Aniversare/ Plachete aniversare şi diplome oferite de PSD pe ruinele Gării Petroşani

Moment aniversar la Petroşani, unde reprezentanţii PSD, secondaţi de deputaţii Cristian Resmeriţă şi Laurenţiu Nistor, care este şi preşedinte al PSD Hunedoara, au decis să marcheze, cu diplome şi plachete aniversare, împlinirea a 145 de ani de la darea în folosinţă a Gării din Petroşani. În tot acest timp, însă, Ministerul Trabsporturilor, condus acum de Iulian Ghiocel Matache, lasă monumentul de izbelişte, la fel ca şi predecesorii lui.

Social – democraţii din Petroşani au vrut să marcheze împlinirea a 145 de ani de la darea în folosință a Gării CFR Petroșani și a liniei ferate Petroșani-Simeria. Manifestarea, spun reprezentanţii PSD, s-a adresat specialiștilor, foști și actuali salariați la Gara Petroșani. S-au împărţit diplome şi plachete aniversare şi s-a vorbit despre istoria mai puţin ştiută a Staţei CFR. Despre istoria recentă, însă, nimeni nu mai vorbeşte nimic, nici chiar cei doi deputaţi care ar putea duce problema mai departe, ajutând astfel autorităţile locale care au făcut demers după demers, dar în zadar..

De fapt, după 10 ani de memorii, Gara din municipiul Petroşani, poarta de intrare în oraşul declarat staţiune de interes naţional, rămâne tot o ruină. Responsabilii CFR sau ai Ministerului Trasporturilor nu se mai obosesc nici măcar să răspundă la adresele oficialilor din adminsitraţia publică locală. Prin 2013 responsabilii ministerial dădeau speranţe celor din Primăria Petroşani că situaţia gării va fi rezolvată. Ulterior, au anunţat că nu sunt bani, iar mai apoi s-a aşternut tăcearea mormântală., iar edilii nu au mai primit niciun răspuns la adresele lor. Aflată într-o avansată stare de degradare, Staţia CFR Petroşani ar avea nevoie de un program urgent de reabilitare, însă nimeni de la nivel de decizie nu pare interesat să finanţeze o astfel de lucrare.

O intenție de reabilitare a gării a existat în trecut, dar nu s-a finalizat. A fost făcută o infuzie serioasă de bani în dotarea clădirii aflate în ruină cu geamuri și uși de tip termopan, dar mai apoi nu s-au mai găsit fonduri și pentru finalizarea investiției.În cele din urmă, CFR Călători a decis să renunțe la a mai funcționa în clădirea fostei stații, care a fost încuiată. La începutul anului 2011 se anunța că gară va intră în reparații, dar proiectul a fost amânat, pe motiv că este mai costisitor decât se credea inițial. Şi amânat a rămas!

 

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

șaptesprezece + 8 =

ACTUALITATE
Șoferul unui camion cu rumeguș a blocat traficul pe DN 66         Concurs controversat în administrația locală         Infrastructură/ “Drumul lui Mihai Viteazul” – investiția spre nicăieri         Tragedie la Mina Livezeni: un miner a murit strivit de o piesă de 150 de kilograme         DOCUMENTAR. Calea ferată Deva – Brad, realizată în 50 de ani şi distrusă după un deceniu         Sinucidere în centrul Devei         Agenția Națională de Integritate l-a găsit pe Robert Muszic în conflict de interese         Accident grav în apropiere de Hațeg         Cum s-a schimbat soarta satului legendar din ținutul cetăților dacice         Restricții pe DN 76 și la intrarea pe autostradă         Echipa Robotx din Hunedoara, la competiția globală de robotică         RECURS LA MEMORIE. Mircea Moloţ dinamitează ipocrizia PSD-istă         Tren încărcat cu huilă deraiat din cauza șinelor necorespunzătoare         Ziua Poliției Locale sărbătorită astăzi la Deva         Noi rezultate obţinute de elevi pianişti la concursuri muzicale         Piața Obor a fost dotată cu un sistem de supraveghere video         Tânăr rănit grav pe DN 76 după ce a adormit la volan         Accident pe serpentinele din zona Lacul Cinciș         Șofer băut urmărit de Poliție         Săptămâna Prevenirii Criminalității, la ediția a XIV-a