Când vom putea circula pe A1 până în Sibiu. Contractul pentru Lotul III al autostrăzii Orăştie – Sibiu a fost reziliat

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a declarat că a fost reziliat că va fi demarat demarat procesul pentru selectarea unui nou constructor care să remedieze deficiențele de pe Lotul III al autostrăzii Orăştie – Sibiu, lucrările urmând să fie finalizate în luna august, în condiţiile în care contractul cu Salini.

Contractul cu Salini Impregilo pentru construcția lotului 3 al Autostrăzii Orăștie – Sibiu a fost reziliat, iar procedurile pentru desemnarea unui nou constructor care să se ocupe de refacerea autostrăzii au fost reluate, potrivit declaraţiilor de miercuri ale ministrului Transporturilor, Dan Costescu. În aceste condiții, traficul pe autostradă ar putea fi reluat în luna septembrie a acestui an. „Am primit un comunicat de la CNADNR privind rezilierea contractului cu actualul constructor. În același timp se va demara o cerere de ofertă pentru selectare noului constructor care să remedieze deficiențele din zona demolată de 200 metri și din cei 300 de metri suplimentar pe care au apărut fisuri pe drum. Termenul pentru aceste lucrări, în cazul în care nu apare nicio contestație, este august. Asta înseamnă că la începutul sau mijlocul lui septembrie se va putea relua traficul pe autostradă’, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, într-o conferință la sediul ministerului. Proiectul nu a fost respectat, a precizat Dan Costescu.
În 3 septembrie 2015, CNADNR a anunțat închiderea circulației rutiere pe Autostrada A1 Orăștie — Sibiu începând din 7 septembrie, la 10 luni de la inaugurarea acesteia, între Nod rutier Săliște (km 270+020) — Nod rutier Cunța (km 292+455), în vederea remedierii degradărilor constatate la km 275+650 al autostrăzii. CNADNR a impus constructorului autostrăzii Orăștie — Sibiu, Salini Impregilo, să refacă porțiunea de 200 — 300 de metri din corpul de autostradă unde au apărut degradările, prin demolare și reconstrucție în conformitate cu proiectul tehnic aprobat. În urma scandalului declanșat de închiderea tronsonului Săliște-Cunța, de 22 de kilometri, Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor CNADNR a decis înlocuirea directorului general Narcis Neaga cu Cătălin Homor (director general interimar al Metrorex), ordinul în acest sens fiind semnat pe 8 decembrie 2015 de ministrul Transporturilor, Dan Costescu.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

douăzeci − 4 =

ACTUALITATE
După cinci crime și 22 de ani după gratii, Beniamin Laichici se pregătește de eliberare         Breslele și meșteșugurile din trecut, promovate la Castelul Corvinilor         Povestea celei mai faimoase vile din Deva: fosta reședință a lui Petru Groza         Colegiul Transilvania, aniversat în Cetatea Devei         Incendiu în satul Căstău, provocat de jocul copiilor cu focul         Geoagiu – investiții importante pentru dezvoltarea comunității         PE BANII PRIMĂRIEI HUNEDOARA. Trai bun (ziua romilor) – 5.000 lei, comemorarea eroilor – 50 lei         MISTERELE HUNEDOAREI. Megaliții – altarele misterioase ale strămoșinlor noștri         Concurs: „Deva înflorește”         Bazinele ștrandului din Deva vor fi renovate         Accident rutier provocat la beție         Marius Surgent (deputat ALDE): „Nu trebuie să existe derapaje în instituțiile cheie ale statului”         Michael Melczer: “Ne pregătim să asigurăm şi iarna viitoare încălzirea municipiului Deva”         Polițiști anchetați de Parchet după scandalul din Lupeni         Tragedie în Petroșani: un bărbat a murit într-un accident rutier         ADEVĂR ŞI PROVOCARE. Împădurim Kogaionul împreună         AFACERI LÂNGĂ MORMÂNTUL LUI ARSENIE BOCA. De ce nu a dispărut talciocul de la Mănăstirea Prislop         Peste 140 de hectare în flăcări         Peste 250 de arbori plantați în Călan         Copil rănit grav într-un accident