Şeful Companiei de Autostrăzi, Narcis Neaga, a fost demis după dezastrul din ultimii ani

Narcis Neaga, şeful Companiei Naţionale de Drumuri Naţionale şi Autostrăzi (CNADNR), a fost demis astăzi de ministrul Transporturilor, Dan Costescu, au declarat pentru HotNews.ro surse oficiale. Noul şef interimar al CNADNR este Cătălin Homor, în prezent director interimar la Metrorex. Neaga a patronat în ultimii trei ani un dezastru complet în privinta proiectelor de mare infrastructură rutieră.

Narcis Neaga este director general al CNADNR din vara lui 2013. În timpul mandatului său marile proiecte de autostrăzi au avut de suferit mari tergiversări şi întârzieri, inclusiv proiectul autostrăzii Piteşti – Sibiu ce a fost întârziat birocratic aproape doi ani, în timp ce s-a negociat concesiunea autostrăzii Comarnic – Braşov, concesiune ce presupunea un cost uriaş şi care, în cele din urmă, a eşuat.

Cele mai mari bile negre din mandatul lui Narcis Neaga:

– S-a închis şi demolat parţial un lot de autostradă deschis traficului în urmă cu mai puţin un an – Sibiu – Orăştie Lot 3

– S-au prelungit extrem de mult reluarea procedurilor şi contractarea studiilor la Sibiu – Piteşti

– Ce-a de-a treia tentativă de concesionare a autostrăzii Comarnic – Braşov a picat

– 10 km de autostradă lângă Lugoj zac nedeschişi circulaţiei de doi ani, deşi sunt finalizaţi, pentru ca acel lot se termină în câmp, fără vreun mod de descărcare a circulaţiei

– Au fost lansate licitaţii în contradicţie cu Master Planul de Transport

– Autostrăzile şi drumurile naţionale pe care nu le-am putut termina la timp vor mânca cel putin 1 miliard de euro din cei 2,7 miliarde de euro disponibili pentru infrastructură rutieră în exerciţiul financiar european 2014 – 2020

– întârzierea uriaşă a ciotului de autostradă care să lege A3 de Bucureşti
– întârzieri pe A1 Lugoj – Deva, unde licitaţia separată pentru tunelurile pentru urşi nici până azi nu a fost lansată, desi situaţia este cunoscută din 2013
– licitatia pentru Studiul de Fezabilitate a drumului expres spre Moldova nici până azi nu a fost relansată, deşi ea trebuia începută din 2015, iar o prima tentativă a fost anulată în luna martie.

(sursa: hotnews.ro)

Comentarii FB

comentarii




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

trei × unu =

ACTUALITATE
Portofel pierdut, restituit păbugaşului de poliţiştii locali         Accident rutier grav pe Calea Zarandului         Accident rutier în Cristur, pe șoseaua Hunedoara – Deva         Consiliul Județean pregătește banii pentru refacerea șoselei spre Sarmizegetusa Regia         Soarta tristă a așezării romane de la Micia, locul istoric care ar fi putut aduce turiști         Un polițist din Hunedoara a prins un tâlhar, după ce l-a alergat pe străzi         ADVERTORIAL. Educația financiară este vitală pentru un antreprenor         BIROCRAŢIA SUFOCĂ ROMÂNIA. Două miliarde de euro de la UE n-au mai ajuns la drumurile patriei         INSTITUŢIA PREFECTULUI. Lista despăgubirilor a fost aprobată de Guvern         O tânără a fost jefuită în Hunedoara         Accident în Hunedoara, produs de un bărbat de 71 de ani         PROIECT PILOT. Tablete pentru elevi şi laptopuri pentru dascăli, moca, de la stat         Pagube de peste jumătate de milion de lei în judeţul Hunedoara         Aproape 200 de cadre didactice, cercetători, academicieni și scriitori au dat publicității apelul ”Dreptul la Educație”         Ministrul Turismului la Geoagiu Băi. Mircea Titus Dobre: „Ce a fost până acum a fost o pancartă”         Drumul Ilia – Gelmar se va face cu 40 milioane euro, bani europeni         Semnal de alarmă: Hunedoara înconjurată de terenuri poluate. Cât de nocive sunt haldele de steril         Imagini aeriene de pe Lotul IV al Autostrăzii Lugoj – Deva. Cum s-a lucrat (VIDEO)         Atenționare meteo: cod galben de ploi și vijelii!         Scandal în trafic cu urmări grave, filmat de un martor (VIDEO)