câștigă din ce în ce mai mult teren. Ca o consecință firească, antreprenorii se orientează spre afaceri din acest domeniu, iar printre cele mai atrăgătoare sunt cele desfășurate pe platforma Amazon. Avantajele vehiculate de cei care au reușit în acest domeniu – gestionarea facilă a afacerii, cu ajutorul unui computer, precum și nivelul redus al investiției inițiale atrag tot mai mulți aspiranți la statutul de vânzător pe această platformă.
Dar succesul nu depinde doar de identificarea nișei de piață și corelarea cererii existente pe piața din USA cu un produs accesibil, provenit preoponderent din China, cum ar putea părea la o primă vedere.
Un rol determinant  în asigurarea succesului și evitarea riscurilor pentru cel ce demarează o astfel de afacere, îl joacă deținerea know-how-ului.
Adina Diana Roman și Peter Lazea sunt un cuplu de antreprenori din Brașov, care au pornit o astfel de afacere în urmă cu trei ani, urmând un curs care se numește Amazing Selling Machine (ASM). Acum înregistrează un rulaj anual de 1,5 milioane de dolari, iar timpul alocat zilnic administrării acestui business le permite să ducă o viață normală și să se dedice educării celor doi copii.
“Este foarte importantă educația financiară. Când începi o afacere, indiferent de ce tip este, trebuie să înveți să-ți controlezi emoțiile, să știi cum să lucrezi cu banii. În lipsa unei educații este foarte greu sa faci față lumii antreprenoriale”, explică Peter Lazea, antreprenor pe platforma Amazon și inițiator al grupului “The Culture of Achievement”.
” În afacerile online, lucrurile se schimbă rapid, uneori de la o zi la alta. Ca să reușești să atragi clienți, pe Amazon, trebuie in primul rând să lucrezi la imaginea produsului și a brandului tău, să arate cât mai bine”, dezvăluie Adina Roman.
“De asemenea, pentru că pe această platformă sistemul de reviews este foarte important, am perfecționat serviciul de suport clienți (customer service), pentru a ne asigura un procent cât mai ridicat de satisfacție a clientului. De rest se ocupă Amazon, inclusiv de promovare, dar este recomandată afilierea la comunitățile de antreprenori, care se ghidează după principii și valori comune” precizează Adina Roman.

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

șaptesprezece + treisprezece =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Cauza morţii minerului blocat în galeria minei Lupeni         Cel mai bun jandarm al municipului Hunedoara         INFRASTRUCTURĂ. Câte maşini circulă zilnic pe DN 68A şi de ce nu poate fi reabilitat complet         SALVATĂ DE LA DISTRUGERE. Biserica satului Vălari, ca nouă. A fost înlocuit vechiul acoperiș         FOTO. Zilele Daco-Romane la Geoagiu-Băi, zile cu istorie „vie”         Mii de oameni la Zilele municipiului Hunedoara         Cod galben de vreme severă         Povestea celui mai modern stadion sătesc, construit la Sântamaria Orlea         Accident rutier grav pe DN 7: șapte oameni au fost răniți         Ce acte a solicitat Corpul de Control din Energie de la CEH         Muncitorii de pe autostradă intră în concediu         Doi magistrați de la Tribunalul Hunedoara au ieșit la pensie         Un cor din Coreea de Sud a concertat la Castelul Corvinilor         Castelul baronului Nopcea, lăsat în ruină         Târgul de fete de pe Muntele Găina         Momente cumplite pentru tânăra care se prostitua în garsoniera pe care o împărţea cu iubitul ei         Mall-ul de servicii al Primăriei Deva a fost inaugurat         Carmen Hărău (PNL): Nu batjocoriți speranța a 5 milioane de pensionari!         Zonă cu restricții pe autostrada A1!         Răsturnare de situaţie. Procesul stimulentelor de la Petroşani o ia de la capăt