CNADNR îşi cere scuze “sinistraţilor” de pe marginea şoselei Deva – Brad

DSC_0010Timp de o lună zeci de familii din comunele Şoimuş şi Vălişoara au fost nevoite să suporte disconfortul creat de drumarii care s-au ocupat de reabilitarea şoselei Deva – Brad – Oradea. Pe marginea DN 76 au fost construite rigole de beton, care au blocat accesul maşinilor în curţile oamenilor. De asemenea, alţi localnici din cele două comune s-au plâns că au întâmpinat greutăţi la ieşirea din gospodării, din cauza gropilor, a şanţurilor şi a rigolelor care le traversează calea de acces.

Lucările de construcţii vor continua şi în săptămânile următoare, astfel că oamenii vor mai trebui să suporte deranjul provocat de constructori. „Aceste rigole betonate nu vor rămâne la actualul nivel de înălțime, lucrarea aflându-se în prezent în desfășurare, iar acesta este doar un stadiu intermediar al lucrării de reabilitare”, au informat reprezentanţii CNADNR.

Compania a precizat că în perioada lucrărilor constructorul SC Selina SRL va fi obligat să asigure intervenţia operativă cu utilaje la solicitarea autorităţilor locale sau a cetăţenilor, în caz de urgenţe medicale, incendii precum si alte situaţii de urgenţă care pot apărea la proprietăţile situate pe sectoarele de drum afectate de lucrarea de reabilitare. Constructorul, proiectanţii şi consultanţii proiectului de modernizare al DN 76 Deva – Brad au primit penalităţi. “Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România îsi cere scuze pentru disconfortul creat în aceasta zonă, precum şi în altele afectate de lucrări de reabilitate si modernizare, si îi asigură pe cetăţenii din aceste zone că va întreprinde tot ceea ce este necesar pentru minimizarea efectelor neplăcute ale unui santier de lucrări publice”, au informat reprezentanţii CNADNR.

Comentarii FB

comentarii




Răspuns la “CNADNR îşi cere scuze “sinistraţilor” de pe marginea şoselei Deva – Brad

  1. Babes

    Si soferii ce sunt? ca-si rup masiunile zilnic de un an de cand a-ti bombardat soseaua… mai bine ramanea cum a fost ca se circula mai lesne. S-au inceput zeci de tronsoane si nici unul nu este finalizat, unde mai pui ca se taie drumul si se refac podurile si podetele dupa ce drumul este ,,modernizat,, oare acolo nu va exista mereu o solutie de discontinuitate tradusa printr-un hop sau o trambulina, domnilor ingineri unii dintre voi poate si dottori?

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

18 − zece =

ACTUALITATE
Braconierul oprit cu focuri de armă de poliţistul Roman Murar         Risc de avalanșă în munți         Vânătoare ilegală         Povestea aeroportului InternaŢional sibiu continuă alături de voi         Lista drumurilor județene din Hunedoara modernizate în 2017         „Crăciunul Vienez” deschide sala mare a Centrului Cultural „Drăgan Muntean”         Polițiștii din Lupeni și-au reclamat șeful, întors la lucru după nouă luni de concediu medical         Bilațul investițiilor în spitalele din județul Hunedoara         A încărcat mai mult lemn decât trebuia         Transport ilegal de lemne         Bătaie cu urmări grave         Lucrări recepționate pe strada Pietroasa din Deva         Concerte reprogramate, ca urmare a decretării doliului național         Miner rănit grav la Mina Lupeni         Accident grav în Bălata         10 ani de la cel mai cumplit jaf armat din Hunedoara. Ce s-a întâmplat cu „echipa morții”         LEGILE JUSTIŢEI. Mircea Moloţ: „Şi magistraţii trebuie să răspundă pentru greşelile lor”         Firma omului de afaceri Emil Părău va achita 3.500 de lei Societăţii Române de Televizune         Mihai Mica a fost exclus din ALDE şi pierde postul de consilier local la Deva         Corvin Caffé – pseudoroman cu un oltean de… Hunedoara