Când va fi deschis traficul rutier pe cei 15 kilometri din autostrada Lugoj – Deva

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat că va începe „în perioada imediat următoare” inspecţia tehnică la Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, fără a da ca sigură data de 15 decembrie pentru deschiderea tronsonului de 15 kilometri, a cărei inaugurare a fost programată pentru data de 15 decembrie. Marți, directorul general al CNAIR, Cătălin Homor, a vizitat șantierul de pe Autostrada Lugoj – Deva. „La lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, pe sectorul Dumbrava – Margina se execută ultimele lucrări pentru amenajarea nodului rutier de la Margina. De asemenea, se lucrează la finalizarea lucrărilor de semnalizare verticală şi orizontală – marcaje, table indicatoare. La solicitarea Antreprenorului general privind recepţia şi, implicit, deschiderea celor 15 km de autostradă, am dispus ca în perioada imediat următoare să se efectueze inspecţia tehnică”, a declarat Homor, într-un comunicat de presă.

Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, în lungime de 28 de kilometri, este construit de asocierea SALINI IMPREGILO SpA si S.E.C.O.L, iar valoarea contractului încheiat în octombrie 2013 este de 562,73 milioane lei, fără TVA, din care 85 la sută reprezintă finanțare de la Uniunea Europeană, prin Fondul de Coeziune.

Situaţia lucrărilor pe celelalte două tronsoane ale viitoarei autostrăzi din vestul ţării se prezintă astfel:

Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la circa 70 la sută. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA. Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor este peste 50 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Cele trei proiecte au demarat în 27 noiembrie 2013, potrivit CNADNR şi aveau ca termen de finalizare 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

trei × patru =

ACTUALITATE
Sinucidere în spital         Bulevardul Mihai Viteazul va fi modernizat         Parcarea jefuită de pe DN 76         Polițiștii au descins la locuințele unor tineri, suspectați de trafic de cannabis și cocaină         Comori dacice impresionante traficate de un german         Despre soarta cărților…         INIŢIATIVĂ. Aleşii ALDE prezintă surse de finanţare pentru Deva         Noaptea Lungă a Industriei – În 10 mai, Cugir și Sebes         Întâlnire inedită în Cetatea Deva         INVENTARUL ȚINUT LA SECRET DE CONSILIUL JUDEȚEAN. Cât de proaste sunt drumurile Hunedoarei         S-a reluat furnizarea gazului metan la Termocentrala Mintia         Percheziții la persoane bănuite de înșelăciune. Prejudiciul depășește 200.000 de lei         DEVA. Mesaj emoţionant transmis de primarul Florin Oancea veteranilor de război         ULTIMUL EPISOD. Sarmizegetusa Regia, o istorie a furtunilor care au devastat monumentul UNESCO (IV)         Restaurarea Cetăţii Orăştiei va costa cinci milioane de euro         Nori de praf peste Hunedoara, de la combinatul siderurgic         Peste 85.000 de puieţi vor fi plantaţi în această primăvară în munţii Orăştiei         Penalizări date constructorilor Lotului III din Autostrada Lugoj – Deva         Artezienele din centrul Hunedoarei mai au de așteptat         Termocentrala Mintia a fost tăiată de la alimentarea cu gaz metan