TRAGEDIE APUSENI. Avionul era condus de copilot în momentul accidentului

Nu Adrian Iovan era la manşa avionului care s-a prăbuşit în Apuseni în momentul accidentului. La comanda avionului era copilotul Răzvan Petrescu, care se ocupa de direcţia şi viteza cu care mergea aparatului, anunţă Antena3. În acest timp, Adrian Iovan se ocupa de degivrarea aparatului. Informaţiile au fost confirmate de tatăl copilotului.

În 20 ianuarie, două persoane, pilotul Adrian Iovan şi studenta Aurelia Ion, au decedat şi cinci au fost rănite după ce aeronava în care se aflau, de tip BN 2, a căzut într-o zonă împădurită din Apuseni, în zona Vârfului Petreasa, la 1.600 de metri altitudine. Cele şapte persoane aflate la bordul aeronavei, doi membri ai echipajului şi cinci persoane din echipa medicală, se deplasau la Oradea pentru o operaţie de prelevare de organe pentru transplant.

Epava avionului şi victimele au fost descoperite pe raza judeţului Cluj de către trei săteni din Horea, o comună din judeţul Alba.

SURSA: JURNAL.ro

Comentarii FB

comentarii




Răspuns la “TRAGEDIE APUSENI. Avionul era condus de copilot în momentul accidentului

  1. gicacontra

    Text plagiat 100% dupa jurnalul national, adica la fel de prost ca ala.
    Daca copilotul se ocupa de directia si viteza cu care “mergea” (sic!) aparatul si Iovan se ocupa cu degivrarea (apropos, cum facea chestia asta? Era pe aripa si dadea cu racleta gheata jos?) e evident ca avionul s-a prabusit fiindca cineva a uitat ca ar trebui sa se ocupe si cu altitudinea, ca sa nu se-nfiga cu botul in munte. Ce sa intelegem noi din asta? Ca s-a schimbat modificarea si eroul nu mai e Iovan, ci copilotul sau ca nu e nici un erou si amandoi sunt vinovati ca au uitat ca macar unul sa se ocupe si cu altitudinea?
    Noroc ca ati schimbat titlul, ca altfel nu aflam ca avioanele se conduc. Domnita draga, pana si moldovenii stiu ca astea se chiloteaza, asa ca mai lasti-le pe astea cu tehnica, ca e grele!

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

2 × trei =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ACTUALITATE
Comunicat de presă (P): Senatoarea PNL, Carmen Hărău: Educația și cercetarea sunt scoase din agenda curentă a PSD         Imagini aeriene de pe Lotul trei al Autostrăzii Lugoj – Deva. Când va fi inaugurat         CE RĂMÂNE DUPĂ RAPORTĂRILE MĂREŢE. Incompetenţa şi angajările „pe pile” falimentează turismul hunedorean         Orchestra Metropolitană București concertează la Castelul COrvinilor         18 octombrie 1409 – ziua istorică a Huniazilor         Deva – un oraș ecologic și durabil         Scandal în jurul unui bal al bobocilor. Un preot s-a revoltat pentru tema aleasă: Demoni vă doriţi, demoni veţi avea în şcoli în loc de elevi”         Cetatea Blidaru, locul de vis din patrimoniul UNESCO, ignorat de autorități         Vârstnic jefuit în scara blocului         Lansare de carte         Zilele icoanei încep la Deva         Transporturi agabaritice pe ruta Nădlac – Hunedoara         Salonul Hunedorean al Cărții în anul Centenarului         Sarmizegetusa Regia, în imagini de poveste         Ucigașul celor două femei din Balomir adus în instanță. Detaliile crimelor înfiorătoare săvârșite de tânăr         Ședință la Prefectură pe tema drumurilor din județ         Accident rutier grav în Deva         (P) We are more than work! – Falk Pruscha, fost CEO al Star Transmission şi Star Assembly, ne împărtăşeşte impresiile experienţei sale în România         Retrocedarea terenurilor din Retezat a dus la închiderea complexului Pietrele         Accident grav în Deva, produs la beție