Când vom putea circula pe A1 până în Sibiu. Contractul pentru Lotul III al autostrăzii Orăştie – Sibiu a fost reziliat

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a declarat că a fost reziliat că va fi demarat demarat procesul pentru selectarea unui nou constructor care să remedieze deficiențele de pe Lotul III al autostrăzii Orăştie – Sibiu, lucrările urmând să fie finalizate în luna august, în condiţiile în care contractul cu Salini.

Contractul cu Salini Impregilo pentru construcția lotului 3 al Autostrăzii Orăștie – Sibiu a fost reziliat, iar procedurile pentru desemnarea unui nou constructor care să se ocupe de refacerea autostrăzii au fost reluate, potrivit declaraţiilor de miercuri ale ministrului Transporturilor, Dan Costescu. În aceste condiții, traficul pe autostradă ar putea fi reluat în luna septembrie a acestui an. „Am primit un comunicat de la CNADNR privind rezilierea contractului cu actualul constructor. În același timp se va demara o cerere de ofertă pentru selectare noului constructor care să remedieze deficiențele din zona demolată de 200 metri și din cei 300 de metri suplimentar pe care au apărut fisuri pe drum. Termenul pentru aceste lucrări, în cazul în care nu apare nicio contestație, este august. Asta înseamnă că la începutul sau mijlocul lui septembrie se va putea relua traficul pe autostradă’, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, într-o conferință la sediul ministerului. Proiectul nu a fost respectat, a precizat Dan Costescu.
În 3 septembrie 2015, CNADNR a anunțat închiderea circulației rutiere pe Autostrada A1 Orăștie — Sibiu începând din 7 septembrie, la 10 luni de la inaugurarea acesteia, între Nod rutier Săliște (km 270+020) — Nod rutier Cunța (km 292+455), în vederea remedierii degradărilor constatate la km 275+650 al autostrăzii. CNADNR a impus constructorului autostrăzii Orăștie — Sibiu, Salini Impregilo, să refacă porțiunea de 200 — 300 de metri din corpul de autostradă unde au apărut degradările, prin demolare și reconstrucție în conformitate cu proiectul tehnic aprobat. În urma scandalului declanșat de închiderea tronsonului Săliște-Cunța, de 22 de kilometri, Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor CNADNR a decis înlocuirea directorului general Narcis Neaga cu Cătălin Homor (director general interimar al Metrorex), ordinul în acest sens fiind semnat pe 8 decembrie 2015 de ministrul Transporturilor, Dan Costescu.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

patru + șapte =

ACTUALITATE
Despre fericire și nu numai…         Petrecere de Haloween la bibliotecă         Accident rutier grav pe șoseaua Petrila – Jieț         Vagonul unui marfar a fost distrus într-un incendiu, la Simeria Triaj         Achitări în dosarul DIICOT al oamenilor de afaceri din Geoagiu, după un deceniu de anchetă și procese         A murit scriitorul hunedorean Eugen Evu         good.bee Credit sprijină „Finanţarea echitabilă pentru toţi!”         Viceprimarul din Bănița a fost condamnat. Rechizitoriul accidentului în care a murit un motociclist         Brandul Sense lansează campania aniversară „10 ani de modă românească”         Uniunea Națională a Notarilor Publici din România – Ziua Porţilor Deschise         Premierul Mihai Tudose se va afla într-o vizită de lucru în Hunedoara         Sentință definitivă pentru bătăușii din centrul Devei         Jandarmii montani au fost testați în Cheile Tăii         Ștafeta Veteranilor va trece prin Deva         Situația contractelor de deszăpezire pentru drumurile naționale din vestul țării         Cum a evoluat în 25 de ani populaţia marilor oraşe din judeţul Hunedoara         Decembrie ’89 pe mai multe voci         Rectorul Radu Sorin este cel mai bine plătit profesor din Hunedoara         Tomograf nou achiziționat de Spitalul din Hunedoara         Bine că ești tu deștept! Alegeri în Deva. Conspirație, transpirație și clăbuci