ADVERTORIAL. Educația financiară este vitală pentru un antreprenor

În contextul actual, al permanentei preocupări pentru gestionarea cât mai eficientă a timpului, comerțul online câștigă din ce în ce mai mult teren. Ca o consecință firească, antreprenorii se orientează spre afaceri din acest domeniu, iar printre cele mai atrăgătoare sunt cele desfășurate pe platforma Amazon. Avantajele vehiculate de cei care au reușit în acest domeniu – gestionarea facilă a afacerii, cu ajutorul unui computer, precum și nivelul redus al investiției inițiale atrag tot mai mulți aspiranți la statutul de vânzător pe această platformă.
Dar succesul nu depinde doar de identificarea nișei de piață și corelarea cererii existente pe piața din USA cu un produs accesibil, provenit preoponderent din China, cum ar putea părea la o primă vedere.
Un rol determinant  în asigurarea succesului și evitarea riscurilor pentru cel ce demarează o astfel de afacere, îl joacă deținerea know-how-ului.
Adina Diana Roman și Peter Lazea sunt un cuplu de antreprenori din Brașov, care au pornit o astfel de afacere în urmă cu trei ani, urmând un curs care se numește Amazing Selling Machine (ASM). Acum înregistrează un rulaj anual de 1,5 milioane de dolari, iar timpul alocat zilnic administrării acestui business le permite să ducă o viață normală și să se dedice educării celor doi copii.
“Este foarte importantă educația financiară. Când începi o afacere, indiferent de ce tip este, trebuie să înveți să-ți controlezi emoțiile, să știi cum să lucrezi cu banii. În lipsa unei educații este foarte greu sa faci față lumii antreprenoriale”, explică Peter Lazea, antreprenor pe platforma Amazon și inițiator al grupului “The Culture of Achievement”.
” În afacerile online, lucrurile se schimbă rapid, uneori de la o zi la alta. Ca să reușești să atragi clienți, pe Amazon, trebuie in primul rând să lucrezi la imaginea produsului și a brandului tău, să arate cât mai bine”, dezvăluie Adina Roman.
“De asemenea, pentru că pe această platformă sistemul de reviews este foarte important, am perfecționat serviciul de suport clienți (customer service), pentru a ne asigura un procent cât mai ridicat de satisfacție a clientului. De rest se ocupă Amazon, inclusiv de promovare, dar este recomandată afilierea la comunitățile de antreprenori, care se ghidează după principii și valori comune” precizează Adina Roman.

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × 2 =

ACTUALITATE
Comori dacice impresionante traficate de un german         Despre soarta cărților…         INIŢIATIVĂ. Aleşii ALDE prezintă surse de finanţare pentru Deva         Noaptea Lungă a Industriei – În 10 mai, Cugir și Sebes         Întâlnire inedită în Cetatea Deva         INVENTARUL ȚINUT LA SECRET DE CONSILIUL JUDEȚEAN. Cât de proaste sunt drumurile Hunedoarei         S-a reluat furnizarea gazului metan la Termocentrala Mintia         Percheziții la persoane bănuite de înșelăciune. Prejudiciul depășește 200.000 de lei         DEVA. Mesaj emoţionant transmis de primarul Florin Oancea veteranilor de război         ULTIMUL EPISOD. Sarmizegetusa Regia, o istorie a furtunilor care au devastat monumentul UNESCO (IV)         Restaurarea Cetăţii Orăştiei va costa cinci milioane de euro         Nori de praf peste Hunedoara, de la combinatul siderurgic         Peste 85.000 de puieţi vor fi plantaţi în această primăvară în munţii Orăştiei         Penalizări date constructorilor Lotului III din Autostrada Lugoj – Deva         Artezienele din centrul Hunedoarei mai au de așteptat         Termocentrala Mintia a fost tăiată de la alimentarea cu gaz metan         Dosar de deputat uitat de doi ani pe procedură de filtru         Valeriu Butulescu – Perenitatea aforismului         Avram Iancu se pregătește pentru o nouă provocare: Mississippi         Cea mai vârstnică femeie din Hunedoara