Când va fi deschis traficul rutier pe cei 15 kilometri din autostrada Lugoj – Deva

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat că va începe „în perioada imediat următoare” inspecţia tehnică la Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, fără a da ca sigură data de 15 decembrie pentru deschiderea tronsonului de 15 kilometri, a cărei inaugurare a fost programată pentru data de 15 decembrie. Marți, directorul general al CNAIR, Cătălin Homor, a vizitat șantierul de pe Autostrada Lugoj – Deva. „La lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, pe sectorul Dumbrava – Margina se execută ultimele lucrări pentru amenajarea nodului rutier de la Margina. De asemenea, se lucrează la finalizarea lucrărilor de semnalizare verticală şi orizontală – marcaje, table indicatoare. La solicitarea Antreprenorului general privind recepţia şi, implicit, deschiderea celor 15 km de autostradă, am dispus ca în perioada imediat următoare să se efectueze inspecţia tehnică”, a declarat Homor, într-un comunicat de presă.

Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, în lungime de 28 de kilometri, este construit de asocierea SALINI IMPREGILO SpA si S.E.C.O.L, iar valoarea contractului încheiat în octombrie 2013 este de 562,73 milioane lei, fără TVA, din care 85 la sută reprezintă finanțare de la Uniunea Europeană, prin Fondul de Coeziune.

Situaţia lucrărilor pe celelalte două tronsoane ale viitoarei autostrăzi din vestul ţării se prezintă astfel:

Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la circa 70 la sută. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost întocmit de Arcadis Eurometudes S.A. şi este executat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fără TVA. Pe Lotul IV al autostrăzii, stadiul fizic al lucrărilor este peste 50 la sută. Proiectul tronsonului de 22,1 kilometri a fost întocmit Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. şi este realizat de aceeaşi asociere. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fără TVA.

Cele trei proiecte au demarat în 27 noiembrie 2013, potrivit CNADNR şi aveau ca termen de finalizare 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial.

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

2 × 1 =

ACTUALITATE
MODELUL ORADEA. Poliţie locală fără ifose, turism fără vedetism politic         Eminesciana 2018         DOSARELE SECRETE ALE HUNEDOAREI. Cum a fost şters regele Mihai din tradiţia păstrată de femeile din Ținutul Pădurenilor         Trafic rutier oprit pentru un an pe DN 66 A         Cum a trenat ancheta șefului de Poliție Dănuț Mocanu         Dosar penal pentru tentativă de înşelăciune prin metoda „accidentul”         Accident pe DN 76 provocat de un șofer care a adormit la volan         Drumul de poveste din Ţinutul Pădurenilor, afectat de alunecări de teren         Adolescenta de 15 ani, găsită de Poliție după 10 zile de la dispariție         Accident grav pe DN 66 A: s-au prăvălit cu mașina în Jiu. Două dintre victime au murit         Ceremonia de înmânare a Diplomelor de Cetățean de Onoare a Municipiului Orăștie jurnalistului Cornel Nistorescu și medicului Dorel Săndesc         La aniversarea scriitorului Gligor Hașa         Tavanul gării din Hunedoara s-a prăbușit. Clădirea a fost închisă         O femeie de 29 de ani a fost prinsă după ce a înșelat mai mulți deveni         Accident pe șoseaua spre Retezat         Înșelată de angajați la „Deratizare”         Cum va arăta Sarmizegetusa Regia în următorii ani: 17 hectare de pădure din sit ar putea dispărea         Raportul Corpului de Control la SPIGM Deva: prejudiciu de aproape 500.000 lei         Turist lăsat fără 46.000 de lei de pe carduri de trei tâlhari         Lista terenurilor din patrimoniul Hunedoarei vândute în ultimul deceniu