Aniversare/ Plachete aniversare şi diplome oferite de PSD pe ruinele Gării Petroşani

Moment aniversar la Petroşani, unde reprezentanţii PSD, secondaţi de deputaţii Cristian Resmeriţă şi Laurenţiu Nistor, care este şi preşedinte al PSD Hunedoara, au decis să marcheze, cu diplome şi plachete aniversare, împlinirea a 145 de ani de la darea în folosinţă a Gării din Petroşani. În tot acest timp, însă, Ministerul Trabsporturilor, condus acum de Iulian Ghiocel Matache, lasă monumentul de izbelişte, la fel ca şi predecesorii lui.

Social – democraţii din Petroşani au vrut să marcheze împlinirea a 145 de ani de la darea în folosință a Gării CFR Petroșani și a liniei ferate Petroșani-Simeria. Manifestarea, spun reprezentanţii PSD, s-a adresat specialiștilor, foști și actuali salariați la Gara Petroșani. S-au împărţit diplome şi plachete aniversare şi s-a vorbit despre istoria mai puţin ştiută a Staţei CFR. Despre istoria recentă, însă, nimeni nu mai vorbeşte nimic, nici chiar cei doi deputaţi care ar putea duce problema mai departe, ajutând astfel autorităţile locale care au făcut demers după demers, dar în zadar..

De fapt, după 10 ani de memorii, Gara din municipiul Petroşani, poarta de intrare în oraşul declarat staţiune de interes naţional, rămâne tot o ruină. Responsabilii CFR sau ai Ministerului Trasporturilor nu se mai obosesc nici măcar să răspundă la adresele oficialilor din adminsitraţia publică locală. Prin 2013 responsabilii ministerial dădeau speranţe celor din Primăria Petroşani că situaţia gării va fi rezolvată. Ulterior, au anunţat că nu sunt bani, iar mai apoi s-a aşternut tăcearea mormântală., iar edilii nu au mai primit niciun răspuns la adresele lor. Aflată într-o avansată stare de degradare, Staţia CFR Petroşani ar avea nevoie de un program urgent de reabilitare, însă nimeni de la nivel de decizie nu pare interesat să finanţeze o astfel de lucrare.

O intenție de reabilitare a gării a existat în trecut, dar nu s-a finalizat. A fost făcută o infuzie serioasă de bani în dotarea clădirii aflate în ruină cu geamuri și uși de tip termopan, dar mai apoi nu s-au mai găsit fonduri și pentru finalizarea investiției.În cele din urmă, CFR Călători a decis să renunțe la a mai funcționa în clădirea fostei stații, care a fost încuiată. La începutul anului 2011 se anunța că gară va intră în reparații, dar proiectul a fost amânat, pe motiv că este mai costisitor decât se credea inițial. Şi amânat a rămas!

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

18 + nouăsprezece =

ACTUALITATE
Tragedie pe aerodrom: a murit un tânăr de 17 ani         Accident mortal pe trecerea de pietoni         Tânăr reținut după un scandal în stația de taxi         Blues în creierii munţilor         Ziua Rangerilor de pretutindeni         Traficanții de droguri care au adus în țară aproape opt kilograme de cannabis. Le-au ascuns în stomac         O tânără însărcinată în luna a cincea i-a reclamat pe polițiști: „M-au umilit!”         A murit medicul ginecolog Gheorghe Lazăr         „Sub semnul lupului”, la DACFEST 2017         Vandalisme în Hunedoara         “PREMIANŢII FĂRĂ PREMII”, VARIANTA NASOALĂ. Consiliul Judeţean Hunedoara acordă diplome de excelenţă second hand         OPERAȚII PE RETINĂ. Performanțe la Clinica de Oftalmologie Opticline din Deva         Un jandarm montan a devenit eroul unui copil de șapte ani         “DECÂT” BUCUREŞTI. Niciun oraş din “provincie” nu-i destul de bun pentru Guvernul PSD         Hanul vechi din Orăștie a devenit monument al degradării         Adevărul despre jaful de la Castelul Corvinilor. Ce nu s-a aflat în aproape două luni de la dispariția banilor         ÎN ZONA ORĂŞTIE. Un absolvent din zece schimbă şcoala cu şomajul         Accident rutier grav provocat de o tânără de 21 de ani         Doi adolescenți de 16 ani au furat mașina unei tinere și au plecat la plimbare         Soarta tristă a faimoasei biserici de marmură din Alun