CNADNR a inspectat șantierul autostrăzii Lugoj – Deva. Cum s-a lucrat pe cele trei loturi

Cătălin Homor, directorul general al Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a inspectat, împreună cu mai mulţi angajaţi ai CNADNR modul în care s-au derulat lucrările pe cele trei loturi aflate în şantier, din Autostrada Lugoj – Deva.

Cătălin Homor susţine că speră că până în luna iulie, constructorii tronsonului Deva – Ilia, vor primi avizele necesare continuării lucrărilor, pe secţiunile unde acestea sunt oprite.

„Pentru lotul patru, din cele patru secţiuni, două sunt executate în mare parte şi două sunt oprite, sistate, ne zbatem să le obţinem autorizaţiile până în luna iulie’, a declarat Cătălin Homor, directorul General al CNADNR SA.

În octombrie 2015, constructorii Lotului IV au fost anunţaţi de CNADNR că nu mai pot lucra pe o porţiune de 12 kilometri ai tronsonului Deva – Ilia, din cauza lipsei autorizaţiei de construire. Proiectul Tehnic aferent a fost avizat cu întârziere din cauza identificării unor probleme, respectiv: cimitirul neautorizat de la marginea satului Brănişca, halda de cenuşă şi zgură de la Mintia, stabilitatea versantului de la km 96+620 – km 97+750, amenajarea nodului Rutier de la Şoimuş – km 99+500, existenţa Peşterii tunel cu lilieci în aproprierea localităţii Şoimuş, informa CNADNR.

Şeful CNADNR a precizat că este nemulţumit de modul în care constructorii lucrează pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva. „La Lotul 2, responsabili fiind cei de la SC Salini Impregilo Spa, avem probleme. Cu toate aceste probleme, create şi apărute în timp, le-am solicitat, sper pentru ultima oară, să se alinieze normalitaţii unui ritm de lucru necesar pentru realizarea obiectivului. Suntem într-un contract cu această firmă şi le-am solicitat ca în două săptămâni să-şi recalibreze activitatea pe şantier. Pe lotul trei am constatat că lucrurile s-au îmbunătăţit. Este ca un maraton. Se lucrează peste tot, poate nu chiar la nivelul la care ar trebui, dar e mult mai bine decât înainte.

Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva,( km 27+620 – km 56+220) este realizat la stadiul de 39 la sută. Antreprenorul lucrării este Asocierea S.C. Salini Impregilo S.P.A. şi S.E.C.O.L. – Societa Edile Construzioni e Lavori – Societate pe Acţiuni.

Pe Lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva (km 56+220 – km 77+36) , construit de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A., stadiul fizic este de 43 la sută.

Pe Lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva, (km 77+361 – km 99+500), antreprenorul lucrării este Asocierea S.C. Tehnostrade S.R.L. – S.C. Spedition UMB S.R.L., iar stadiul fizic este de 44 la sută.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

7 + 16 =

ACTUALITATE
LA UN AN DE LA MARELE TUN. Hoţia de la Apa Prod rămâne în scriptele firmei         MERGE ULCIORUL LA APĂ ÎN ŞOIMUŞ. Primarul Mihai Irimie are trei luni să-şi aranjeze „ploile”         Cum arată Gara Brad după cinci luni de renovare         Un an de la data la care trebuia finalizată Autostrada Deva – Lugoj         A fost deschis Târgul European al Castelelor, la Hunedoara         Accident rutier cu doi răniți la intrarea în Deva, pe Drumul Național 7         E ŞI ALDE LA GUVERNARE! Mircea Moloţ a reuşit să deblocheze proiectele europene din Ţara Haţegului         Fosta Școală 10 din Hunedoara a ajuns în paragină         DEPOUL DEVASTAT. Ultima „redută” a mocăniței din Hunedoara a fost ruinată         Tribunalul Hunedoara decide soarta spărgătorului de la Castelul Corvinilor         Sfârşit de săptămână cu Târgului European al Castelelor. VEZI Programul evenimentului         Dungi si flori in noua colectie Sense primavara-vara 2017         OMUL CU CEL MAI STUFOS CAZIER RĂMÂNE LIBER. Cu magistraţii la Judecata de Apoi         Ce soartă va avea Pasul Vâlcan, zona turistică pustie dotată cu telegondola de 33 de milioane de lei         Ludovic Orban: „Nu voi tolera coconul acela care se formează în jurul fiecărui lider”         Accident într-o intersecție din Deva         Povestea fostului securist din fruntea minerilor care a condamnat România la CEDO         Percheziții la traficanți internaționali de țigări         Un polițist a salvat un tânăr de la sinucidere         Povestea marii tragedii aviatice din 1940: „Erau peste tot morţi, mutilaţi în modul cel mai îngrozitor”